Favoriti sezone – proljeće/ljeto 2013.

favoriti,-parfemi-005_

Znate da ja ne pišem favorite tjedna i favorite mjeseca jer se to sve kod mene vrti, nešto koristim dulje, nešto kraće, a i u konačnici nemam toliko često i toliko obilno nadopunjavanje asortimana da bih mogla svaki tjedan pisati o pet-šest novih proizvoda koji su mi se već svidjeli i dobili titulu holy grail-a u kozmetici. Zato je jednostavno znati da se, ako nešto proglasim favoritom, onda to i koristilo na (gotovo) dnevnoj bazi i da je proizvod zaista zaslužio ❤ od mene. Pa, ako vas zanima, ne znam što drugo reći nego zavirite u moje preparativne i dekorativne favorite sezone 😀

Dekorativa

Prvo da proglasim favorita ne samo sezone, nego vjerojatno i godine jer ga koristim neprekidno već 10-ak mjeseci i još se nije potrošio – Avonov Ideal shade puder u kamenu u nijansi Fair. Jest da je genijalan za svjetlopute, ali nije baš bijel kao kreč (čitaj: kao na fotki). Za sve koji traže dobar puder za fiksiranje, a nemaju ogromne zahtjeve za matiranje i žućkastog su do neutralnog podtona – this is your pick. Njegovih 10 grama traje i traje i traje, pakiranje je lijepo i elegantno, a na poklopcu se nalazi veliko ogledalo. Savršeno za u torbicu i manje porpavke tijekom dana, a i cijena mu je prihvatljiva (doduše sad kopam po katalogu i ne vidim ga nigdje u kampanji 6, ali znam da ga se obično nađe za 40-ak kuna).

Sad kad smo se napudrali, biramo i favorita za rumenjenje – L’Oreal Le blush 115 True Rose. Stalno mi je bio prvi izbor, pogotovo nakon slabo prospavanih noći jer sadrži shimmer, koji reflektira svjetlost i čini lice odmornijim (ili se barem nadam :Đ). Iako na njemu ne piše koliko ga ima, isto traje vječno jer ga koristim praktički svaki dan otkako sam ga kupila, a još nema niti udubine od korištenja. Doduše, sadrži i malo ogledalo i četkicu, koji ne služe baš nečemu.

Od sjenila izdvojila bih Catriceovu Absolute Nude paletu sa 6 shimmerastih sjenila po cijeni od nešto manje od 50 kuna. Iako se malo truse, jako lijepo izgledaju i mogu ih preporučiti kao alternativu Naked paletama ako si želite paletu s neutralnim nijansama, a ne želite izdvojiti troznamenkastu cifru. Nedostatak je jedino ne odveć čvrsto pakiranje i dvostruki aplikator koji može poslužiti samo u ekstremnoj nuždi.

I najnoviji član koji je svejedno postao favorit – Look by Bipa olovka za usne 9 Bonbon. Žarka ružičasta nijansa, pravo ljetna boja, vrlo pigmentirana, i to samo za 12,90? Da da, požurite i vi po svoj primjerak! Mana joj je suša tekstura, tako da obavezno njegujete usne balzamom prije ove olovke, a preporuka je i nanijeti malo sjajila, čisto da ublažite taj suhi osjećaj na usnama. I da, malo se teže šilji. Ali svejedno je jako lijepa! 😀

favoriti,-parfemi-001_

Parfemi

Opet nešto iz Avona, no ovoga puta radi se o novom parfemu slatkom imena mala zlatna haljinica (Little Gold Dress). U katalogu ga navode kao člana orijentalno-cvjetno-voćne kategorije, no recimo to “zdravoseljački”: slatkast je i senzualan. Ako ste fan Purr mirisa by Katy Perry, ovaj će vam se onda jako svidjeti jer su vrlo vrlo slični – duplići, usudila bih se reći. O njemu će još biti riječi u zasebnom postu, a dotad strpljenja 😉

Jedan post na nekoliko beauty blogova i jedan posjet Lidlu zapečatili su moj odnos prema ovom parfemu, Suddenly Madame Glamour; duplić je i za Chanelov Coco Mademoiselle i za So Elixir iz Yves Rochera. Dugo traje, jako fini miriši i košta nevjerojatnih 40 kuna za 50 ml (i još k tome nije toaletna voda, nego EDP). Još nemate svoj primjerak? Požurite dok se nije potpuno rasprodao cerek

Preparativa

favoriti,-parfemi-008_

Normaderm mat gel/krema iz Vichyja već je bila recenzirana pa neću puno o njoj – samo podsjećam da je najgenijalnija baza za puder koju sam mogla isprobati do sada, a i matira za peticu! Dušu dala za ove vrućine 😀

Afrodita ima novu liniju za mladenačku kožu naziva Young&Pure i za oko mi je zapeo 3 u 1 proizvod – maska, piling i gel za čišćenje lica. Naravno da nije savršen za sve tri funkcije, ali kao maska i gel za umivanje je nešto super za moju kožu, no za piling mu ipak treba nešto više tih kuglica/čestica za pilingiranje, a bilo bi poželjno i da su nešto grublje.

I konačno, isto novi član moje preparativne obitelji, ali ne i manje vrijedan. Lillith Kakao maslac za kožu je nešto tako divno da vam to ne mogu opisati. Ne, nažalost ne miriši po kakau/čokoladi, već više po ulju/maslacu, ali se zato tako lagano maže i brzo upija, a samo ga je malo potrebno da nahrani kožu. Ne znam mu sve sastojke, ali imam povjerenja u Lilith prirodnu kozmetiku pa ću reći da je dobrog sastava i da ga mogu preporučiti 🙂

A što su bili vaši favoriti? Pišite mi što ste svaki dan koristili i koji vam se proizvodi najviše sviđaju u vašoj beauty rutini!

Cydonia :*

8 misli o “Favoriti sezone – proljeće/ljeto 2013.

  1. joj ovo Loreal rumenilo i ja obozavam 🙂 imam paletu od 10 rumenila i jedno ovo mono a po njemu stalno drljam 😀 paletu ne znam kad sam zanji put otvorila..rumenilo je lijepo,decentno sija a jako dugotrajno,bas sam se iznenadila,kad dodjem iz izlaska subotom u kasna doba ono i dalje stoji dok ga ne skinem :)))

  2. joooj sad si me zagrijala za ovo rumenilo. 😀 imam manhattanovo Fresh peach i oodlično je, ali polako vidim dno kutijice, pa bude uskoro vrijeme za novo, možda ga zamijenim L’Orealovim.
    Bipa olovke su super, kupila sam Orchid i predivna je, a ovu rozu već imam više od godinu dana.
    kaj se tiče ovih parfema, nekak me strah tih ”jeftinijih” jer ne znam jesu li azeotropi (sjećaš se vančikovog predavanja? 😛 haha), tj.kolko drže na koži i dal poprime, nakon par sati na koži, onaj citrusni miris.. još sam fan svoje Jill Sander i ne mislim mijenjati!
    uglavom, super post 😉

    • Mogu ti ga donest pa da ga isprobaš ako nisi sigurna u kupnju jednom 😀
      Znam, sjećam se što je pričao, al mogu ti reći da je ovaj jako dobar. (i neće nijedan parfem 100% vremena mirisati isto, ipak se razlikuju s vremenom gornje, srednje i donje note, ali kužim šta pitaš :D) S ovim nemam tih problema, jako je dobar i začudno postojan. Kažem, za 40 kuna puna šaka brade 😀

Komentiraj