Moja obrazocrvenila / Rumenila za blijedu put

002---kopija_

… a možda sam trebala reći obrazorozila. Naime, kod mene vrlo vjerojatno nikad nećete vidjeti pravo čisto crveno rumenilo jer pod a) vjerojatno bi izgledalo kao da me netko odvalio ciglom i pod b) jer ga se bojim 😀 A i u naslovu stoji blijeda put, iako bi netko možda preferirao reći da je samo svijetao. Okej, može i tako, ali ja sam oduvijek bila porculansko dijete (kad sam bila manja, mislilo se da sam anemična zubo), tako da se smatram blijedom osobom (nije tako strašno kad me vidite uživo, zanemarite fotke i moje ruke :Đ). Iz toga su mi razloga najviše pasala i još uvijek pašu roskasta rumenila, pogotovo u ovoj fazi unatrag godinu dana kada sam bila farbana plavuša. Ako i vi muku mučite s time koje rumenilo uzeti, a da ne bude prenapadno, these are your picks!

I da, znam da imam savršeni tajming za pričanje o blijedosti kože 😀

006---kopija

Dakle – zaključila sam da imam podosta recenzija zaredano (a što ću, dužna sam svašta nešta) pa rekoh idemo razbiti ovu monotoniju. Sve je fotkano još prije nekoliko dana, ali me spriječilo u objavi to što je PS odbio spremati editirane fotke s novog fotića i danima sam gubila živce dok nisam odlučila sve po tko-zna-koji-put napraviti pješice. U međuvremenu sam vidjela već nekoliko postova o rumenilima po hrvatskoj blogosferi i kvrapcu i sve, ali nikad ne realiziram ideju isti dan i onda se pri objavi posta osjećam kao copycat just because kasnim s objavom :picard:

011---kopija

Uglavnom, dosta nasumičnog trkeljanja!

Sve je swatchano na ruci (koja je živi primjer za moju krasnu preplanulu put, pogotovo ljeti), ali nisam ništa trenutno maljala na lice jer sam kod kuće ovih dana pa mi se jednostavno nije dalo 7 puta iznova našminkavati zubo

Swatchevi su po redu sljedeći:

021---kopija

Illamasqua Powder Blusher Naked Rose – dobiveno za Valentinovo od dragog cerek, ali sam ga jako malo koristila do sada. Ne znam zašto, vjerojatno ga čuvam jer je at the moment najskuplji komad rumenila u mojoj kolekciji (a i ipak je poklon, ne bih ga htjela prebrzo istrošiti). Inače jako divna bojica, neutralna do topla, i vjerujem da savršeno pristaje svim Snjeguljicama.

Deborah Natural Effect Blush 02 Rose – jel’ mi vjerujete da sam ovo rumenilo koristila apsolutno svaki dan unazad godinu dana, sve dok nisam kupila L’Oréalovo? Za razliku od ostalih, nije čista roskasta nijansa, već ima mrvicu narančaste u sebi, zbog čega je toplija pa će najbolje pristajati curama s neutralnim ili toplim podtonom.

L’Oréal True Match The Blush 115 True Rose – za njega već znate, kod mene je svaki dan na repertoaru, a posebno na ona jutra kad se nisam naspavala pa želim malo reflektirajućeg shimmera po obrazima, da mi “odmori” lice.

Avon Ideal Luminous Blush Classic Aura – ovo je nešto jako slično Naked Roseu, ali je još svjetlije i neutralnije. Preporučila bih ga za vrlo vrlo svijetle cure, no uz dodatak highlightera jer je ovo rumenilo apsolutno mat pa bi ga valjalo malo “podići” nečim što će reflektirati svjetlost na svjetloputim licima.

Avon Ideal Luminous Blush Peach – sestra prethodnog rumenila, samo nije nimalo breskvasto. Štoviše, svjetloružišasto je, slabije pigmentirano i još k tome krcato shimmerom – toliko o peachy nazivu 😀 Nije baš za rumenjenje, više kao highlighter, ali u većoj količini da se lijepo izgraditi lagana boja.

Catrice Defining Blush 060 Rosewood Forest – i evo jednog rumenila kojeg se ne želim riješiti jer mi je ambalaža jednostavna, elegantna i lijepa, a stoji mi kao, hm, ona cigla s početka priče :Đ Ovo je definitno najdalje s rumenilom što ću ikada nositi; sad samo čekam pogodne dane (tj. noći) za nošenje ovako jake i pigmentirane boje.

e.l.f. Mineral Blush Plum – nemam pojma je li ovo još uvijek u prodaji, ali znam da je prastaro. Jedino rumenilo u prahu u mojoj kolekciji koje nisam proslijedila dalje. Isto je je na granici boje koje bih nosila na obrazima (čak mi zapravo i okej stoji), ali se radi praktički o čistom pigmentu (barem sudeći po sastavu), a u principu uvijek imam neki (pod)svjesni strah da ću pretjerati s rumenilom, tako da u većini slučajeva ne posežem za njim jer je zbilja jaaako malo potrebno za propilično rumenjenje. Nažalost, ponekad zaboravim na to pa ga bude svagdje :Đ

020---kopija

Mislim da ova fotka ispod najbolje dočarava kakve su boje zapravo. Ostalim sam dvjema namjerno malo pojačala kontrast da se bolje pojedinačno istaknu. U principu se vidi da su sve slične i poprilično svijetle i roskaste (osim zadnje dvije koje baš i ne nosim) 😀 Unatoč tomu, nadam se da će svi dečki vidjeti na ovakvim usporednim swatchevima zašto mi žene moramo imati dvoznamenkast broj nečega u “istoj” boji zubo

025---kopija

004---kopija_

Koja su vaša najdraža rumenila? Imate li jedno koje koristite svakodnevno ili ih volite rotirati s vremena na vrijeme? Koliko ih imate u svojoj kolekciji?

Cydonia :*

P.S. Ima li pomaka nabolje s fotkama?

Oglasi

19 thoughts on “Moja obrazocrvenila / Rumenila za blijedu put

  1. Od ovih imam samo rosewood forest i super je, samo moras imat laganu ruku i ja sam svijetla al ne izgleda ko cigla u oko, doduse bolje izgleda na dnevnom nego na umjetnom svjetlu, bar na meni. Jesi ti ono hladni ili topli podton mozda je i do toga? a mislim da bi jedna lijepa crvena krasno izgledala na tebi, ali vrlo lagano nanesena

    • Ne znam više iskreno, držim da sam neutralni :Đ
      A laganu ruku rijetko imam pa sam ga izbjegavala čisto da ne pretjeram jer je najmanje što želim popravljati rumenilo po pol lica i hodati gradom kao klaun. Jednom sam ga nosila i dobila kritiku od dečka da ga imam previše. Nuff said 😀

  2. Evo još jedna Snjeguljica da se prijavim 🙂 Imam i ja Naked Rose, i vjeruj mi nepotrošivo je kao i sva Illamasquina rumenila 🙂 Iako i meni najbolje stoje neke blijedoružičaste, ja nosim i intenzivnije nijanse, samo pazim da ih nanosim bockalicom i da ne pretjeram. Probaj neko crveno (uostalom crvena i je nasličnija prirodnoj boji obraza kada se zarumene), mislim da bi ti super stajalo, samo trebaš mrvicu 🙂

  3. jao lijepa su…al su sva roskasta, ja vise volim peachy nijanse, ali i jarka rumenila, a isto sam blijeda ko smrt. 🙂 sad imam catrice apropos apricot, maybelline colorama 301, essence crveno iz twilight kolekcije, alverde prljavo rozo i jarko fuksijasto, flormar pretty 115, i essence miami roller girl iz LE 😀 i sve ih obozavam

    • A roskasta su kad sam se našla među njima. Vjerujem da tebi super stoje breskvasti obrazi, dok sam recimo ja imala lani valjda jedno breskvasto i proslijedila ga dalje jer mi je jednostavno bilo pretoplo. OSjećala sam se malkice zmazano 😀
      Šalu na stranu, zna biti i nekih peachy nijanse koje su mi lijepe u dućanu, ali ih u principu ne kupujem 🙂

  4. Odlična ti je kolekcija! A ja doslovno “na dane” koristim roskasto, breskvasto, narančastkasto (je li ovo riječ? jer nisam mislila na čisto narančasto…), ali u zadnje vrijeme me drže kremasta L’Oreal rumenila kojih nema za kupit kod nas, a uzela sam ih na nekom od web shopova i vrlo malo platila.

  5. Koje nijanse rumenila preporučaš tamnoputoj curi žutog podtona? I kojim kistom ih najlakše nanosiš? Jedino što sam zasada našla da mi nijansom odgovara je Essence mat bronzer, pa se prođem bez rumenila samo sa njim. Tako da nemam nijedno rumenilo u kolekciji. 🙂

    • Sorry što ti kasno odgovaram, nisam imala neta od subote :Đ
      E sad koliko tamnoputoj? 😀 Trenutno mi padaju na pamet Avonova mono rumenila (pakiranja izgledaju kao ova dva gore koja ja imam) u nijansama Plum i Peach. Ne znam jesi li više tip za breskvasto-narančaste boje (peach) ili roskasto-crvene (plum) pa si po tome možeš suziti izbor, ali obadvije bi lijepo pasale na topli podton. Isto tako mislim da L’Oreal ima krasnih nijansi za ne-tako-svijetle curke u drogerijskom rangu (recimo Golden Apricot), ali ako si možeš malo više novca izdvojiti, baci oko na Illamasquine Lover, Tweak, Beg, Complex, Panic i Kiss, ovisno o tvojim preferencijama. 🙂

    • I da, kist – nanosim ih kosim kistom kupljenim na ebayu koji se već polako i raspada, ali inače volim mekane kose kisteve za rumenila. Mislim da Essence ima neki kist u tom điru, onaj rozi ili ljubičasti. Ne posjedujem baš takav kist od Essencea, ali svaki kosi flafasti koi se ne linja trebao bi biti dobar 😀

Komentiraj

