L’Oréal rumenilo Le Blush 115 True Rose

gabrini-eyelineri,-loreal-blush-075___

Prije manje od mjesec dana najavila sam da sam se počastila jednim novim rumenilom jer je Kozmo, igrom slučaja, baš taj dan odlučio imati popust na L’Oréalov asortiman. Mislim da je konačno vrijeme da donesem bolje fotke, ali i neko detaljnije mišljenje o njemu, zar ne? Vjerujte mi, samo ovo rumenilo koristim otkako sam ga kupila. Zašto? Klikenzi za dalje 😀

gabrini-eyelineri,-loreal-blush-105_

Okej, slike iz onog članka bile su horrible. Priznajem. Nadam se da su ove vidno bolje :Đ

Da vas podsjetim, od 6 nijansi, ja sam davnih dana upikirala 115-icu i nisam htjela ni čuti za druge. Tvrdoglavost nije vrlina, znam, ali ipak se ispostavilo da mi je ovaj izbor bio pun pogodak. Plus naziv mi je baš fora, vjerojatno jer postoje i engleska i francuska inačica, a ja baš volim francuski zubo Uglavnom, puno mu je ime Le Blush True Match 115 True Rose / Vrai Rose.

gabrini-eyelineri,-loreal-blush-122_

Pakiranje se osjeti da je plastično, ali relativno čvrsto. Jedino me nervira to što se osjeti i čuje nešto klimavo iznutra, čak i kad ga zatvorite dobro, no to ispada da se ljuljuškaju četkica ili samo rumenilo jer je u pokretnom ležištu. Kada ga otvorite, na “katu ispod” stoje jedno okruglo ogledalce te mali kist za rumenilo (čak i ne toliko grub kao ostali plosnati kistovi koji generički dolaze uz rumenila), ali ipak manje učinkovit od full size kistova, koje radije preporučam da koristite umjesto ovoga. Mislim, može i ovaj mališan poslužiti u nuždi, ali ipak – držite ga nužde 😀

gabrini-eyelineri,-loreal-blush-127_

Po običaju, najveće su muke blogera upravo u fotkanju i swatchanju. Živo je mučenje bilo dobiti pravu boju kod njega, no od zilijun fotki izdvojila sam najvjernije. Ruku na srce, swatch na ruci nije uspio. I zbilja mi je žao što nemam fotku netaknutog proizvoda na dnevnom svjetlu, no to je bio period superoblačnih dana bez sunca i više stvarno nisam mogla izdržati da ga više ne diram pa sa morala zariti kist u njega. Zato je donja fotka očajna, mea culpa

Mogu se jasno vidjeti sitne čestice shimmera koje se lijepo stope s bojom i ne djeluju napadno, već suptilno daju face-lifting efekt na jagodicama. Sama je boja nježno ružičasta, savršena za sve nas bljedolike skvo zubo Usto, neutralnog je podtona pa mislim da će super stajati i toploj i hladnoj i neutralnoj puti, uz možda malu prednost hladnom podtonu, no ionako se prilagođava tenu jer na toploj koži može dobiti djelomično breskvastu notu. Da sažmem ovu komplikaciju, nijansa je divna, nježna i svestrana – must have ako ste svijetlog ili srednjeg tena.

gabrini-eyelineri,-loreal-blush-142_

na umjetnom svjetlu

loreal,-max-factor-097_

na dnevnom svjetlu

Nije jedno od onih rumenila koja su superpigmentirana pa da samo taknete kistom i već imate ogromnu fleku na licu – na sreću, reći ću, jer sam osobno zastrašena takvim rumenilima :kukavica: 😀 Ovo je srednje pigmentirano, što znači da vam ne treba puno da dobijete željeni efekt i možete nadograđivati boju do željenog intenziteta, ali opet, ako se dobrano naprašite njime, može izgledati pretjerano. Mislim, ne samo da može, nego i hoće 😀 Super se lako blenda i, osim ako ste stvarno teške ruke kao Hulk, šanse da ćete pretjerati su male.

Postojano je veliku većinu dana – stavim ga ujutro i traje do navečer, uz slabašan gubitak na intenzitetu, no to uglavnom pripisujem svom mlaćenju rukama po licu. (Znate ono kad vam je dosadno na satu pa se nalaktite? E to. zubo)

loreal,-max-factor-051_

Ne znam koliko se iz fotki vidi (da, izvlačit ću se opet na loš fotić i nesuradnju rumenila s njim), no uživo daje lijepu rumenu upravo-sam-bila-na-snijegu boju, a sitan shimmer lijepo osvjetli jagodice te ih optički podiže.

loreal,-max-factor-071_

Kad sam rekla bljedolike skvo, ozbiljno sam mislila zubo

Zamjerke koje imam uglavnom su upućene na pakiranje – ok, lijepo od njih da su se sjetili staviti ogledalce, to je plus, kao i kist; a i to što se malo klimucka, još ću pregrmjeti. No preko jednoga ne mogu – zar je tako teško napisati količinu koja se dobije? durica Bila bi zgodna i dvostruka naljepnica, da na nju stane i sastav, kojeg očito ne mogu nigdje po netu pronaći. Zapravo, bilo kakvu je informaciju teško iskopati; ne znam je li to zbog toga što je rumenilo novo ili zbog sličnosti u imenu s dobro već znanim True Match rumenilom. Ipak, budući da ih dosta siteova smatra samo nastavkom True Match linije, zalijepit ću ispod sastav tog rumenila “prethodnika”:

Talc, Nylon-12, Dimethicone, Polymethylsilsesquioxane, Titanium Dioxide, Alumina, Cetyl Dimethicone, Phenoxyethanol, Trimethylsiloxysylicate, Methylparaben, Glycerin, Ethylparaben, Propylparaben, Silica, Isobutylparaben, Butylparaben (+/- CI 77499, CI 77492, CI 77491/ Iron Oxides, Mica, CI 77891/ Titanium Dioxide, CI 75470/ Carmine, CI 73360/ Red 30, CI 77007/ Ultramarines, CI 15850/ Red 7, CI 12085/ Red 36)

Ne zvuči bajno uz ove silne konzervanse, no dekorativi još možemo koliko-toliko progledati kroz prste (a i zahvaljujući njima ima rok trajanja od 24 mjeseca). Cjenovno je vrlo prihvatljivo jer ćete za 5 grama izdvojiti oko 75 kuna, a možete se kupiti u svim drogerijama (Kozmo, dm, Bipa, Müller) te ponekim ljekarnama koje drže L’Oréal asortiman. Još jednom naglašavam da ga preporučam svima koji trebaju nježno rumenilo za svaki dan i nemaju Snooki ten 😀

Koristite li ovo rumenilo? Koje je vaše najdraže? Možete li mi poreporučiti neko mat slične boje?

Cydonia :*

Oglasi

30 thoughts on “L’Oréal rumenilo Le Blush 115 True Rose

  1. ja sam odusevljena ovim rumenilom 🙂 imam ga u ovoj nijansi http://1.bp.blogspot.com/-IftUKX8coMs/Tp9CPpgr5qI/AAAAAAAAFWk/B5lBeQGn_Rg/s1600/loreal-accord-parfait-blush-150-candy-cane-pink.JPG 150-candy cane mene podsjeca ne nesto izmedju smedjeg i prljavo rozog s tim da je shimmer malo zlatast u njemu,ima predivan miris i dugo mi traje zaista ali me nervira sto tesko ostaje na kistu tj.treba dosta trljat kistom da ostane malo vise boje da bude vidljivo al mozda je to do mog kista (Essence stari kist za rumenilo bijeli s rozim vrhom) inace ja moja rumenila koristim i duze o roka,zamisli kad bi paletu od 10 rumenila bacila nakon 24 mj. a nisam ih stigla potrosit ni pola,vecinom pratim stanja,ova u kamenu se nece tak brzo pokvarit jedino tekuca al imam samo jedno Alverde u tubici

    • Sjećam se tog kista, htjela sma ih više kupiti, ali sam uspjela samo zadnji ugrabiti. Tako je mekan da mi ga je žao koristiti i samo stoji u ladici i čuvam ga 🙂
      A i to što za rok kažeš, ne pada ni meni na pamet bacati nakon propisanog roka. Pa na naked paleti stoji 6 mjeseci, tko je normalan vidio bacati Naked nakon pola godine 😀 A Alverdeovim tekućim rumenilima nisam oduševljena, imam oba, iako ih je Saša Joković nahvalio -.-

  2. mogu ti rec da se ni meni nije svidjelo na prvu,ostavljalo je crte a onda sam ga pocela nanosit na bockalicu i brzo utrljat u obraze i izgleda lijepo,ja sam uzela neku dark apricot a bude bas fina na licu ne pretamna mada izgleda tako

  3. Ja jako volim buorjois rumenila, i essence je dobro za tu cijenu.
    Nego, moram te pitati koji puder koristiš?
    Ja sam isto užasno blijeda i ne mogu naći nijedan dosta svijetli u našim drogerijama, revlon CS mi je ipak malo pretežak za svaki dan.

    • Trenutno koristim Avonovu Antistres podlogu i preko nje njihov kompaktni puder u najsvjetlijoj nijansi i super izgleda. Inače bih ti mogla preporučiti, osim Avona, da zaviriš u Bourjois pudere, njihove najsvjetlije nijanse mi odgovaraju i zimi i u ostatku godine 🙂

  4. Imam Bourjois HM najsvjetliju nijansu i mrvicu mi je pretaman, jedini koji mi je dosta svjetli je MF Miracle touch ali ga potrošim za dva tjedna redovnog korištenja. Prošli put sam u Mulleru našla Terra Naturi potpuno bijelu podlogu tak da planiram to kupit i mješat s ostalima da ih posvijetlim, ak to ne bude funkciniralo budem naručila Manic Panic posvjetljivač s ebaya.

    Inače, jako volim tvoj blog i način pisanja, stvarno si simpatična,
    .

      • Uzela sam tu najsvjetliju, bijelu nijansu jer sam imala u planu koristiti ju danas samu za maškare, a ubuduće za posvjetljivanje drugih podloga. ali kad sam ju htjela staviti samu nikako se nije dala razmazati, imala sam mrlje po cijelom licu, tako nešto nikad nisam doživila kod podloga, a stvarno sam ih puno isprobala. Sad ju koristim uz HM i nanosim vlažnom spužvicom pa izgleda kolko tolko dobro. jedino što taaaakoo dobro miriše, ima tako lijepi voćni miris posebno u kombinaciji s HM-om. njam, slaba sam na mirise 😀

      • pa, i valja i ne, posvijetli puder ali se namučim s nanošenjem toga po licu 😀 danas mi je stigla holika holika BB krema i zaljubila sam se i mislim da ću na jedno vrijeme zanemariti sve podloge koje posjedujem, a puno ih je 😀

    • ima nas jos sa pretamnim puderima — meni Terra Naturi ništ ne valja. probala sam tekući puder i kremasti. užasno voskasto, pregusto, ko žbuka.

  5. Nakon duugog prevrtanja po kutijici, napokon sam odlijepila dvostruku naljepnicu. Nalazi se u gornjem desnom kutu, gdje je strelica. Mislila sam da je ona samo bezveze stavljena jer se nije moglo povući :O ali pinceta je odradila svoje 😉 tamo su navedeni sastojci, gramaža i mjesto proizvodnje.
    I da, rumenilo je diiivno 🙂

    • A ja baš isto okretala i zaključila da nenma dvostruku jer mi se činilo da ću odlijepiti sve. Ajd baš ću pogledati, zanima me koliko se sastav razlikuje. Hvala na info! 😀

  6. ja ti imam problema sa Illamasquinim krem- Ravishem koje mi najbolje stoji od svih na svijetu a tolko je jaka boja da sam stalno ko klaun… nikak na zelenu granu s njim.

  7. Pingback: Favoriti sezone – proljeće/ljeto 2013. | Cydonia MakeUp

  8. Pingback: Moja obrazocrvenila / Rumenila za blijedu put | Cydonia MakeUp

Komentiraj

