Empties #5

empties-and-throwues-002_

Nekidan ste mogli čitati o mojim bačenim/uzaludno kupljenim stvarima, ali prije nego vam predstavim favorite sezone, vrijeme je ipak za jedan post sa svim potrošenim stvarima. Zašto? Zato što prazne ambalaže čuvam već nekoliko tjedana samo da bih mogla napisati ovaj post pa mislim da bi bilo vrijeme da ih više bacim zubo Pripremite se na wall of text 😀

Oriflameov sapun Pure Nature s čajevcem i ružmarinom – moj drugi komad kojeg koristim zaredom. Već sam ga bila spomenula u jednom od prošlih postova, no samo ću ponoviti da me miris jako podsjećao na Cleanov parfem pa sam ga morala kupiti. Očisti kožu do squeaky clean osjećaja (čiji nisam fan, ali bože moj), no upozorenje – nije nikako za lice jer ga isušuje nenormalno! Osim toga, okej je kao sapun za 8 kuna.

Alverde šampon bez silikona za lomljivu i kosu bez sjaja s ekstraktom svijeta limuna i marelice – neka me isprave njegovi vjerni obožavatelji, ali miris mi je ovog šampona isti onaj miris sirupa protiv kašlja/temperature kojeg smo kao klinci morali piti na onu plastičnu žličicu dva puta dnevno 😀 Mislim, nije to loš miris, samo me instantno vratio u djetinjstvo. Iako sadrži SLS, preporučam dva šamponiranja da se pošteno zapjeni ili barem puuuuno vode. Isto je squeaky clean djelovanja, ali mene su silikonski šamponi i maske razmazili unazad nekoliko godina pa se od toga samo doslovce naježim. Unatoč tome, cijelog sam ga potrošila jer sam ga doživljavala kao prijelaznu fazu prema šamponima bez sulfata i silikona.

Biodermina micelarna – uhmm, iskreno, mislim da joj se neću vraćati. Nekad  sam ju davno voljela i čak ju prozvala najboljom micelarnom od onih koje sam koristila, no nakon potrošenih više od pola litre stvarno trebam promjenu. Gorkastog je okusa i zna blago peckati lice ako imam nešto tvrdokorniji makeup kojeg treba skinuti, a ni miris nije sjajan. Možda tražim puno, ali se i dalje traži najbolja micelarna!

Caudalie Vinexpert serum za učvršćivanje, noćna krema i serum za sjaj kože – tester verzije nisu mi puno pomogle u smislu nekakvog poštenog testiranja. Sve sam navedeno koristila noću i vidim da su jako fini proizvodi s dobrim potencijalom (i bez parabena i fenoksietanola), ali ruku na srce – kome će 2-3 ml biti dovoljno da zaključi o tome što i koliko proizvod zbilja radi? Zbog toga ne mogu donijeti konkretan zaključak, ali definitivno bih ih koristila u budućnosti ako mi se nađu na putu.

empties-and-throwues-003_

Ah, Balea. Ima proizvode koje i volim i ne volim. Recimo ovaj gel za tuširanje sa smokvom i čokoladom – miriši pregenijalno, a za 9-10 kuna su svakome priuštivi (pogotovo jednom studentskom džepu), ali sastav mi je malkice devijantan – svaka čast na trpanju inulina, lecitina, derivata glutamata, vitamina E i ostalih “super stvari”, ali polyquaternium-7 i fenoksietanol su mi malo odbojni. Doduše, njih ima u skoro svim gelovima za tuširanje pa razmišljam da se jednostavno prebacim na dobre stare sapune.

Ne smijem zaboraviti na losion za tijelo iz iste linije – kupljen je kao utjeha jer sam tražila baš čoko-smokvasti gel, ali ga nije bilo ni u 3 dm-a pa sam uzela losion, ajde-neka-barem-nešto-od-toga-imam. I onda sam sasvim slučajno u četvrtom dm-u pronašla gel. (O, sudbino kleta!) Nisam pretjerano oduševljena (domaći su mi pripravci malo podigli standarde u toj kategoriji), tako da nastavljam tražiti povoljne i dobre mackalice za tijelo.

Florena krema za ruke – isto može to i bolje, pogotovo za kremu za ruke koja košta 20 kuna za 75 ml. Na 3. mjestu sadrži alkohol, koji mi je očito promakao pri kupovini, tako da će vas stalno tražiti da se mažete njom, pogotovo nakon pranja ruku. Nasreću, već sam pronašla “the” kremu za ruke, i to vrlo povoljnu, ali ne smijem još otkriti koja je jer recenzija čeka spremna u draftovima cerek

I u kutu s desne strane nazire se Zaštitna krema za ruke iz Kozmovih borbenih redova, i to s lavandom i maslinom – i dan-danas ne znam zašto sam ju uzela jer apsolutno nisam pobornik mirisa lavande (bez uvrede ljudima koji se bave njom :D). Kaže na njoj “prirodna njega kože”, košta 9 kuna, vidim da i Kozmo ima svog konja za utrku, a onda se opet razočaram u još jednu kremu za ruke u nizu jer je krcata silikonima i sve je super dok se mackate njome. A onda operete ruke i sve pada u vodu.

empties-and-throwues-004_

Essence odstranjivač laka s papajom i  kokosom – od ovoga bježite k’o vrag od tamjana! Ne samo da sadrži aceton i masu alkohola, nego grozno skida lak. Mislim da su mijenjali formulu jer se sjećam da sam ga koristila prošlog ili pretprošlog ljeta i bio je odličan, ali sad… Šteta tih 13 kuna. S druge strane, njegova je sestra s jagodom/pasiflorom/nečim crvenim zapravo sasvim solidna u tom poslu.

Lieracova micelarna otopina – hm. Da je nema tako malo i da je nisam dobila na recenziranje, nećkala bih se jel’ da ju svrstam pod throwiese. Jako je ljepljiva, nešto gorkasta i skida šminku onako – srednja žalost. Obzirom da malo više košta, morat ću preporučiti da potražite neku drugu.

Noviderm Sérenactiv AR Riche SPF 20 – i opet tester, ali ovaj je samo jedan od njih 4, a svaki nosi po 5 ml, tako da mislim da će se moći napraviti neka poštena recenzija od toga. Zasad mogu reći da mi se sviđa jednako kao i prethodna Noviderm krema koju sam potrošila, a to je Sérenactiv Riche. Znate da mi se ona jako svidjela, a jedina razlika između ove dvije koju sam zamijetila je u zaštitnom faktoru, koji sa sobom nosi sjaj na licu, što je u biti jedini minus ovdje, ali inače ima moj glas za pozitivnu ocjenu. E da, i ova krema je zelenkasta, tako da pomaže prikriti crvenilo.

Pevonia Botanica umirujuća krema za osjetljivu kožu – i opet testerčić, dobiven na onom druženju u CappuccinoSPA. Moram reći da miris nije bajan, djelovanje je valjda okej, ali mi nije ovako na prvu loptu ni po čemu posebnija od neke druge kreme, osim što je ekskluzivna za hotele s 5 zvjezdica i one dubljeg džepa. Ipak, vidi se razlika ako ju se usporedi s recimo Eveline kremom, ako me kužite.

I tu su još 3 tester-vrećice Hydra+ 24h hidratantne kreme iz Roca (za koju isto mogu reći da je fina na prvi dojam i lijepo miriši, ali da će mi ipak trebati više od 4 ml da nešto pošteno zaključim) te 1,5 ml Sisleyjevog seruma za područje oko očiju. Neka vas ne prevari mala količina – dušu sam mu iscijedila i mazala u maloj količini (jer ipak ne ide na cijelo lice, nego na malu površinu ispod očiju), tako da sam ga zapravo pošteno dugo isprobavala. Gelaste je strukture i fino zagladi kožu, podočnjaci su manje “suhi”, ali će cijena ipak stopirati kupnju full size proizvoda kod mene zubo

I sad jedna zajednička fotka 😀

empties-and-throwues-005_

Što ste vi potrošili u zadnje vrijeme i kolikom se postotku tih proizvoda vraćate, tj. kupujete ponovno? Jeste li više kozmetički nomad ili ostajete vrijedni određenim proizvodima?

Cydonia :*

Oglasi

7 thoughts on “Empties #5

  1. Volim mijenjati, a neki koji su mi se svidjeli kupim opet nakon pauze.
    Balea smokva+čokolada (imam oboje) mi je bila pre kad se pojavila. Kupila sam odmah oba proizvoda i bila oduševljena prvih nekoliko korištenja, a onda mi je oduševljenje krenulo dolje. Ne znam, miris mi više nije bio tako dobar. Sad malčice jedva čekam da ih potrošim :/. Gel mi je onako… ok, ali mlijeko ostavi nekakav čudnjikav miris na odjeći kad se jače nafilam. Ne znam, nekako je umjetno šećeran.

    • Da, baš je bila ludnica kad se pojavila, zato ju ni nisam mogla naći u 3 dm-a. Isto sam jedva čekala da ju potrošim, i to sam još imala dva pakiranja, a kad sam oba potrošila skužila sam da i docimerica ima isti gel, tako da je nakon njenog tuširanja cijela kupaonica još mirišala po ovome. I onda se još namaljam losionom. Tko se ne bi zasitio 😀

  2. Hej, što se tiče gelova za tuširanje. Mama i ja smo odlučile da prestanemo koristiti baš zbog štetnih sastojaka, pa sam si sa iherba naručila http://www.iherb.com/Out-of-Africa-Pure-Shea-Butter-Bar-Soap-Complexion-Bar-with-Milk-Proteins-4-oz-113-g/28857 i oduševljeno smo. Meni koža onako fino škripi(što se ne dešava nakon gelova za tuširanje) i mekana bude, ma divota. Eto tako da znaš da je super i da nema niti jedan štetan sastojak. I fino se peni!
    P.S. nedavno sam počela čitati tvoj blog, super je 😉 uživam u njemu. Danas mi je rođendan :)))) i odlučila sam naravno provesti bar sat vremena čitajući blogove i gledajući kozmetiku 😉 Jeeej.

    • Srećan rođendan! 😀
      Hvala na ijepim riječima, danas je tvoj rođendan and knock yourself out s čitanjem 😀
      iHerb gledam već neko vrijeme, voljela bih naručiti neke stvari, ali čekam još da uđemo u EU da me ne opali carina. Hvala na linku 😀

      • Hvala!!!!
        Evo ja sam već tri puta naručivala, do 160 kn i nisam imala problema, mada sam čula da su neki imali, da nije stizao paket, ali kod mene je sve bilo u najboljem redu. I zaboravila sam napisati, da od šampona bez sulfata, imaš Jason firmu. Ja imam plavu izblajhanu kosu kojoj treba puno nege, i njihov biotin šampon i regenerator mi stvarno odgovara, a probala sam i one punoo skuplje i ne može se porediti koliko je ovo bolje. To imaš na iherbu, i na feelunique naručiti. Eto tako da znaš, da je i to dobro, pošto vidim da tražim proizvode sa prirodnim sastojcima.
        I da, i ja jedva čekam da uđemo u EU, Skupljam za UD paleticu :)) pa da nemamo carinu.

Odgovori

