Vichy Normaderm Total Mat gel

ctrice-nude,-vichy,-avon-kist-117_

Ne znam za vas, ali ja obožavam isprobavati ful nove stvari, i to što svježije na tržištu – to bolje! 😀 Budući da nam dolazi toplije vrijeme (iako ne još nekoliko dana, ali brzo će pravo ljeto), Vichy se pametno sjetio i u pravo vrijeme pustio u prodaju novu kremu za lice iz Normaderm linije. Ono što obećaje je matiranje uz hidrataciju cijeli dan, a ja sam bila sretne ruke i dobila jedan primjerak na recenziranje. Ako ste i vi vlasnica mješovite ili masne kože koju općenito muči sindrom “masnog čela”, mislim da trebate zaviriti ovdje 😀
ctrice-nude,-vichy,-avon-kist-108_

Dakle, nova gel-krema za lice dolazi u pakiranju već prepoznatljivom za Vichy – jednostavna bijela tubica sa zelenim čepom i logom, koji predstavljaju Normaderm liniju. Iznimno je lagana i kvalitetno izrađena.

Ako ste ikada koristili nešto iz ove linije, onda ćete znati kako miriši i ova krema; ima jako svjež i lagan miris, a mene podsjeća na mješavinu mirisa mora i mladih svježih krastavaca zubo Uglavnom jako je ugodan i nimalo nametljiv, a meni je osobno jako drag.

Krema je bijele boje i stvarno gelaste strukture, koja je toliko lagana da se lako razmazuje i trenutačno upija u kožu. Pod prstima vam iza nje ostane samo gladak osjećaj na koži, zahvaljujući silikonima iz njenog sastava, a sadrži i salicilnu kiselinu, koja drži prištiće pod kontrolom. Doduše, ne znam u kojoj je koncentraciji u kremi, ali rekla bih malo jačoj jer pri nanošenju osjetim lagano peckanje po cijeloj površini lica. Nije strašno, a i nestane u roku nekoliko sekundi. Također, valja paziti da izbjegavate područje oko očiju kada ju nanosite upravo zbog toga.

ctrice-nude,-vichy,-avon-kist-111_

Inovacija koju gel sa sobom nosi je, kako kaže pakiranje, upijanje svih znakova masnog sjaja (i sebum i znoj!), i to zahvaljujući kombinaciji perlita, prirodnog sastojka koji matira kožu, i mikro pudera s velikom moći upijanja. Obećaje učinkovitost čak i u ekstremnim uvjetima, poput vrućine, vlage i napora, te svjež izgled tijekom dana. Hipoalergeno, nekomedogeno, s termalnom vodom Vichy za umirivanje i jačanje kože, bez parabena.

Što jest, jest – gel zbilja instantno matira kožu. Testirala sam ga za vrijeme toplog i sunčanog, ali i hladnijeg, vjetrovitog vremena i mogu reći da je u oba slučaja i više nego solidno obavljao svoju funkciju, i to bez osjećaja zatezanja kože. Bonus je to što je, zbog silikona, odlična baza za make up – isprobala sam ga ispod i tekućih pudera i onih u kremi i onih u kamenu i drži sve do jedne postojanima gotovo cijeli dan! cerek Čak sam ga kombinirala s jednim kremastim puderom koji mi je bio dobar, ali sam ga počela zanemarivati jer je dolaskom toplijeg vremena prilično brzo počeo kliziti s lica i pogodite što – nije se pomaknio niti milimetar! Uvlačenje u nazolabijalnu boricu bilo je minimalno, a nikakav dodatan sjaj (osim onog koji je pružao sam puder) nije izbijao tijekom cijelog dana. Pošteno mogu reći da će oduševiti sve koji su se našli u gornjim retcima, a kao dokaz prilažem fotografiju gdje nosim dotični puder preko ovog gela, i to nakon cijelog dana na faksu. (Danas me čak fotić i služio pa uz recenziju ide i fotodokaz 😀 Inače, puder ima SPF 20 pa se sam po sebi mrvicu sjaji, ali uz ovu kremu taj sjaj izgleda prirodno, poput sjaja zdrave kože.)

ctrice-nude,-vichy,-avon-kist-043_

Doduše, jedino što bih mogla prigovoriti bi možda bio ovaj dio s hidratacijom. Dok ga nosite tijekom dana, apsolutno se ne osjeti niti zateže lice, no primijetila sam da čestim korištenjem bez dodatne njege nekim hranjivijim kremicama pomalo isušuje kožu, što pripisujem visokom udjelu alkohola. Tako da bi moj savjet bio da ovaj gel kombinirate s nekom hidratantnom i/ili hranjivom kremom u svojoj njezi lica; na primjer da gel koristite preko dana, a tu drugu kremu preko noći, da regenerira kožu lica i pripremi ga za novo cjelodnevno druženje s gelom. Upravo je alkohol morao malo sniziti ocjenu u kategoriji “djelovanje” jer, da nema tog blagog isušivanja, sigurno bi bila barem devetka 🙂

ctrice-nude,-vichy,-avon-kist-114_

pakiranje tekstura i miris nanošenje djelovanje ukupno

9,5

9

8

7,5

8,5

Cijena: 121,00 kn (preporučena cijena)

Količina: 30 ml

Gdje kupiti: u svim boljim ljekarnama

INCI: Aqua, Dimethicone, Alchohol Denat., Glycerin, Propylene Glycol, Lauryl Methacrylate/Glycol Dimethacrylate Crosspolymer, Ammonium Polyacryldimethyltauramide, Perlite, Nylon-66, PEG-12 Dimethicone, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Salicylic Acid, Sodium Polyacrylate, Sodium Hydroxide, Phenoxyethanol, Poloxamer 184, Disodium EDTA, Cyprylyl Glycol, Biosaccharide Gum-1, Parfum

Ako vas muči prekomjeran sjaj i masno lice ili samo T-zona, ovaj bi proizvod mogao biti za vas. Korištenjem neke druge hidratantne ili hranjive kreme preko noći, to bi mogla biti savršena kombinacija za održavanje masne i mješovite kože pod kontrolom, ali i dugotrajnosti make up-a jer silikoni zaglađuju lice i čine odličnu podlogu za puder. Izvrsno matira lice i postojano je gotovo cijeli dan, a upija sav sebum, pa čak i znoj.

Jeste li korisnik Vichy Normaderm linije ili ovog proizvoda? Muči li i vas mastan sjaj? Kako ga kontrolirate?

Cydonia :*

Oglasi

11 thoughts on “Vichy Normaderm Total Mat gel

    • Ne, ona i matira i drži puder. Jedino ako bi ti isušivala previše kožu možeš staviti prvo neku laganu hidratantnu da se upije pa gel preko nje.
      Ali inače ti ne treba baza, ovo je meni funkcioniralo samo s gelom i puderom preko, kao što kažeš 2u1 🙂

    • Ako pod tim misliš na kremicu koja stvarno matira umjesto da samo na njoj to piše, nažalost ne :/ Ovo je prva na koju sam naletila da zbilja radi svoj posao, a sve ostale su bile… meh. Šteta i to malo novaca što su koštale.

  1. trenutno imam 2 kreme od afrodite iz linije hidra pa sam još u fazi probavanja. s obzirom da je moja koza mjesovita sa mjestimičnim suhim djelovima,ova kremica bi me tad još vise iritirala :/

    • Mislim da bi ti ovo moglo pomoći 🙂 Samo što sam primijetila da ne funkcionira ako ga se pomiješa s drugim kremama i ona nanese, tako da samo on mora ići na T-zonu 🙂

  2. Pingback: Favoriti sezone – proljeće/ljeto 2013. | Cydonia MakeUp

Komentiraj

