Offtopičarenje

Danas je na redu jedan non-beauty related post. Zapravo ne može proći nijedan post, a da se barem ne spomene kozmetika, tako da to shvatite uvjetno 😀 Ovo će biti post bez slika – samo vi, moji retci i ja.

Pa gdje sam, tko sam, što sam?

Ja sam studentica koja je upravo završila drugu godinu svog studija. U postupku selidbe iz studentskog doma, gdje se svake godine iznova čudim koliko toga može stati u malu sobicu kakva je moja. U svojih 7-8 kvadrata držim sve: od starih trenirki za “po doma”, nekoliko lijepih i jeftinih haljina iz H&M-a, najdražih nekoliko parfema, jednu ladicu dekorative koju svakodnevno koristim preko mini “pegle” (glačala), koju rijetko kada koristim jer me zbilja živcira lošim obavljanjem posla, sušila sa štipaljkama iz dm-a (jer ipak netko treba prati robu, a da nije mama) pa sve do nekoliko pari cipela koje me redovito nažuljaju i onda moj dragi kaže da mi treba kupiti poštenu obuću 🙂

U ovoj sobi ima još nečega, a ne može se vidjeti jer nije izloženo pogledima. Ona krije moje trenutke kada sam se ljutila na asistente (i profesore, ruku na srce), kada me živcirala cimerica, kada sam bila gladna jer je trebalo učiti, a menza je samo značila gubitak vremena, kada sam plakala svaki put pri lijeganju u krevet ovog ožujka (ali i kasnije), kada sam šizila na fotić jer nije bio kompetentan imati realne boje, kada mi se komp smrzavao (što je bilo nebrojeno puta, dovoljno da budem ovako blizu da ga šutnem kroz prozor prvog kata), kada sam htjela pisati post, ali mi je knjiga bila prioritetnija…

Ovo je navodno ista ona soba u kojoj je moj tata živio dok je bio student, ali o uvjetima života u njegovo vrijeme neću ni počinjati jer je to zasebna, potužna priča.

No nisam ovdje da vam pričam kako je biti student (vjerujem da dobar dio vas to već zna (ili će tek saznati?)), nego da kažem da se ovih dana selim natrag kući i da me zato malkice rjeđe možete vidjeti aktivnu na fejsu, ali poglavito na blogu. Pakiram se već daaanima, a tome se nikako ne nazire kraj pa sam po cijele dane nad kutijama i vrećicama. Zanimljivo je to da sam se baš nekidan pitala koji će mi vrag sve te silne vrećice, ali danas je vrag odnio šalu i vidim da mi ih još bar toliko nedostaje zubo

Uuu, ima i nečeg novog kod mene, a da nije jadikovanje – prije desetak dana kupila sam si novi fotić 😀 Koliko sam ga uspjela isprobati – ljudi moji, to je preporod! Ne želim više nikada običan digitalac u ruke, ikad nikad! Jučer sam ga baš nosila na jedan šareni event u želji da ga testiram “na djelu” i baš sam zadovoljna kako su slikice ispale. Konačno više neće biti korekcije boja fotošopanjem, sada će se PS otvarati samo da umetnem logo. Tko čeka, konačno i dočeka ^_^cerek

Sad kad već spominjem taj event, možda se pitate zašto još nema članka u kojem ću se pohvaliti svojim novim fotkama. Pa, umalo sam ga bila složila, i to odmah pri povratku s eventa, no iz principa ga nema ovdje, ali zato PR objave i slike selebritija možete pronaći već od jučer po svim portalima koji iole prate slavne. Neću imenovati brend ni agenciju jer ipak nomina sunt odiosa, ali pronaći će se oni već. Poanta je da se u zadnje vrijeme (ustvari jako dugo) preferira pozivanje fešn blogera na bjuti evente (hvatate ključne riječi?) Nemam ništa protiv naših modnih blogera, dapače; neka se i oni zovu. Ipak, mislim da je ridikulozno davati njima prednost u odnosu na beauty blogere kada je u pitanju bilo koji event kozmetičke vrste, i to pogotovo ako je dekorativa u pitanju (a bila je). Mogu reći da je došlo nas desetak bjuti blogerica, i to zato jer smo, kako se ispostavilo kasnije, dobili vrlo vrlo neslužben poziv (da ne bude zabune, zahvalna sam i na tome), no tretman koji je dobiven na licu mjesta bio je vrlo… neugodan. Zašto? Neću nadugačko i naširoko o tome, ali ukratko naša egzistencija bila je praktički ignorirana (uopće u svijetu interneta), a jel’ mi možete vjerovati da su apsolutno svi dobili tzv. goodie bag osim, pogađate, nas desetak jer, tobože, nije bilo više ništa ostalo? A krajičak oka otkrio nam je da se nalazilo još barem nekoliko komada za nas koji smo se odlučili lijepo pozdraviti pri odlasku. E da, i još je jedna fešnka (fakat ne znam koja jer ih ne pratim, iskreno) rekla: “Joj baš mi i ne trebaju!” [stvari iz goodie baga, jel]

I onda se ja pitam kako PR trvtke/agencije/ljudi ne shvaćaju jednostavno da bi beauty blogeri trebali biti prioritet na beauty eventima (vidite i ovdje ključne riječi?) Ne samo da je to nama neslužbena struka, nego ćemo i pisati o tome, imamo ciljanu publiku orijentiranu na svijet njege i ljepote, pisat ćemo recenzije, izmjenjivati mišljenja, stvoriti određenu reputaciju proizvodima… Drugi blogeri to ne rade. Možda će se sad netko naljutiti, ali realnost je takva: dođu, malo sjede, pokupe poklon i ćaos. Joj, da, lažem – objave fotku na Instagramu. Ta – da. Super im je to promocija.

Ali neću više o tome, imam i važnijih problema u životu od žicanja proizvoda kod čovjeka koji nam samo tutne da objavimo već gotov PR članak for free (nek’ me netko zaustavi ovdje da ne počnem trkeljati i o ovom problemu u svijetu beauty blogera). Jest, čovjek bi rekao da je biti bjuti bloger super. Pa je, ali ima dosta stvari na koje si jednostavno želim iskopati oči, a bolje da članak s kompilacijom takvih jednostavno ne radim. Ionako je Kim Jong dovoljna prijetnja svijetu; ne treba nam jedan verbalno-nuklearni rat i u Hrvatistanu.

P.S. Još jedna dobra stvar je ta da si konačno naručujem Naked 2 paletu! cerek Nakon cviljenja nad njom preko godine dana, vrag mi nije dao mira i rekoh fajn, idem štjedjeti. A onda, iz vedra neba, danas mi stiže na mail “we miss you” kod s popustom na HQhairu. Pa ljudi moji to je znak koji mi svemir šalje, mi smo si suđeni! 😀 Jedino postoji  maaaali problemčić. Dvojka je trenutno rasprodana! :čupakosu: Ali hajde, pričekat ću ja još do kraja mjeseca, ima da ju restockaju inače ću im poslat one nuklearne rakete prema skladištu zubo

I tako, što ima novoga kod vas? 🙂

Cydonia :*

Oglasi

54 thoughts on “Offtopičarenje

  1. Mislim da znam o kom je eventu riječ 🙂 i stvarno je žalosno da su se tako ponijeli prema vama, mogu samo zamisliti kakve bi reakcije bile da beauty blogere pozovu na modne revije, stave ih u prvi red i daju mi besplatnu oblekicu 😀

    • E to! Znam da sam htjela nešto još napisati, neku usporedbu, ali sam zaboravila u žurbi da objavim u većć standardno vrijeme :Đ
      Pa mislim gdje je tu neka logika, treba njima otvoriti oči. Garant sam negdje dobila čir na želudcu. Ili barem jednu mutagenu stanicu 😀

  2. Obozavam citati tvoje postove, pogotovo ovog tipa :D:D Slazem se sa svime sto si napisala, nekim fesn blogericama stvarno pridaju previse pozornosti. Sto je najtuznije, 99% njih su blogerice samo zato jer imaju bogate starce i zele se hvalisat novim igrackama a bloganje im je ocito savrseno za to. Molim te, nemoj se samo jos i ti izgubiti u tim PR clancima, koliko sam skuzila to totalno iskvari blogere D:

    • Hvala, čekaj tek da me lupi prava inspiracija za oftopičarenje :Đ
      Ma što sam sve saznala o fešns vijetu bolje da ni ne pričam. Moglo bi se zapravo fino unovčiti za jednu sapunicu od tri sezone 😀
      Što se tiče PR članaka, ja ne objavljujem ono što mi samo tutnu na principu “evo ti cd/mail i objavi to što piše” – ne dolazi u obzir. Ako već žele da negdje stoji baš nešto kako oni žele da piše, stajat će kraj toga jasna oznaka da je post plaćen. Zašto skrivati to? (O i o tome bi se dalo pisati). A i uostalom, nitko mene ne želi plaćati. Možda se boje da im ne bi pogrdila sastav i tako to :Đ

  3. Evo, da se i ja oglasim. Nisam beauty blogerica, nisam fashion blogerica. Promatram situaciju u hrvatskoj fashion i beauty blogosferi već duže vrijeme i koliko me pamćenje služi, ovo nije prvi takav slučaj da neki beauty, kozmetički brend na predstalvjanje pozove i fashion blogerice. Po meni je to totalno glupo. There, I said it. Kao da hrvatska beauty blogosfera nije već stekla solidan status i povjerenje velikog broja čitatelja. Po mom mišljenju, svaki kozmetički brend bi na promociju najprije po nekom defaultu trebao pozivati beauty blogerice. Ili barem svaki kozmetički brend koji iole drži do sebe. Jer upravo su beauty blogeri/blogerice ti koji će im “besplatno” reklamirati proizvode i predstaviti ih svojim čitateljima, a taj brend samo može doći do novih kupaca. Pretpostavljam o kojem je brendu i predstalvjanju riječ jer sam vidjela neke izvještaje s predstavljanja. Po meni je nepozivanje ili naknadno “čisto reda radi” pozivanje beauty blogerica krivi marketinški potez. Ali o tome neka brinu njihovi community manageri. 😉 Na modne revije rebali bi pozivati fashion blogere, a na predstalvjanje kozmetike beauty blogere. Zar to nije logika sama po sebi? Ovaj post ti je skroz na mjestu i imaš pravo negodovati na takav tretman beauty blogerica.
    Keep up the good work 😉 I da, iako mi je ovo, čini mi se, prvi put da komentiram na tvom blogu, redovno čitam tvoje postove 😉

  4. stvarno je glupo ali od kako imam fejs i pratim blogere sto poneke modne(rijetko), sto neke bjuti,stekla sam utisak da u zadnje vrijeme vecina postaje bloger jer dobija besplatnu sminku-.-ne znam,nekako smatram ak je nekom hobi bloganje da to radi jel voli,radi sebe a ne zbog drugih samo da bi ti rekli wow kako si lijepa ili odakle ti ovo i da bi skupili hrpu sminke kako bi se kasnije hvalili po instagramu,gdje su sve bili jeli,pili i sta su obukli,cisto naslikavanje,tako da te potpuno kuzim,neki neznaju ni gdje su dosli ni zasto,bitno da se slikaju jer su velike face i da je sve free jer su u nekom blog svijetu

    • Ja neću bolje komentirati koliko je porastao broj blogova sad kak su se aktivirali neki brendovi oko suradnji. Točno možeš vidjeti tko piše jer voli, a tko jer se želi nekome svidjeti pa da nešto dobije. I onda dođeš tako na event gdje pričaš s drugima i skužiš kako su neki (ne svi, ali jedna me se osoba dojmila) izgubili glavu i smatraju da se voze na cesti 2selebritiji-vrlo bitni u životu jednog prosječnog Hrvata” :facepalm:

  5. Draga moja, drž se, svašta nas još čeka u ovoj industriji, nažalost. :/ Nisam uopće povezala da je to onaj event o kojem ste razgovarale na stranici. Koma, pa bezobrazno za popi****.

    P.S. Gledam ja upravo feelunique i nađem naked1 i mislim si da bi rađe dvojku. I sad ti objaviš. Ljubim te i isto skromno čekam da popune zalihe. 😀

  6. Nemam pojma o čemu se radilo, ali zanimljivo mi je bilo čitati o tome. Što se mene tiče, slobodno možeš izbacivati još frustracija na tu temu :). Sviđa mi se offtopic. Ne treba sve biti ‘službeno’. Tako da podržavam ako planiraš oftopičariti i u budućnosti 😀

    • Ma nemoš fulat, samo otvori neki portal i gledaj gdje je bilo puno poznatih faca na udarnom mjestu za kave u Zagrebu 😉
      A čuj, ak me vudri opet nešto, zašto ne. Ako se dobro prihvati, nastavit ću ih pisati 😉

      • Išla sam pročačkati. Meni se čini da su htjeli taj bum s poznatima tako da portali masovno prenose o tome jer su to ‘selebovi’. Jedino mi nije jasno.. Portali prenose kako je koja uparila boje ili koliki trbuščić ima druga, a proizvod je otišao u drugi plan. Poklone su dobile, pa neće ispasti da su dolazile besplatno (ok ni naslikavanje im nije za džabe pošto se sve love da budu negdje uslikane). Žao mi je što ste imale takav tretman. Nisu vas trebali ni zvati kad im je očito bilo važno jedino pokazati koliko je to jak brend pozivanjem horde nekakvih selebova. Čini mi se da je daleko više b-blogera i čitatelja nego vonabi selebova… Bezveze.

      • Ma tjoj, cijela ta agencija preferira fešn blogere, a naša tobožnja predsjednica udruge blogera neće ništa napraviti po tom pitanju i kaže nam da se ne kefamo oko gluposti. Mislim halo?! 😀

    • Prvo čekam da se restocka. Onda jurim do banke da uplatim pare :Đ A onda se molim da izdržim još tih par dana nestrpljenja! 😀
      Al u međuvremenu pokušavam skužiti gdje dodajem Paypal na HQhairu -.-

  7. Super mi je tvoj način pisanja i slobodno više offtopičariš. 😉
    Iako sam food blogerica već duuugi niz godina, puno pratim bjuti i fešn blogersku scenu jer iima super zanimljivih stavri i svašta se da naučiti pogotovo uz vas bjuti blogerice 🙂 Meni ste puno pomogle therefore, ste vi moje građanke PRVOG reda 🙂 Fešn blogere ne želi komentirati, ali se slažem s time da ne vidim razlog zašto se njih zove na bjuti evente, a vas ne na fešn evente.

    A najsmiješnije mi da dotični “brand” onda na to šalje PR objavu zanešto što nisi ni vidio niti te nitko nije pozvao @tina020 😉

    • Prvo da se zahvalim na poticajnom komentaru. Nisam mislila da će biti ovoliki odaziv na jedan totalno random post 😀
      A sad da se nadovežem na ovo za PR – jel oni nas smatraju samo free oglasnim prostorom na webu? Pa mislim da, kak da ne, prekopirat ću ti to i zalijepiti na blog besplatno, evo već letim jer nemam pametnijeg za pisati. I da, vjerujem da će hrpa ljudi kupiti sad neki proizvod jer je Lana Klingor ili Mirna Maras pozirala ispred reklamnog plakata. Riiiight.

  8. Sviđa mi se tvoje offtopičarenje. Pogodila u srž problema i zašto to ne reći i objaviti?! I dobro si učinila. Ne zaslužuju ni spomen imena a kamoli objavu na blogu nakon takvog tretmana.

    • Ma spomenila bih ih da dobiju javno po prstima, ali onda kad bolje razmislim – i to im je samo besplatna reklama, što stvarno nisu zaslužili. A i očito se vode onim, i loša reklama je reklama 😀

  9. sve je već rečeno u prethodnim komentarima. ja si planiram uzet naked palete(basic,naked 1i2) gdje mi ih je najbolje naručit? nek ti tvoja sto prije dođe :*

    • Pa koliko sam skužila HQhair i feelunique su dva najpopularnija izbora za to 😀 Ili osobni odlazak u neku Sephoru vani.
      Samo nek ju prvo restockaju, ja još uvijek čekam xD

  10. Slažem se sa svime što si napisala i dijelim tvoje mišljenje već dugo vremena, no to nije ništa čudno, nepravedno je, no nažalost ništa čudno i ništa novo, i vani se isto to radi, fashion blogerice dobiju puno high end kozmetike besplatno ali čisto zato jer je kompanijama jeftinije poslat dva ruža nego haljinu, ali i dalje nije pravedno. Ako to neće raditi kako treba ne trebaju ni zvati onda ljude, sve što onda iz toga dobiješ tj izgubiš su živci. Slažem se i sa ovim što si napisala da su neki blogovi pokrenuti iz pogrešnih razloga, i to se vidi, uvijek. Meni je draži komentar na blogu kako je netko nešto kupio na moju preporuku i oduševio se kao ja nego bilo koji poziv na event ili besplatan proizvod, a ako se i dogode te stvari to bi trebale biti samo lijepa iznenađenja ali nikako jedini razlog zbog čega se i piše blog.

    • Istina, prava publika koja te čita, prati i nešto nauči iz tvog rada. Na tom eventu nije bio najveći problem što nismo dobile goodie bag, nego cijeli taj tretman, a goodie bag je samo jedna velika kap u moru tih problema i očito lošeg ponašanja prema bjuti blogerima. Ma joj, mogla bih pisati još bar tri posta na tu temu 😀

  11. Eto bez poklona nema ni besplatne recenzije ni reklame.Baš mi je žao beauty blogerice koje sad neće moći nahvaliti proizvod (kao što su u zadnje vrijeme SKORO SVI PR ČLANCI NA ŠMINKERICI PUNI HVALE) jer nije dobila svoj VIP tretman i hvalospjeve te vrećicu besplatnih uzoraka od organizatora ( a oni žive od mišljenja jedne beauty blogerke u RH) …Daj molim te,spusti se na zemlju i shvati da živiš u RH gdje se beauty blogerice nalaze daleko ispod poznatih fashion blogerica jer su oni celebriti i znamo kako to već ide u lijepoj našoj (ne kažem da zaslužuju taj status ali pomiri se s tim)…Toliko od mene…

    • A kako ti mislis da bi ja trebala napisat recenziju laka za nokte ako sam doticni vidjela samo na polici, podijelit samo PR clanak, swatch ce se stvorit iz vedra neba? Sto se tice tog rangiranja beauty i fashion blogerica, sto mi bi sad trebale pustit da budemo ignorirane samo zato jer jedna PR agencija je odlucila da su njima fashion blogerice zanimljivije, naravno da zelimo ravnopravan tretman jer itekako puno svog vremena ulazemo u svoje postove i blogove

    • ja volim taj brand i sigurno ću nekad pisati o njihovim lakovima (kao što sam i do sada pisala), ali sigurno neću pisati o tom velebnom eventu. Jer jedino što mogu napisati je da im je nivo jadan. A onda bolje ne pisati ništa 😉

  12. Eto, čini mi se da te i ja prečesto čitam a premalo komentiram, moram to promijeniti 🙂
    Jer ipak te pratim još od Šminkerice!

    Iako sam ja više lifestyle blogerica, tj. pišem o raznim temama jer se ne bi mogla odlučiti samo za jednu, volim beauty članke i činjenica je da nam vi beauty blogerice puno pomažete svojim recenzijama, savjetima, swatchevima i slično. I više pratim beauty blogere nego modne blogere jer jednostavno se ne pronalazim u većini njihovih stilova a od vas i puno više naučim. I zato mi nije jasno kako one mogu imati prednost pred vama na takvom događanju.. poštujem i jedne i druge ali događaji poput ovog rezervirani su za vas, revije za modne blogerice i svi bi bili sretni.. ali neki takvo što očito ne razumiju.. i bolje da s takvima ni ne surađujete.

    Dakle, obavezno još ovakvih postova s offtipičarenjem, ja ih baš volim 🙂

    • To si i ja mislim, inače se ne guram ako me ne žele. Ali ovdje je situacija izvan osobne razine, tu su uključeni svi “bjutići” i zašto bismo trpili više takvo ponašanje. Diskriminacija na razini (ne)specijaliziranosti blogera, razlozi neporavdani ili nedovoljno dobri da kažemo: aha, ok, u pravu ste, nećmo dolaziti na bjuti evente, zovite fešn ljude. Nadajmo se samo da će im kad-tad doći u glavu da imaju krivi pristup.

      P.S. Nisam znala da me pratiš još od Šminkerice, počašćena sam :blush: 🙂

  13. Odličan tekst draga, što se tiće evenata, ja sam pozvana do sada na samo jedan i nikada više , no ne žalim se jer me previše ne zanima, upravo iz razloga što vidim da se događa s tim PR tvrtkama i agencijama.
    Čestitam na Naked paletici, i koji si to fotić kupila?

    • Sony Cybershot DSC hx200v. Badasss ime, znam 😀
      A na Nakedici mi čestitaj kad ju HQhair restocka i kad mi ju naručim i kad mi stigne, odavde dok čekam restock se samo živciram 😀

  14. istina PR trvtke/agencije/ljudi bi trebali davati prioritet na beauty bloggericama na beauty eventima ali moraš razumijeti da je tu reklama tom brendu (kada gledam sa PR strane)…. ali također na fashion event znam vidjeti (osim sebe) i drugih beauty blogerica.. tako da meni to iskreno ništa više ne smeta.. svi su na eventu jer su se odazvali

    • E nebih znala za fashion evente jer nisu tamo beauty blogerice preferirane. Znam da je to njima ipak reklama, ali ipak, nek malo sagledaju što će im dugoročno biti isplativije ako se već žele pravo reklamirati.

  15. Sve super ali moram nakon ovih prevec PR uzas i PR koma dodati i PR glas: ima nas koji se radimo s bjuti blogerima kao najvaznijima i trudimo se tako ih i tretirati. Cisto da se javim s pozitivom, da nije sve tako crno.
    A mene je vise privukao prvi dio i nostalgija za studentskim danima… ahhhh… Vratila bih se isti tren pa makar se i 5 puta morala pakirati i spakiravari, nije klisej – studentski su dani nesto naj naj i uzivaj punim plicima 🙂

    • Sve pet, Luce 😉
      Ma normalno, dobri PR-ovci su rijetki, ali iznimno zlatni. Ovdje pišem samo o lošoj strani nažalost jer me onaj event potakao na to (a bila sam se nagutala i prešutila puno toga još, no rekoh jednom se mora i za to dići glas).
      A za studentske dane, kakva puna pluća, samo teret ispita i obaveza, barem na mom faksu 😀

  16. samo ti pucaj, meni se sviđaju offtopic postovi 😀
    sreća moja da ne pratim fashion blogove jer me apsolutno ne zanimaju, ali pozivanje njih i guranje u prvi red na beauty događaje jer su oni celebovi… ajme meni 😛
    ja više zavidim na onoj kavici nakon događaja 😉

Komentiraj

