Afrodita Sun Care Mlijeko za sunčanje SPF 20

sunčanje-007_

Nakon kraćeg zastoja u postanju (zbog sumnjivog gazde apartmana na moru jer nešto muti s internetom), nastavljamo u revijalnom tonu s mini serijom kremica za sunčanje. Obzirom da je ljeto u punom jeku (osim možda danas), vrijeme je da se osvrnem i na svoje najdraže mlijeko za zaštitu od sunca sa srednjim faktorom zaštite. I ovoga je puta nešto iz radionice slovenske kuće Afrodita, a pamtim ga po tome što sam se njime jako daaaaavno mazala kao mala i njegov mi se miris urezao u pamćenje jer jeto bila prva mackalica za sunčanje koju pamtim, a da je mirisala slasno cerek

sunčanje-010_

O pakiranju neću puno – odlikuje se priličnom čvrstoćom i elegantnim blago zakrivljenim plosnatim dizajnom koji relativno dobro leži u ruci. Sve je čvrsto osim, dakako, čepa koji se izgleda nekako slabašno drži za svoju ambalažu. Samo mu je prianjanje i zatvaranje odlično i nema šanse da će nešto mlijeka iscuriti, no mislim da bi nakon nekoliko većih upotrebi mogao poprimiti rasklimano izdanje kojemu prijeti prerano ispadanje. Osim što je smeđe boje, poneka slova i detalji su zlatne boje koja reflektira svjetlost i podsjeća na toplinu ljetnog sunca. I da, plus je to što se slova neće izbrisati s pakiranja ni nakon puno puno korištenja.

Postoje verzije sa zaštitnim faktorom 6, 10, 15 i 30, koje se mrvicu razlikuju u sastavu od ove moje, koja ima SPF 20. Štiti i od UVA i od UVB zraka, što svi znamo da je obavezno potrebno jer UVA prodiru dublje i stvaraju bore, dok UVB uzrokuju tamnjenje i direktno oštećuje DNA, što može do dovesti do raka kože.

Sun Care linija sadrži još neke proizvode, o kojima možete saznati nešto više ovdje. Nažalost, u trenutku svoje kupovine nisam vidjela i ostatak linije na policama svog Kozma, ali da jesam, sigurno bih uzela još i mlijeko za poslije sunčanja.

sunčanje-013_

Tekstura je poput mlijeka, a ne kreme (tko bi rekao :D), odnosno rjeđe je i jako je malo potrebno da se pokrije veća površina kože, ali zato treba pripaziti da vam ne iscuri posvuda. Brzo se upija jer je lagano i bijele je boje, a što je najbolje – ne ostaju oni grozni bijeli tragovi po vama jednom kada uđete u vodu – i nije nimalo masno. Usto, miriši divno; nešto između čokolade i kokosa – dobro, moj dragi je rekao da miriši po sladoledu od vanilije. Kako god bilo, jako je slasno cerek

I pretpostavljam da ste već mogli primijetiti da volim kupovati Afroditinu preparativu – ne sadrže parabene i vazelinaste gluposti, parfemi su im na daleko niskom mjestu u sastavu (a ipak dobro mirišu) i još su k tome cjenovno prihvatljivi. Ako se pronalazite u ovim retcima – imaju moje preporuke!

sunčanje-011_

pakiranje tekstura i miris nanošenje zaštita ukupno

7,5

9

8,5

7

8,0

Količina: 200 ml

Cijena: 30-40 kn

Gdje kupiti: većina drogerija (dm, Kozmo)

INCI: Aqua, Ethylhexyl Methoxycinnamate, C12-15 Alkyl Benzoate, Dicaprylyl Carbonate, Glycerin, Methylene Bis-Benzotriazolyl Tetramethylbutylphenol,  Glyceryl Stearate, Cetyl Alcohol, Potassium Cetyl Phosphate, Bis-Ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazine, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Bisabolol, Tocopheryl Acetate, Xanthan Gum, Parfum

Na kraju bih zaključila da mi je ovo trenutno najdraže mlijeko za srednju zaštitu od sunca, kojim se volim mackati na dnevnoj bazi; ne samo na ljetovanju. Brzo se upija, ne masti, odlično miriši i izvrsne je cijene, dok su mu jedine male mane čep sa slabijim spojem te (pre)rijetka tekstura. Osim te dvije stvari, mlijeko mi je odlično jer se ne guli u komadićima s kože. Voljela bih da postoji i u verziji sa SPF-om većim od 30.

Koje je vaše najdraže mlijeko za sunčanje? Preferirate li više kreme ili mlijeka?

Cydonia :*

Oglasi

6 thoughts on “Afrodita Sun Care Mlijeko za sunčanje SPF 20

  1. Obožavam Afroditu!!! Nisam još naišla na neki proizvod koji mi nije odgovarao (okej, jednom prije puno godina mi je bila bezvezna maska za lice od kamilice, ali generalno nije bila tako loša).
    Znam kako ovo miriše – totalno ljeto! Ali… meni je i faktor 30 nizak. :/ Ja sad koristim Avene mlijeko u spreju SPF 50+ i jako sam zadovoljna njime, nema puno štetnih sastojaka i to mi je vrlo bitno. Jedino sam tužna jer nema ovako dobar miris koji zapravo preobožavam. 😉

    • Skroz! Jako volim njihove mackalice, a prije odlaska na more skoro sam si kupila pola one nove hidratacijske linije. Imaju dobrih stvari, pogotovo kad okrenem pozadinu i čitam sastav 😀
      Istina, 30 je onak, malo, pogotovo za direktno sunce. Zato kažem da mi je žao da ne postoji neka “jača” verzija sa SPF-om 50 recimo. Odmah bi napravila zalihe 😀

  2. Afrodita mlijeko mi je super i stvarno fino miriši. 🙂
    Trenutno koristim još i Olival mlijeko spf 40 i super sam zadovoljna sa njim. Isto fino miriši, štiti i njeguje jer još sadrži kakaov maslac i maslinovo ulje…ma divota. 😀

  3. Pingback: SunDance Kids Dermo krema za sunčanje SPF 50+ | Cydonia MakeUp

Odgovori

