Cien SOS Hand Concentrate iliti ultimativna krema za ruke

040_

Tijekom svog zadnjeg posjeta Lidlu, koji je bio ciljan za kupnju parfema i vlažnih maramica za čišćenje studoške kupaonice prije zadnje sanitarne inspekcije, zastala sam na kraj police s kozmetičkim potrepštinama Lidlove proizvodnje i nešto me vuklo da si kupim kremu za ruke. U to sam vrijeme bila pri kraju s Kozmovom od lavande pa mi je dobro došlo razgledavanje neke nove, iako sam doma već imala (i još uvijek imam) godišnju zalihu ručnih mazalica. I osim što sam žensko pa sam ju morala kupiti da se nešto novo kupi, ova je jako dobro došla jer su moje zalihe krcate silikonima, a ova toga nije imala. Rekoh zašto ne,  sastav djeluje obećavajuće, a za desetak kuna neću propasti sve i da je toliko loša da njom ne bih ni kožne cipele mazala 😀 Little did I know da će mi postati otkriće mjeseca i favorit sezone (a možda i godine)!

I znam da su mi slike koma, ali fotkano je nabrzaka, ono jutro kad sam se selila jer sam mislila post objaviti još tad, no… komplikacije, komplikacije. 😀 Ali zato bar imam svoje prve fotke s novim fotićem online. Jej.

042_

Za razliku od ostalih recenzija, zbilja ne znam što bih puno pričala o ovoj kremi za ruke pa ću biti kratka (malo za promjenu – edit: vraga :Đ). Pakiranje je plastična tubica – higijensko, solidno izvedeno. Tekstura je vrlo vrlo gusta – zato se i zove koncentrat, a ne obična krema – i nešto teže izlazi iz tube. Prozirno-mutna je, što je plus jer znam da nije nakrcana umjetnim bojilima, a u dodiru s toplinom kože mekša i razmazivanje ide znatno lakše nego očekivano (mislim, kad stvarno jako morate stisnuti tubicu da izađe jedna zera, onda očekujete da ni mazanje neće ići glatko zubo). Potrebno je jaaako malo, doslovce veličine zrna graška i vaša je koža hidratizirana za iduća dva-tri dana (osim ako su vam ruke svako malo u koritu vode, onda vam nijedna čarobna kremica neće pomoći 😀 ).

Obzirom da smo, vjerujem, svi navikli na superglatkeultraturbosilikonske kremice koje samo klize pod prstima, na ovu se tranziciju treba malo priviknuti pa preporučam da koncentrat nanosite kako i ja: istisnem malo na dlan te tapnem svakim prstom suprotne ruke po toj hrpici, da svaka jagodica dobije pomalo. Potom sklopim ruke da si priliježu cijelom površinom, malo ih protrljam i krema je već razmazana. Dajte joj malo vremena da se upije prije nego krenete ruke močiti vodom, no inače se može primijetiti da nije teksture kao većina krema koje daju onaj osjećaj „vlažnosti“, što ja volim zvati lažnom hidratacijom, tako da ne očekujte superglatki osjećaj koji inače daju silikoni. (Možda će vam se u početku činiti da je krema suha i da ne radi ništa dobroga – stvar je samo navike na život bez silikona – pitajte Amandu Bynes :D) I dok takve kreme nakon pranja ruku daju osjećaj suhoće i morate ih brzo ponovno mazati (jer je voda skinula ovaj sloj silikona koji je davao taj lažni osjećaj), ova se doista upije u kožu i hrani ju iznutra. To želim naglasiti jer je poanta mojih traženja kremica, labela i ostalih mazalica da hrane kožu iznutra, umjesto da ju samo premažu izvana silikonima i parafinima.

Zbog svoje koncentriranosti, ponavljam da je zbilja malo potrebno, tako da će trajati jako dugo, a proizvođač obećava čak 200 nanošenja. Ja svoj primjerak imam već sigurno dva mjeseca i redovitu ju koristim, a imam je još daleko više od pola pakiranja. Nažalost, korištenja brojala nisam pa ne mogu komentirati ovu okruglu brojku 😀

052_

S druge strane, ako ste olfaktivna osoba kao i ja, neće vas oduševiti činjenica da krema nema onaj fini miris kojim se obično krcaju sve mazalice. Rekla bih da je neutralan, gotovo da ga ni nema, a ako baš jako krenete analizirati, možda ćete malo osjetiti neki blago gumenasti miris. Ali kažem – to je toliko minorno da se neće ni primijetiti.

pakiranje tekstura i miris nanošenje djelovanje ukupno

8

8,5

9

9,5

8,8

Cijena: 10 kuna

Količina: 75 ml

Gdje kupiti: Lidlove trgovine

INCI: Aqua, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Phenoxyethanol, Palmitic Acid, Stearic Acid, Sodium Cetearyl Sulfate, Benzyl Alcohol

I to je ukratko to, ne znam što da vam još kažem za nju osim da ju debelo preporučam. Meni je instantno postala favorit u preparativi i mislim joj se vraćati, osim ako u međuvremenu ne otkrijem još nešto ovako dobrog sastava i barem upola ovakvog djelovanja. Sad kad već spominjem sastav, jedina stvar koja će možda upiknuti u oko “picajzlu” poput mene zove se fenoksietanol i stoji na sredini. On jest navodno potencijalno štetan sastojak, ali ga još treba istražiti, a obzirom da se ovako dobre kreme za ovako male novce nalaze jednako često koliko i zlatni vrč na kraju duge, mislim da je očito koja strana prevaguje.

Koji su vaši HG proizvodi za njegu ruku? Jeste li skloniji kupovini ili zaobilaženju Lidlovih proizvoda na području kozmetike?

Cydonia :*

23 misli o “Cien SOS Hand Concentrate iliti ultimativna krema za ruke

  1. jeeej dočekala sam 😀 kupujem 😀 taman mi je zadnja pri kraju. radi se o Dhalia SOS kremi za ruke i ne preporučam ju baš jer za moje suhe ruke niš nije napravila 😀 ni 10 min nakon nanošenja imam osjećaj da mi opet treba.

    • Tko čeka.. Načeka se :Đ Šala, već sam počela samu sebe psovat kak nikak da objavim ovo, a obećala sam (al uvijek zaboravim kome :Đ)
      Nikad čula za Dhaliju, ali baš je jučer Azziella pisala o njenom nekom sapunu (ako je to isti brend) i isto nije pretjerano zadovoljna. Gdje ima Dhalije za kupiti?

    • Šta nije da se tebi svaki sastav sviđa jer je uvijek u pitanju neka kemija? 😀
      A kao da dolje nema Lidlova, kad god odem na more, prvi dućan uz cestu – Lidl ili Plodine 😛

      • Nije nije diskriminiram i ja sastave, samo po blazim kriterijima ili drugacijim 😀 promasila si grad, plodina nema uopce, a lidl mi je na pola sata voznje, a ja ne vozim, bit ce da na sjeveru ima, al tu na jugu nista od toga

      • ma je radi kreme od par kuna,i tako imam tu dvije za potrosit, samo me podsjeti u desetom mjesecu na nju i sve je uredu. a vozacka valjda cu konacno na jesen ic i na to

  2. aaa taman sinoc razmisljam kako moram kupiti novu (cijenom pristupacnu) kremu za ruke i eto tvog posta 🙂 Odlicna preporuka, hvala ti, samoj mi nikad ne bi palo na pamet kupiti je 🙂

  3. Inace kupujem dosta Lidlove kozmetike i zadovoljna sam s njom.Dosada nisam kupovala ovu kremu,godinama sam vjerna Garnieru,ali sam je danas kupila,i ako ne bude dobra,dobit’ ces po turu ;))

    • Htjela sam i ja nastaviti biti Garnieruša, međutim onda sam počela okretati Ingredients listu.
      A sad ako ti ne bude dobra – upozorila sam gore da joj treba dati vremena da se upije! 😀

    • Ne znam koliko je ova vična tako oštećenoj koži jer je moja u dobrom stanju pa nisam mogla i taj segment testirati, ali probaj Bepanthen kremu, čuh dobre riječi za nju, a i gledam joj sastav na netu, seems nice 😀

  4. Probala sam ju nedavno na nagovor prijateljice koja radi kao konobarica i ima koma ruke zbog vode, stvarno je odlična! Mene je odmah podsjetila na Neutrogenu, zbog teksture, a ipak se lakše razmazuje nego Neutrogena i jeftinija je :DD

Komentiraj