D bjuti bloger teg

Moj prvi ofišl tag – hvala Azzielli cerek Recite da sam patetična, ali volim baciti oko na to tko je tagan nakon čitanja posta. Mislim, mora selo znati je li upleteno :Đ I onda se selo veseli kad vidi svoj linkić dolje 😀

Beauty-Blogging-Tag

Pravila:

  • naznačite da je ovaj tag kreirala – The Beau Bow (eto jesam)
  • tagirajte još beauty bloggera (jel ne može ono “nek se tagne tko želi?)
  • označite naslov posta “The beauty blogger tag”
    (može kroatizirano?)
  • odgovorite na pitanja (evo letim!)

Name the beauty routine you barely do!
Hm hm, stavljanje olovke na waterline je vjerojatno najrjeđe što radim. Ili stavljanje topcoata nakon tridesetišest (brojkom: 36) slojeva laka. Nakon toga slijedi broznanje/hajlajtanje, ali uvjerljivo daleko u odnosu na ova dva. I da, ne koristim tonik za lice zubo

Is washing your make up brushes something you regularly do?
Da, obavezno! Mislim, onako, jednom tjedno. Kad mi se da. A uglavnom ne da. Bude to malo rjeđe. Zapravo, zaboravljam na to. Kvragu, priznajem – grješnik sam! gaah

How long will you last with chipped nail varnish?
Nimalo 😀 Par sati, dok ne dođem do doma. Čim vidim da je malo “ščipano” – gotovo, nema, psiha trga tamo gdje se počeo listati i na kraju dana završim sa svim noktima poluoguljenima. I onda k’o bludnica iz Pakistana skrivam ruke da narod ne vidi moju sramotu :Đ

How long do you put off buying/replacing a beauty or nail polish product even if you need it (ie. top coat, foundation, etc.)?
Hm, rekla bih nekoliko dana u minusu. Zašto minus? Zato jer ja vječito od svega imam zalihe u bilo kojem trenutku. Budno pratim koliko čega imam pa odem na vrijeme kupiti ili se, eto tako jer mogu, odem poveseliti kupovini nečeg tako beznačajnog kao što je novo labelo po 8 kuna ili najmekša četkica za zube (a nije onaj cuprapox, kako li se taj vrag već zove :D). Jednostavno nema šanse da ostanem bez nečega, sve je spremno kod mene u ladici i sve da rukne negdje atomska bomba ili me zatvore u karantenu – I will always be ready 😀

What is your worst beauty habit?
Tjoj, bolje da ne velim :fejspalmamsamusebe: Prvo smo već rekli – trganje i guljenje laka čim se negdje ošteti. Onda čupkam ispucale vrhove s kose. I ultimativni pobjednik odvratnosti – lijenost za pranje kistova (mislim da sam upravo donijela uranjenu/zakašnjelu novogodišnju odluku).

Name something non-beauty related you put off doing all the time?

Odlazak zubaru! Nisam bila na toj ukletoj stolici već dugo dugo, a zadnji put kad sam bila toliko mi se pokočila kralješnica da su me leđa boljela ostatak tjedna. Psihičko mučenje dok ti se mozgić tresucka u svojem likvoru za vrijeme bušenja, smradljivi užas čekaonice i ordinacije… Brrr! Naježih se. Možemo li promijeniti temu? 😦
When going out somewhere do you leave getting ready to the last minute or not?
Ne ne ne. Mrzim odluke u zadnji tren, tako da ja lijepo volim sebi isplanirati sve par sati unaprijed – da se stignem otuširati, obrijati noge ako treba (a za izlazak u javnost uvijek treba, jelte), eventualno oprati kosu, našminkati se i dugo dugo u noć birati što obući. Ali i dalje uvijek nešto zaboravim pa znam malo i zakasniti :Đ
Can you commit to spending bans?
Hm hm. Vjerojatno bih mogla, ali si tako što rijetko zadajem. Zadnji put je bilo kad sam prvi put otišla do Kemiga; rekla sam si da imam budžet od 100 kuna za taj dan i nema više. I zbilja, potroših samo 97 kuna :Đ A prije toga… Ne pamtim. Uglavnom ne kupujem sve i svašta što vidim, nego razmišljam žnj puta i ne spavam noćima ako sam zapela baš za nešto pa mi takve stvari poput limita na sreću nisu potrebne. I ne volim imati neke zabrane, više sam tip za nagrade 😀
How organized is your makeup and nail polish collection?
Dekorativa je za vrijeme akademske godine, dok sam u Zagrebu, svake godine drugačije. Ove je bilo sve posloženo u ladicu što sam si ponijela sa sobom, a lakovi na polici iznad stola u jednoj kartonskoj kutiji cipela (dala sam si limit da ne prekoračim tu kutiju, inače nema više lakova za mene). Jedva čekam novo useljenje i da si biram novo mjesto za kozmetiku cerek
What is the longest time you have gone without writing a blog post?   

Mislim da je bilo malkice više od mjesec dana. Bilo je to ovog ožujka. Trebala sam se maknuti od svega, a najradije sam htjela taj period samo vegetirati i biti zaposlena pretvarajući kisik u CO2.

*********************************************************************

Obzirom da ne volim na kraju vidjeti “tagnite se ak oćte” (a i sama to radim jer nemam inspiracije i ne želim nikoga po/u/vrijediti ako se ne nađe ovdje), linkala sam par ljudi ovdje koje volim pročitati s vremena na vrijeme, a pratim ih preko Bloglovin’a.

Tko sve ima Bloglovin, neka mi obavezno ostavi link da vas mogu pratiti! cerek

… i dodala bih još neke, ali vidim sad da je već hrpa cura ispunila, ali ja naravno kasnim sa svime i na kraju ću reći nek’ se taga tko još nije ispunio. I mirna Bosna 😀

Hvala na čitanju!

Cydonia :*

Oglasi

9 thoughts on “D bjuti bloger teg

  1. Hahaha, već sam ispunila ovo ali hvala na tagiranju 😀
    Ja odgađam posjet zubaru vec neko vrijeme, a jedan kutnjak mi otkazuje, doslovce 😀 I kao i ti, spremam se puno prije nego moram izać van, ako je večernji izlazak u pitanju, ne volim nikako u zadnji tren sve obavljat. Pogotovo ljeti, samo se dodatno oznojim u žurbi i ko da se nisam ni tuširala xD

    • Vidjeh, zato sam i rekla da sam vidjela da se već to ispunjavalo al rekoh nema veze, nek ti stoji link 😀
      Ja sam jednom zubu izvadila živac davnih dana i dobro da jesam jer bih sada vjerojatno umirala u teškim mukama da nisam :Đ I zahvaljujući tome ne tangira me što bi vjerojatno valjalo uskoro gosponu zubaru 😀

  2. O pa hvala na tagicu xD
    Doduse vec sam taggana xD Sto ce rec da moram to rijesit xD
    Eto 😀 fala ti za temu iduceg videa 😉
    Vec vidim da ce biti zanimljivih odgovora xD

  3. Jao tagovi tagovi, bit ce ako ga ne zaboravim nekad iduci tjedan 🙂 A sto se tice zubara, ja zubare volim jer nisam do sad imala nekih problema, pa idem rijetko, prosli put me zamalo istjerao sa stolice da sto sam dosla kad je sve uredu XD doduse ipak sam ga uvjerila da bi rado da mi popravi malo okrhnut zub, nije lijepo izgledalo XD tako da skupi hrabrosti mozda ne bude strasno 😉

  4. Joj, ovo mi je drugi pokusaj tipkanja komentara. Nadam se da ce sad otici 😀
    Zanimljivo 😀 Ja volim neplaniranje dugo unaprijed ali mrzim kad moram izletjeti. Treba mi vremena za psihopripremu :D. Dobra fora s limitom… ali uvijek poneses vise para za svaki slucaj ako iskrsne nesto stvarno kul 😀 I ofkors moras u lipu potrositi 😀

Komentiraj

