Gabrini Diamond lakovi za nokte

Znate ono kad vidite krasan lak za nokte, a kraj njega stoji neka troznamenkasta cifra? Da, grozan osjećaj!   A što kad vidite isto tako krasan lak, a cifra je skoro pa jednoznamenkasta? I još ako vam kažem da nije kineski i da valja? 😀 E pa ako niste još, vrijeme je da upoznate Gabrini lakove za nokte. Zahvaljujući Diva kozmetici, dobila sam na isprobavanje 4 divne boje po mom izboru (i sve je došlo zapakirano u presladak papir za umotavanje, kao božićni poklon!). Znate možda već da volim sparkly/glittery/šljašti-sve-u-šesnaest soj lakova pa neka vas ni ovaj članak ne iznenadi previše 🙂

Kad smo kod tog sparkly đira, moram dodati da ovi lakovi pomalo vuku i na metalic stranu. Jednostavno na takav način reflektiraju svjetlost da nisu samo glitterasti, nego dobivaju i djelomičan metalni odsjaj. Dobro, ne baš kao da imate foliju na noktima, ali ima neke korelacije. Trajnost im je onako negdje osrednja. Ne bih mogla pričati o  koliko dana konkretno jer se kod mene svi lakovi okrhnu vrlo brzo i onda ih skidam jer ne podnosim okrhnute nokte 😀 No ovi se solidno drže, prežive i barem jedno pranje kose i pranje suđa, no ne prečesto (što je i nekako logično za lakove).

Dakle četiri boje koje sam dobila redom: tamnoplava (D64), tamno-šumski zelena (D65), svijetlozelena s primjesom žute (D53) i srebrnkasta (D63). Šteta što nemaju imena, to su uvijek najinteresantnije stvari 😀

D64 – Krasna tamnoplava sa sitnim srebrnim shimmerom u sebi, zbog čega izgleda kao zvjezdano nebo. Nevertheless, ja bih ju svejedno nazvala SeeDeep, iako me više podsjeća na nebo, nego na more (da, see namjerno pišem s dva e). Uglavnom, divna neutralno-hladna plava.

D65Mermaid Tangles. Definitivno bi bila Mermaid Tangles 😀 Pustite sad Ariel i to da ona ima crvenu kosu, ja ovdje vidim zelene alge koje im se pletu u nju. U biti ne pitajte puno, polusinestetična sam 😀 Ima i srebrni i zlatni shimmer, zbo čega je na kraju neutralna šumska, duboka zelena boja. I opet mi je jako krasna, a čini mi se da je dupe Max Factorovog mini laka (ne bi znala točno naziv nijanse, samo sam ju usput vidjela u dm-u noseći ovaj na noktima).

D53 – Je li Sun Green bezveze ime za lak? Ja bih ga tako nazvala jer je nešto transparentniji od ostalih pa treba više slojeva (ma dva su sasvim okej), a zlatni shimmer daje mu tu toplu notu u svijetlom zelenilu.

D63 – konačno, Graffitti. Znate ono kad smo kao klinci prešarali pola papira običnom olovkom i onda je onako bio sivkast, a sjajio se na svjetlu? E tako nešto bi bilo ovo! Tamnosiva sa srebrnim shimmerom daje neutralnu boju nosivu u apsolutno svim prilikama. Nije napadna za dan, a za večer je dovoljno elegantna.

I kako izgledaju skupa na noktima:

Četkica je začuđujuće dobra, iako poneka zna varirati u širini. Možda bih ja htjela da je malo, ali samo mrvicu šira, odnosno da se da na pritisak nešto više raširiti, no inače nije ni predebela ni pretanka. Lijepo dohvati sve kuteve, bez zapackavanja okolo po koži prsta. Doduše, samo je četkica srebrnog laka bila malo, hm, čudna, no sve su ostale bile okej, tako da ću ovo ignorirati kao tvorničku anomaliju pri proizvodnji. It happens 😀 Tekstura je taman, ni pregusta ni prerijetka, a suše se srednje do relativno brzo (po meni, brže od Essencea).

Dolaze u staklenoj bočici od 13 mililitara, s bijelim čepom. Da, 13 ml, niste krivo pročitali 😉 I znate koliko košta jedan? Cijena je stvarno smiješna – 12 kuna. Bagatela, zar ne? I još kad vam kažem da dolaze u mali milijun boja… Pa, vjerujem da sam vas barem malo zainteresirala.

Na kraju sve što mogu reći je da vam svakako preporučujem da isprobate barem jedan Gabrini lak, pogotovo ove primjerke jer imaju sjajnu pigmentiranost (jedan sloj je već dosta, no ja uvijek volim staviti dva, just in case), veliku količinu i malu cijenu. Bilo bi sjajno kada bi i svi ostali proizvođači slijedili njihov primjer, zar ne?

Imate li vi Gabrini lakove i kakvi su vam utisci? Koje još nedovoljno razglašene, a dobre i povoljne lakove znate?

Cydonia :*

*PR uzorak

29 misli o “Gabrini Diamond lakovi za nokte

  1. Ovi lakovi su (malo je reći) savršenstvo. Bila sam kod sestrične ljetos koja me upoznala s tim lakovima, naime u Mostaru u nekoj wannabe kozmetičkoj trgovinici koštaju punih 1 KM. Da, 4 kune. Izbezumila sam se kad mi je rekla i odmah kupila 10 nijansi + prozirni. Znači potrošila sam 40 kn, za koje bi ovdje u Osijeku mogla kupit ne više od 2 laka :D. Kad sam ih počela koristiti, stalno sam si ponavljala u glavi : ma dobrooo i ako ne potraju ili se zgusnu nema veze, j*beš 4 kn 😀 Uuuglavnom nemam ovakve shimmeraste, nego mat lakove i prelijepi su. Ono čime su me pridobili je svakako trajnost. Probaj nanijeti njihov bazni (prozirni) lak, onda dva sloja nijanse koju odabereš, i kad se to sve posuši ( a suše se jako brzo za razliku od Catrice i Essence lakova, pogotovo ako staviš više od jednog sloja -.-) onda još jednom prijeđi prozirnim. Dakle, na ovu shemu meni traju doslovno tjedan dana, bez ikakve ogrebotinice ili ljuštenja. Da ne pričam koliko su mi nokti zdraviji i tvrđi otkad koristim ove lakove, pošto ni nemaju kad puknut jer su stalno nalakirani. Kao suprotnost tome, kupovala sam shitove od Essence i Catrice koji bi mi izdržali doslovno dan i pol, ako bih imala sreće i onda mi se to ne bi dalo svaki drugi dan skidat i ponovo lakirat i tako su mi nokti i bili u koma stanju.
    Smiješan dio priče je što kod nas u Portanovi u Osijeku koštaju 10 kn pa uvijek kad prolazim pored tog štanda budem ponosna na svoj ulov hahaha
    Ja se malo razvezala, ali eto samo dijelim tvoje oduševljenje ovim lakovima jer sam konačno otkrila lakove za koje ne moram dati više od 50 kn da bi trajali i koji će mi trajati više od 2 pranja suđa. pusa

    • Vidim da se Portanova masovno spominje, no ima ih na web shopu Diva kozmetike i u njihovoj trgovini u Garešnici zasigurno. Za ostalo ne znam sa sigurnošću reći, no po manjim dućanima ih zna biti 🙂

  2. Nisam ih probala, ali sam naručila neke Gabrini i Rapsodi lakove i jedva čekam svoju pošiljku :)). Od jeftinijih brendova jako volim Flormar lakove (15 kn), a od Golden Rose sam probala Rich Color kolekciju (20 kn) koja se čini dobra. Catrice nisam proala, a Essence, pogotovo Colour&Go, mi sad djeluje razočaravajuće. C&G bih kupila ako bi proizveli nijansu kakvu ne bih mogla drugdje kupiti, inače ne jer se sav lijepi pri razmazivanju, a trajnost mu je očaj. Glasam za Turke 🙂

    • Catrice su meni dobri, no nervira me pomalo ogroman čep. Essence kao da su s vremenom sve gori, dosta vodenkasti u početku i nakon nekog vremena se zgusnu, tako da pola bočice ostane neiskorišteno. Već kad pričam o tome, idem napraviti čistku u svojoj kolekciji 😀

  3. Ja Gabrini lakove kupujem po 9 kn u Hrvatskoj ,a u Bosni po 4 kn na štandovima ( plac ) ,ima jako veliki izbor boja i zadovoljna sam ! 🙂

  4. Sad je akcija u divi. Lakovi su svi po osam kuna i jos je besplatna dostava. Meni dosta razloga za naruciti. Cijena je najbolja koju sam ovdje nasla a izbor boja je vise nego odlican.

  5. Jako volim mijenjati lakove za nokte i meni već nakon dva nošenja dosade, i samo stoje, osim neke manikura nijanse koje nosim kada sam u žurbi, njih potrošim do kraja. Zato kupujem uglavnom jeftinije lakove za nokte, i sve mi je to tu negdje. Trenutno volim Flormar lakove, iako me malo živcira pakiranje jer mi nigdje onako visoki ne stanu. Gabrini lakove nisam probala, ali kad kažeš da je free poštarina i da su 8kn, dala bi im koju šansu 🙂

  6. joj, ja sam uzela gabrini lakove u svim mogucim bojama, i ne sjecam se kad sam zadnji put imala koji drugi na noktima, stvarno su odlicni 🙂 a u portanovi je bila akcija 2+1 gratis, jako dugo, pa ako je nekome usput, neka navrati i pogleda 🙂

  7. Baš sam nedavno kupila dva Gabrini laka. Jedan od njih je isti kao ova tvoja nijansa D65 samo se kod mene zove 373 a drugi je kričavo rozi. I da, platila sam ih po 8 kn i kupila u jednom od China shopova u Splitu 😀

  8. Pingback: Predzimski miješani favoriti - Šminkerica - Beauty Community

  9. Meni je tako čudno kako su u HR turski brendovi skuplji nego kod nas u BiH. Gabrini lakovi su po 1KM – 4kn, GR i Flormar 2KM – 8kn. možda jer se kod nas prodaju na pijaci.
    mada ja glasam za turske brendove naspram Catricea i Essencea, bar što se tiče lakova. a i rumenila… 🙂

Komentiraj