Agnello – meki modni dodatci

Na što vas asocira riječ janje? Na nešto nevino, slatko, mekano i toplo? Ako volite hekljarije, pletene šalove, rukavice, grijače i ostale raznobojne zimske prijatelje, preporučam da škicnete na asortiman para mladih i vrijednih ručica. Varaždinka Isidora bacila se nedavno u posao koji ju veseli, a vi pročitajte u nastavku nešto više o njenom radu!

Možeš li mi reći nešto više o Agnellu i kako je sve počelo?

Agnello je nastao krajem ljeta ove godine iz sasvim praktičnih razloga – kako bih vještinu koju posjedujem iskoristila za izradu mekanih i toplih modnih dodataka za žene i prezentirala ih javnosti. Priča ustvari počinje prije godinu dana kada sam sebi htjela napraviti rukavice bez prstiju, ali nisam znala kako – heklati nisam ranije nikad učila, a plesti sam zaboravila. Igrom slučaja sam nedugo nakon toga ipak naučila heklati i otada se ne odvajam od svoje igle za kukičanje. Mislim da će svatko tko hekla ili plete priznati da je to vrsta ovisnosti (čak se i igla koristi) i ne možeš proći pored dućana s vunom bez da barem baciš pogled odnosno kupiš “neku novu nijansu”. Uglavnom, od moje želje da si napravim rukavice do danas kroz moju heklicu je prošao pozamašan broj rukavica, a poanta je da moje još nisu došle na red!

– Što trenutno imaš u ponudi? Kakvi modeli se mogu naći i tko sve sudjeluje u njihovoj izradi?

 Osim rukavica, u ponudi Agnella su i topli grijači vrata, popularno zvani beskonačni šalovi, a počela sam i s izradom leptir-mašni. U Agnello se povremeno ubaci i moja sestra koja radi super pom-pome od vune. Ona me i potaknula da osmislilm modni dodatak za svečane prilike – grijače ručnoga zgloba s “baroknim” proširenjem pri dnu koji često ukrasim zlatnim koncem da djeluje još svečanije. U planu je proširenje ponude vunenih predmeta, a jednako tako planiram izrađivati i modne dodatke od drugih materijala. Cilj mi je da sve što napravim bude što kvalitetnije, praktično i, naravno, lijepo.


– Zašto baš janje i zašto baš Agnello?

Posebnu pažnju polažem detaljima, tako da sam, nakon što sam odlučila u javnosti prezentirati svoj rad, shvatila da mi treba ime, logotip i prepoznatljiva ambalaža. Mladi grafički dizajner Mihael Miklošić mi je napravio odličan logotip – siluetu janjeta, budući da sam za ime brenda odabrala riječ “Agnello”, koja na talijanskom jeziku znači “janje”. Željela sam da ime bude u vezi sa samim proizvodima – mekanim modnim dodacima.

– Gdje možemo pratiti tvoj rad i kupiti neke dodatke?

Trenutačno dostupni artikli nalaze se na Woohoo online dućanu , a sve što napravim ide i na Facebook stranicu.

Minimalistički dizajn uz pokoju zlatnu nit, lijepe boje te ugodnost oku i ruci razlozi su zbog kojih volim Agnello. Isidora je bila toliko divna da mi je poklonila bijele grijače za zglobove sa zlatnim nitima i tamnoplave rukavice bez prstiju (hvala, I.!). Inače obožavam krasne pletenarije za zimu, no najčešće uz divne šalove ne dolazi matching (i dostojan) par rukavica, tako da na kraju “izvisim” po tom pitanju i furam zeleno-plavi šal sa smeđim rukavicama. Sada konačno imam parove!  Grijači zglobova savršeno će ići uz bijeli valoviti šal kojeg mi je mama nedavno kupila za rođendan, a rukavice uz svijetlo i tamnoplavi jako dugi šal kojeg sam kupila lani u Mani za 60-ak kuna. Let the winter begin! 😀

Volite li i vi mekane zimske dodatke? Sviđa li vam se Agnello i Isidorini radovi?

Cydonia :*

*slike preuzete s Woohoo online dućana/Agnello
Oglasi

3 thoughts on “Agnello – meki modni dodatci

Odgovori

