Afrodita Kids mlijeko za sunčanje SPF 50

sunčanje-001_

Vidim da sam obećala niz recenzija o mackalicama za zaštitu od sunca, no izbacila sam dosad samo jednu, a onda je zahladilo, rekoh čemu sad gurati takve postove 😀 A sad se sunčeko vratilo, a i vidim da Bipa ima od danas do nedjelje -25% na proizvode za zaštitu od sunca (i deziće da ne smrduckamo, ali to je sad manje važno :Đ) pa rekoh da se vratimo mini seriji postova.

Prije nekih mjesec dana, Kozmo je imao srijedu s -30% pa sam pohrlila kupiti nekoliko kremica s različitim namjenama i zaštitnim faktorima. Okrećući svaku bočicu koja je stajala u Kozmu na trešnjevačkom placu, mislila sam da će me tete nakon sat vremena izbaciti pa sam brže-bolje (čitaj: nakon 65 minuta) svela izbor na Afroditine proizvode. Čitanje sastava dovelo me do njihovih kremica, iako moram reći da nisu ni one savršenog sastava, no od dva zla (odnosno šest polica njih zubo) biram ono manje 🙂 Tako da vam danas donosim ne tako sjajnu i bajnu recenziju jer sam morala poslije ići kupiti neku drugu kremu s faktorom 50. Zašto? E pa neću vam reći odmah, potražite u tekstu 😛

sunčanje-003_

Što prvo reći nego da je meni pakiranje fora 😀 Šareno, sa slatkim morskim konjićem, vidljivo istaknuto da je bez parabena, parafina i alkohola, a pokriva i UVA i UVB zaštitu, što je vrlo bitno, pogotovo za djecu (već kad je ovaj navodno posebno za njih, iako ne vidim zašto se ne bismo i mi malo veći služili njome). Također, sadrži i bisabolol i vitamin E te hipoalergenski miris. Da, miriši kao većina njihovih mlijeka za tijelo, onako fino ljetno kokosasto 😀 I pohvale za kvalitetnu izvedbu, no najviše mi se sviđa što je bočica stabilna pri uspravnom stajanju, a čep se neće raspasti ili slučajno otvoriti nakon dvije upotrebe (što je isto bitno jer nitko ne želi doći na plažu i otkriti da su mu sendviči postali iz neobjašnjivog razloga bijeli i nejestivi).

sunčanje-004_

Kao mlijeko, čovjek bi rekao da će biti jako tekuće, no čak i nije; više je na granici između mlijeka i kreme. Jako se lako razmazuje i upija za nekoliko minuta (recimo pet do deset), a masni je trag sveden na minimum. Međutim, ima jedan veeeeeliki nedostatak, koji mi je osobno toliko smetao da sam odlučila potražiti drugu kremu s faktorom 50. Radi se o tome da se nipošto ne smije previše razmazivati (a začudili biste se koliko malo je to “previše”) jer se odmah počinje guliti u komadićima – mi to doma kažemo “runiti”. Ta je odlika manje izražena na trbuhu i bedrima, ali najviše se osjeti na licu, a potom i rukama. Mislim, meni to jako smeta jer sam osoba koja voli uvijek i malo izmasirati lice već kad se mackam kakvom kremom, tako da su mi takvi pokreti i nešto dulje razmazivanje postali rutina, no s ovime to jednostabno nije moguće jer se u vrlo kratkom roku počne guliti i baj-baj mojoj kremi i zaštiti (što posljedično smanjuje ocjenu u tablici ispod) 😦

sunčanje-006_

S te strane, otpada ovaj dio namjene za lice, a za tijelo će biti sasvim okej uz uvjet da se ne trackate previše. Ne daje bijeli odbljesak licu/koži, ali daje lagani sjaj, što je u biti neizbježno jer mora reflektirati svjetlost na ovaj ili onaj način.

I da, zanimljiva su mi ova uputstva, ispada da morate potrošiti jedno pakiranje kreme za 7 korištenja. Mislim, nekoliko sam se puta namazala njom što se kaže “odgor-dodolj” i možda sam potrošila jednu tu famoznu sedminu. Iskreno ne znam na što bih ličila s cca 30 ml kreme odjednom na sebi. (I zažmirit ću na neke pravopisne stvari ovdje) 😀 I onda se još nanošenje mora ponavljati svakih nekoliko sati, dakle par puta dnevno… i sutradan morate kupiti drugu kremu. Nda.

sunčanje-015_

Cijena: oko 55 kn

Količina: 200 ml

Gdje kupiti: većina drogerija (dm, Kozmo, Bipa, Müller), Iris kod Dolca u Zagrebu (drži samo Afroditin asortiman)

INCI: Aqua, C12-15 Alkyl Benzoate, Isopropyl Palmitate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Phenylbenzimidazole Sulphonic Acid, Octocrylene, Glycerin, Caprylic/Capric Trigliceride, Polysilicone-15, Potassium Cetyl Phosphate, Triethanolamine, Hydrogenated Polydecene, Propylheptyl Caprylate, Cetyl Alcohol, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Tocopheryl Acetate, Bisabolol, Rosmarinus Officinalis Extract, Brassica Campestris Seed Oil, Xanthan Gum, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Parfum

pakiranje tekstura i miris nanošenje zaštita ukupno

9

7

5

6,5

6,9

Iako volim kod ove kreme čvrstoću njenog pakiranja i visoku zaštitu koju pruža, moram zaključiti kako nisam oduševljena njenim “guljenjem” nakon dobrog utrljavanja u kožu, tako da ju ne bih preporučila ako se volite dugo mackati i utrljavati kreme da se dobro upiju u kožu. Mogla bi vam biti dobra samo ako volite nabrzinu nabaciti neki visok zaštitni faktor i ne pridajete mnogo pažnje njenom nanošenju, ali svakako umjesto ove pronađite posebnu kremu za zaštitu lica.

Čime se vi štitite ljeti? Koji proizvod vas dosad nije razočarao, a dobro štiti od sunca? Možete li preporučiti nešto za lice s faktorom 50, ali da pritom ne ostavlja bijeli trag?

Cydonia :*

Oglasi

3 thoughts on “Afrodita Kids mlijeko za sunčanje SPF 50

  1. “odgor-dodolj” hahahahahahahahahaha!!!! 😀
    Ja kupila Avene milijeko u spreju na preporuku kolegice Zmaj s bloga Brlog, ona je radila nekakvo istraživanje štetnih sastojaka među kremama. Okej mi je, mada mi užasno nedostaje onaj miris plaže u toj kremi. Za lice koristim LRP fluid, on mi je isto okej.

  2. Pingback: SunDance Kids Dermo krema za sunčanje SPF 50+ | Cydonia MakeUp

Komentiraj

