Throwies #3

empties-and-throwues-007_

Mogla bih se zakleti da sam imala do sada više stvari za šikanje u koš od samo dva throwies posta. Ali opet – većinu sam stvari htjela do kraja potrošiti, bez obzira što nisu valjale ama baš ništa, tako da su throwiesi zapravo skriveni i među ispražnjenim stvarima. Doduše, ono što ćete čitati u nastavku je zbilja zaslužilo mjesto u košu i, već standardno, ne preporučujem ni pod razno.

Krenimo kronološki – lavandin hidrolat, kupljen lani na zagrebačkom Trgu, za vrijeme onih mini sajmića i štandova s domaćim proizvodima. Kako sam u to vrijeme tražila novi hidrolat jer sam svoj stari već bila potrošila, uzela sam ovaj od 250 ml za 20 kn. Nda. Ne samo da je imao drugačiji miris od prvog, nego nisam primijetila i one “blagotvorne” efekte na koži (npr. umirivanje nakon iritacije). A sad kad već i čudan miris spominjem, jest da je mirišalo po lavandi, ali to nije bilo “to” – otkrila sam na ovogodišnjem Otvorenom danu kemije kako je to ustvari linalil-acetat ilitiga sintetski napravljen ester koji je zaslužan za miris lavande, što uopće ne bi bilo loše da ovo jest lavandin hidrolat u kojemu ima malo tog estera, a ne sam ester, vrlo vjerojatno razvodnjen samo. Uglavnom, ako vidite ovakvu bočicu, zaobiđite u širokom luku.

Cristalli fluidi iz Italije – zapravo kupljeno u KTC-u u mom gradu za 30-40 kuna, ali je poanta da ćete ih prepoznati po ljubičastoj boji i talijanskim natpisima. Kupljeni su još dok je vladala era silikona i tekućih kristala za kosu (zapravo i dan-danas mi ih frizerka preporučuje, samo neke skuplje iz Bipe). Ovi se trebaju nanijeti na vrhove dok je kosa mokra i obećaju zaglađene vrhove, neće se više vidjeti ispucalost… i usput će vam Željko Joksimović iskočiti iz dvometarske torte sa šlagom i otpjevati “sretan rođendan”. Kak’ da ne.

empties-and-throwues-008_

MUA ruž – rekla bih šećer na kraju, ali nisam njega zadnjeg dobila u ruke. Naime, naivno sam pri jednom od MUA-inih sniženja naručila nekoliko oh-toliko-hvaljenih ruževa, da bi mi se 15-ica praktički pri drugom otvaranju slomila u samom ležištu, odnosno – cijeli mi je kremasti dio ruža ispao. Na fotki vidite kako stoji ukrivo jer sam ga ja utrpala nazad u pakiranje misleći kako će se mooožda zalijepiti natrag ili nešto, glavno da stoji i da se može koristiti. E pa ništa od toga, on ispada i dalje, a i ruž sam po sebi jedva vrijedi tih 5 kuna. Nisam ni ostalima oduševljena, ali ova nijansana na usnama pogotovo izgleda plastično.

Pantene gel u spreju – prije sam potrošila tri pakiranja njihovog Aqualight spreja i onda dobijem ovo – rekoh super, taman sam potrošila zadnje pakiranje spreja, idemo ovaj sad koristiti. Međutim. Fino sam si ga našpricala ravnomjerno po kosi, zavezala punđicu i otišla na spavanje – standardna procedura – i koji je to fail ujutro bio da ga ne želim ni najgorem neprijatelju! Nisam imala pojma da se stvarno radi o gelu, tako da mi je kompletnu kosu spetljao i polijepio, načupala sam se dok sam se počešljala, a onda sam ga stavila u ladicu pod krevet za neke bolje dane, koje izgleda neće doživjeti jer zbilja ne znam što da radim s tekućim gelom za kosu – u spreju.

Lillith pasta za zube – prirodna pasta, s glinom i prahom neema… I ne znam čime još. Prvo sam ju izbjegavala jer je ipak izgledala, ruku na srce, kao blato pa ne znam tko bi blatom prao zube 😀 Ali dobro, poslije sam se skulirala i čak bila zadovoljna prvih nekoliko korištenja, a i imala je vrlo blagi miris/okus mente. Doduše, nakon tog početnog perioda, počeo me boljeti jedan zub od nje pa sam odustala jer se ipak ta bol nije povlačila. Zanemarila bih sve, samo da se nije radilo o zubu s kojim nikada nisam imala problema, a i nekako mislim da unutra nema kalcija u nekom obliku, što je zapravo proizvod koja ne radi važniju polovicu posla (nema minerala – slabi zubi!).

I to bi bila moja lista punjenja kante za koš – a koji u vaši proizvodi koje ste nedavno bacili? Što nikako ne biste mogli preporučiti nekome?
Cydonia :*

19 misli o “Throwies #3

    • Imaš baš ove kristale? Ne znam za te plavičaste, kod nas su na polici stajali samo ovi ljubičasti pa sam ih uzela da isprobam i baš mi je žao što nisam vidjela praktički nikakvu razliku. S druge strane, razni serumi sa slikonima su mi se pokazalji boljom opcijom.

      • Koristila sam kristale plave boje negdje oko godinu dana,ma mozda i dvije godine. I moja frizerka mi ih nanosi te ih generalno koristi prije susenja kose. Licno im nemam sta zamjeriti. Kosa mi je masnija pri tjemenu dok su vrhovi normalni i vrhove mi uvijek lijepo zaglade, ne sljepljujuci kosu. I meni se pokazao Schwarzkopf Miracle Oil Light tretman nebrojeno puta boljim ali mu je cijena 5x skuplja (negdje i 8x skuplja) nego kristalima. Zelim reci, za jeftinu cijenu ( u BiH su bili nedavno snizeni cak na 5KM!), mislim da su odlicna stvar. Ko nema mnogo novca za takve proizvode da trosi, idealan izbor. Eto, barem po mom skromnom misljenju 🙂

  1. Ne preporučam ti bazu za ruž od Artdecoa i ne preporučam ti Balea flastere za nos (koji su mi godinama bili solidni, a od nedavno se očito nešto prominilo u formuli i sad ne izvlače ama baš ništa)! 😀

  2. Awwww za dio posta s hidrolatom lavande :3 moje kolegice i ja smo osmislile taj digestor Parfumerija na otvorenim danima kemije…<3 bas mi je sad toplo oko srca xD mislim da sam s tobom razgovarala tamo, ali nisam bila sigurna :/

    • A gle, ak misliš na hostesu koja je morala pronjuškat sve dok ju je druga povlačila za rukav da moramo ić – yup, that was me 😀 Dobar digestor btw, zaslužena nagrada 😉

      • Da da jedna cura te odvlacila 🙂 imala si lijepi bijeli eyeliner *__*
        hvala ti, nismo ocekivale da cemo tako dobro proci s time O.o na poklon smo dobile knjigu o molekulama koje se nalaze u hrani,picu,kozmetici,vocu…tako da se mozda iskoristi za slijedecu godinu 😀

Komentiraj