Empties #4

007__

Kada sam vas pitala na fejsu što iduće želite čitati, bili ste toliko interaktivni da je za sve ponuđeno bilo nerješeno pa sam morala sama odabrati o čemu danas pišem – i tako dođe na red još jedan empties post zubo Moram priznati da ću još malo postati ponosna na sebe jer sam dogurala ne samo do faze gdje jedino gomilam kozmetiku, nego i do onog dijela gdje ju zapravo i trošim. Dobar je osjećaj doći do dna i znati da nisi uzalud bacio ni novce ni proizvod, kao prvo, a kao drugo stvara se više mjesta za nove stvari 😀 Nego, krenimo na malu hrpicu koja će, u trenutcima dok ovo čitate, biti u procesu šikanja u kantu.

003_

Avon Eternal Magic EDT – okej, ovo je iznimka šikanja. Sentimentalno sam vezana za bočice potrošenih parfema – što mogu. Nadam se da nisam jedina luda koja čuva prazne komade stakla, eto tako, jer mogu i želim 😀 Ovu sam bočicu uhvatila u jednom od kataloga prošle godine za 50 kn, što je za 30 ml povoljno, a i imaju periodički te akcije za razne parfeme. U zadnje sam ga vrijeme često nosila, a ukratko bih ga opisala kao misteriozan, ženstven miris s prigušenim seksipilom žene koja voli i uživa u svom životu. Odlično mi je legao na prijelazu zima-nepostojeće proljeće 2013. 😀

Avene nježan piling za osjetljivu kožu – ovaj je mali tester dušu dao za onaj period prije nekoliko tjedana, kada mi je koža lica skroz podivljala i počela se ljuštiti, svrbjeti i crvenjeti, a najgore je to što se nijedan puder u mojoj kolekciji nije slagao s takvim stanjem i svi su praktički u roku pola sata izgledali užas. Nasreću, ovaj mališan je u kombinaciji s Noviderm Sereneactiv kremom popravio svu štetu u roku nekoliko dana. O kremi ću još kasnije, a piling je bio jako nježan, taman za preosjetljivu kožu, iako možda mrvicu prenježan za moj ukus – možda da su ipak stavili nešto više crvenih piling kuglica unutra.

Cils Demasq odstranjivač šminke oko očiju – sad ga gledam i mislim si wtf? Ja sam sve do sad bila uvjerena da je to minijatura nekog Maybellineovog odstranjivača, a sad vidim da mi zvuči nekako lidlovsko O.o Zna li netko o kojem se brendu radi? Inače, bio je sasvim solidan kao odstranjivač, ništa posebno, radi svoj posao, a i tih 25 ml ima bočicu zgodnu za putovanja/torbicu jer ju možete iznova napuniti, bilo time, bilo micelarnom otopinom.

Olay Total Effects dnevna krema SPF 15 – meni odlična kremica sa super mirisom. Gledala sam jel’ da si ju kupim u punoj veličini (ovo je samo 15 ml), no onda su me odbili sastojci, i to jako jer je puna svih vrsti alkohola koje susrećemo u kozmetici, BHT-a, silikona, parabena… Vjerujem da bi na duge staze možda čak i počela isušivati lice, iako ja nisam osjetila tu posljedicu u ovo kratko vrijeme korištenja jer su alkoholi u donjem dijelu popisa sastojaka, što znači da ih nema tako puno pojedinačno.

Melvita Apicosma balzam za usne – o njemu sam već pričala ovdje pa da se ne ponavljam bacite oko tamo. Tu ću samo istaknuti da mi je, kako je vrijeme odmicalo, počeo već ići na živce lagano jer se, zbog hidrogeniranih biljnih ulja, skuplja preko noći na usnicama u obliku bijelog taloga. Bljak.

Max Factor Eye Brightening Tonal Black maskara kojoj nikad ne znam puni naziv, za zelene oči – moja druga MF maskara, i to su obje zaredom bile iz ove edicije. Jako su mi drage, bilo ih je užitak koristiti i apeliram na sjedište Max Factora da izda maskaru identične četkice i identične formule – samo u 100%/carbon black verziji. Znam tko će prvi pokupovati doživotne zalihe cerek Dotad koristim neke druge jer sam se zaželjela baš crnih maskara.

007_

Avon Solutions Cellu Break anticelulitni tretman s dvostrukim djelovanjem – ne znam koju posluku porati. Dobila sam ga za recenziranje (prije bi se to po američki nazvalo “razmatranje”) i koristila nekih dobrih 3-4 tjedna. U početku sam bila skeptik, kao ono, “šta ću se ja mazati anticelulitnim pripravkom, pffs”, ali onda je znatiželja prevagnula. Mazala sam se tako ja jednom dnevno (moj grijeh što ne dvaput, kao što piše na njemu) po bedrima i nešto malo po trbuhu. Odmah je nakon svakog nanošenja koža počela davati osjećaj hladnoće, što sam interpretirala kao dozu nade da ću se instantno riješiti to malo naranče što imam. I mažem se tjedan dana – ništa, prođu dva tjedna – ništa, a okrećem proizvod i na njemu ne piše nakon koliko obećaje rezultate. Došla ja tako do kraja pakiranja, od poboljšanja ni p pa rekoh idem vidjeti koliko mu treba da se pošteno aktivira – možda dva mjeseca? Kad otvorim katalog, a ono paf – “riješite se celulita u 6 dana!” Pre-tje-ri-va-nje. I da, još uvijek ne znam koja bi to dva djelovanja trebala biti 😀

SVR Topialyse Sensitive Creme Emolliente – okej, krema je za kožu s atopičkim dermatitisom, što nemam, ali mi koža u zadnje vrijeme (malo je reći) divlja i dobila sam neki bijeli poluosip po nadlakticama koji zna svrbjeti. Srećom, ovu sam kremu imala pri ruci i ajde već ako imam neki oblik dermatitisa (najvjerojatnije zbog stresa), zašto ne mazati se time. Namažem se pred spavanje i krema tako divno umiri kožu da nemam problema poslije cijeli dan. Jedino ako prekočim mazanje, e onda me svrbucka od jutra. Meni je pomogla, a vjerujem da bi bila korisna i osoba kojima je namijenjena – s drugim tipom dermatitisa.

Garnier Fructis maska za jako suhu, oštećenu kosu – ge-ni-jal-na! Jest da ima mineralnog ulja, ali kosa je ionako mrtvo tkivo pa se tješim da je njoj svejedno za to zubo Redizajnirali su ju unazad godinu dana i sad kako su poboljšali formulu i dodali masu ulja, super hrani kosu i bude taaaaako mekana cerek Moje preporuke idu za nju 😀

Avon Skin So Soft noćna krema za ruke – tko kaže da mora baš biti noćna? Solidna kremica, ne mogu reći ni da je presjajna-s-neba-došla-anđeli-ju-donijeli, a opet ni da ne valja. Ima dosta jak miris, koji bi mogao smetati nekima jer nije baš po svakom guštu ovakav tip mirisa u kremi za ruke.

Oriflame Pure Nature sapun s čajevcem i ružmarinom – miris mi se jako svidio i to je u biti jedini razlog zašto sam naručila dva sapuna iz kataloške prodaje (obično sam na gelovima koje mogu pomirišati u dućanu, na licu mjesta). Jako svjež i ugodan miris, sviđa mi se ta svježina, za razliku od većine mekših i toplijih sapuna, no ima potencijal za isušivanje kože ako se predugo koristi.

Avon Advance Techniques marokansko ulje za sve tipove kose – koristim ga periodički od lani i rekla bih da je dosta dobro ulje za kosu. Jest malo teže od svih ostalih koje sam do sada koristila, ali ne opterećuje kosu, osim ako ga stvarno nabacate na sebe. Miriši jednako kao njegov brat, poznati serum za vrhove iz iste serije proizvoda, koji je postao jedan od najprodavanijih proizvoda u Avonu. Ima dobar omjer cijene i kvalitete.

To su bili moji nedavno potrošeni proizvodi, a koji su vaši?

Cydonia :*

Oglasi

14 thoughts on “Empties #4

  1. ok,znači drugi put uzimam Garnierovu masku. 😀 glissova takva narančasta s uljima za suhu kosu mi je pri kraju, mogla bi tu isprobati. ova mi je bila ok prvih par dana al sad više niš posebno. koji šampon koristiš? i to mi treba novo 😀

    • Jel ta šta valja? 😀 A nemojk slušati moj savjet za šampon jer želim prijeći na šampone bez sulfata i silikona. Trenutno sam u prijelaznoj fazi, gdje koristim šampon bez SLS-a (ali ima sulfata) i silikona, neki od Alverdea narančasti, miriše po sirupu za kašalj što smo ga k’o djeca pili 😀 Kad ovog potrošim, uzimam famozni Babylove bez sulfata 😀

      • sprobala sam neke Alverdeove,baka koristi zbog osjeltjivog vlasišta,i nije mi to to hehe.
        ma gliss kurrova je ok, lakše kosu raščešljam,bez čupanja i svega,al mi nije vrhove popravila baš niš, sve po starom,a uzela sam zbog toga. nisam ni sigurna dal maske mogu pomoći ili bolje da uzmem neki od onih silnih sprejeva za vrhove.

      • Ne ne, ovaj nije za bake :Đ
        Dobra maska, još bolje ulje, šišanje da se makne čemu nema spasa i onda paziti na kosu. Nikakvi sprejevi tu ne rade puno 😀

      • a šišala sam,al ne skroz baš sve jer me srce boljelo 😀 mislim da bi ulje trebala ipak… makar sam čitala kod Girlysh o Pantene spreju za vrhove,i to mi se čini ok

      • Hm, ne znam koji je točno sprej za vrhove od Pantenea i kakav je, ali obično oni sami po sebi ne rade ništa (puno). Doduše, imam njihov Aqua Light i fora mi je – nije da daje neki wow efekt (zapravo nisam sigurna jel radi išta konkretno), ali daje nešto malo lepršavosti kosi – do prvog vjetra :Đ

      • Koliko dode taj babylove sampon? Jer najdalje sto sam ja nasla je od Johna Mastersa sampone….ali me dusa boli davati 200-tinjak kn po samponu -.-xD radije time kupim novi ruz od Givenchya *__*

  2. baš sam nedavno razmišljala da kupim tu Garnierovu masku za kosu,ali nisam baš bila sigurna da je dobra i da će mi nešto pretjerano pomoć jer mi je kosa dosta suha i oštećena pa sam odustala …no sad ipak mislim da ću je definitivno kupiti i probati….. 🙂

    • Ono, nije da ti mogu garantirati da će tvojoj kosi pomoći jednako kako i mojoj, ali mogu dati časnu riječ da sm bila 100% iskrena kad sam rekla da je odlična 😀

      • vjerujem da će mi pomoći barem malo,kod mene je problem što ja imam puno kose,jako jako gustu i kovrčavu i moram stavljati doslovno punu šaku šampona,regeneratora i ostalih preparata.da bih ju dovela u red, i k tome još me sestra mora češljati jer sama ne mogu….samo muke s njom 😦

  3. Joj meni ova maska od Garniera uopće ne odgovara! Imam gustu kovrčavu kosu i s ovom maskom ostaje nekako kruta i zapetljana. Jedno mi ona crna Gliss maska za kosu pomaže i čini kosu mekanom. Trošim već sigurno 6. kutiju te maske 😀

Odgovori

