Ovo ili ono tag

Questions

Jel’ ovo moj prvi tag post? Yes I think so! Obično volim gledati/čitati kojekakve tag postove po drugim blogovima/vlogovima, sve dok ne postanu superpopularni i počnu iskakati iz paštete, marmelade i ostalih konzerviranih proizvoda, tako da sam odlučila napraviti jedan takav post dok je još svjež (relativno – barem kod nas). Mislim da bi i vama moglo biti zabavno čitati o ovakvim stvarima pa slobodno podijelite svoje odgovore u komentarima, ali prije toga pročitajte moje :Đ I moram napomenuti da sam sadržaj preuzela s inozemnih blogova uz laganu adaptaciju na hrvatsko podneblje. I još jedna napomena – heavy text post!

402970_1340123652331_500_375

Kategorija: Make up

Rumenilo ili bronzer? Rumenilo, do neba i nazad. S bronzerom nisam uvijek na ti, ne pogotovo kao ovo blijedo djevojče zimi. Kao da nije dovoljno to što su praktički svi bronzeri na našem tržištu ili šljokasti ili narančasti ili supertamni, tud bih s njima izgledala zmazano kao da sam se kupala u prašini. Žao mi je, ali rumenilo ima moj glas.

Sjajilo ili ruž? Ruž, ruž i opet ruž. Nekad sam bila fan sjajila, tamo negdje u osnovnoj i tijekom srednje, ali onda sam, uhm, odrasla i postala žena za ruževe. Jest da ih imam isto masu, ali ne više od ruževa. Štos je u tome da sjajila nisu prijatelj vjetrovitih dana (o, prokleto bilo ljepljenje kose posvuda po licu!), a već ako želim boje na usnama radije ću udariti neki statement ruž. Ili nude. Ili nešto između. Glavno da je boja vidljiva i postojana, a kosa neljepljiva.

Tuš ili maskara? Recimo to ovako – za tuš mi ujutro treba vremena i vremena i vremena da ga nanesem kao što ga nanose fensi mejkap artisti i znam da opet neću biti zadovoljna, a svaki pogled na sat me čini nervoznijom jer drastično kasnim na faks pa onda od nervoze upiknem gdje ne truba pa ti to čisti, popravljaj, još dodatno kasni… I da, onda još nakon njega picajzliram 10 minuta s maskarom zubo A bez maskare izgledam bolesno, umorno, neispavano, životom iscrpljeno, dušom iscjeđeno, bezvoljno, strgano, besmisleno, izgubljeno. Maskara in my ❤ (ali samo kvalitetna jer i s lošima imam jednako drame kao i s tušem :D)

Podloga ili korektor? Uhmmmmm, može pomalo obojega? U dane kad je ten okej (dakle skoro nikad) samo korektor može proći, ali inače puder ima glavnu riječ. I onda trodupli sloj ispod očiju i na prištiće :Đ

Neutralna sjenila ili u boji? Neutralna jer od ovih u boji imam nešto sitno šrotnih (pardon, lošije kvalitete) jer radije uzmem olovku/tuš u super fensi vrištećoj najljepšoj boji ikad; bude puno efektnije i decentnije za dan, faks i tako to. Sjenila u boji bila su mi fora dok sam tek kretala s kozmetikom, dok danas slinim nad Naked 2 i gledam od koga li ću je prekupiti jer sam preškrta za kupovinu skroz nove 😀

Sjenila u kamenu ili prahu? U kamenu. Bude lakše za doziranje i urednije, mučo mučo.

Kistevi ili spužve? Kistevi, mali moj! Spužve ovakve i spužve onakve pokazale su se boljima od kistova, uhm, nikad? Dobro, jedino mi je Beauty blender još na wishlisti, ali sve i da ispadne odličan do neba i nazad – jedna lasta ne čini proljeće.

nails-varnish-3

Kategorija: Nokti

OPI ili China Glaze? China Glaze imam tri komada i uopće nisam oduševljena (štoviše, iz nekog mi razloga idu na živce), stoga glasam za onu drugu opciju, iako još ne posjedujem niti jedan OPI, ali vjerujem da će se pokazati puno boljim od CG lakova (ne bi inače bio svjetski miljenik da nije tako dobar).

Dugi ili kratki? Srednje dugi? Ne vještičji, nikako! Ako ste čitali o ženi koja je ušla u Guinessa po duljini svojih noktiju, onda znate koliko duge nokte ima i nadam se da dijelite mišljenje sa mnom da je to daleko prevršilo mjeru. Baby kratki nokti su mi upravo to, bebasti, stoga glasam za zlatnu sredinu i primjereno duge ženstvene nokte.

Umjetni ili prirodni? Prirodni, uvijek. Pa makar koliko bila frustrirana svojim noktima, koji ponekad vole i puknuti pa ih sve moram sumanuto pokratiti na jednaku duljinu, mislim da ih nikad neću dati uništiti takvim tretmanima stavljanjem gela, akrila, kako se to već zvalo. A i draže mi je lakirati ih svako malo nego furati 2-3 tjedna jedan te isti uzorak na noktima i onda još plaćati nekome za ugradnju. Bez uvrede svima koji to vole i rade za život, ali ja volim svoje prirodne nokte 😀

Svjetli ili tamni? Pa sad ovisi o raspoloženju, ali radije neki svijetli. Tamne nosim nešto rjeđe, vjerojatno jer ih niti nemam nešto pretežito u kolekciji.

Explore_Main_BodyHuman

Kategorija: Tijelo

Parfem ili vodica za tijelo? Parfem, halo! 😀 :radi_grimasu_u_nevjerici:

Losion ili maslac za tijelo? Ovisi o stanju kože, ali recimo losion jer se brže upija. Mada mi nešto vrišti “daj napiši maslac!” But nah.

Gel za tuširanje ili sapun? Sapunom se nešto teže barata, previše su me gelovi razmazili, a i ima ih veći izbor. Dakle gelovi.

Lush ili ostali brendovi? Ostali, ostali, ostali, ma koji god da bili! Nisam na ti s Lushem, a i mislim da su preskupi za to što nude. Probala sam postati dio te euforije, međutim, ljubav nije dugo trajala – pukla je već na blagajni.

fashion-news-going-green-heres-a-question-wha-L-Hm3wfq

Kategorija: Moda

Traperice ili trenirka? Traperice. Kao klinka bila sam žestoki protivnik trapki i hodala samo u samtericama, no to je bilo doba vrtića. Danas sam starija i mudrija i… zamrzila samterice. Tak da smo si trapke i ja baš super, a trenirke su, kao simbol satova tjelesne kulture, zaslužile posebno mjesto duboko ispd mog prašnjavog kreveta.

Dugi rukavi ili kratki? Kratki, veselimo se svi skupa proljeću, jeeeej! Imam ljepših majici u proljetnoj i ljetnoj robi nego u zimskoj, stoga željno očekujem sunce da proviri iz tih prokletih oblaka. Fensi robice, here I come!

Haljine ili suknje? U mom srcu mjesta ima samo za haljine cerek Bez uvrede svim suknjama u mom ormaru (odnosno za njih četiri), ali po meni nema boljeg osjećaja nego se šetati po lijepom vremenu u laganoj vedroj haljinici, družiti se s ljudima preko dana ili izlaziti navečer u nekoj, pa, malo više seksi haljini (ne ne, pristojne duljine, da me ne lovite za jezik :P). Suknjice su mi, onak, meh. Fali im nešto, mislim da haljine puno bolje stoje ženama, a i ima ih u toliko različitih oblika u duljina da si sigurno svaka žena može pronaći tip za sebe i reći: “Ja odlično izgledam u ovome!”

Japanke ili sandale? Sandale, pogotovo ako imaju malu petu. Ili malo veću. Japanke? Iju. Možda za po plaži. Ali nakratko. I onda me još nažulja dio kod palca. Palac dolje za njih! :hejterskiklub:

Marama ili šešir? Marama, ne volim nikakve stvari koje kvare frizuru. Iz tog razloga ne volim niti zimi nositi kape zubo

Male ili velike naušnice? Oboje? Još sam donedavno bila tip samo za viseće naušnice, ali sad sam fifti-fifti. Pronašla sam ljepotu univerzuma i u jednima i u drugima 😀

Narukvice ili ogrlice? Ogrlice. Primjetnije su, a i teško da ću negdje zapeti s njom i da će mi se potrgati, kao popriličan broj narukvica do sada. Osim ako negdje zapnem ogrlicom, onda ću se malo udaviti :Đ

Pete ili ravna obuća? Živjele pete! U ravnom hodam kao Hulk – malo lijevo, malo desno, spotičem se sama o sebe i hodam kao na federima. Nimalo lijep prizor.

Jakna ili majica s kapuljačom? How about baloner? Ili sako? Jer ne bih ništa od ovoga, hvala 😀

H&M ili Zara? Nijedno? Okej, H&M ako baš moram, ali ga praktički prezirem zato što uvijek, ali baš uvijek ima unutra masa cura pa se moram progurivati da bih vidjela išta, a i ako nađem nešto što mi se svidi (a uvijek bude točno jedna stvar), onda moram čekati da se 23 cure ispred mene prošeću dvadeset puta među kabinama dok isprobavaju tri haljine, osam hlača i dva para čarapa. I ajde da samo to ne bude problem, onda me iste te cure ponovno dočekaju u redu na blagajni. Uglavnom, mrzim šoping u tim urbanim dućanima samo zbog toga.

gettybc8866-0021

Kategorija: Kosa

Ravna ili kovrčava? Ja sam za valoviti intermedijer 😀

Punđa ili rep? Iju. Ne volim vezati kosu, ali ako baš moram, onda rep – ali samo za po doma!

Sprej za kosu ili gel? Nije da ijedno od toga često koristim. Ustvari, koristim sprej povremeno, ali gel sam zadnji put imala neki sa šljokicama u šestom osnovne. O bože kad se sjetim. Sve me sram.

Duga ili kratka? Duga! Potajno patim što nikad neću imati kosu skoro do guze 😦

Tamna ili svjetla? Svjetla. I da, potajno patim što nisam prirodna plavuša.

Pune šiške ili sa strane? Imala davno prije šiške, danas hvala bogu više ne. Općenito mislim da mi ne stoje, ali mi se generalno sviđa kada netko ima divno ošišane šiške u stranu (doduše frizerka koja to može napraviti da liči na nešto zlata vrijedi).

Spuštena ili svezana? Spuštena, uvijek i zauvijek! Kad ju dignem, vide mi se uši, koje su malo, hm, oklempavile s godinama i onda sam jako self-conscious u vezi s time i ne osjećam se najbolje. Pa makar kolike vani bile žege, ja svoju kosu nikad ne dižem! Ako vidite na ulici curu sa svezanom kosom, znate da to nisam ja :Đ

body-image-questions

Kategorija: Random

Kiša ili sunce? Ako je temperatura ugodna, može i jedno i drugo.

Ljeto ili zima? Pfffff. Ljeto? Znate, haljinice and stuff. cerek

Jesen ili proljeće? A pa sad. Ova pitanja nekad zbilja nisu fer. Proljeće je kul jer se priroda budi, sve je zeleno i šareno i taj đir, a opet jesen ima isto kul boje lišća i… Sad već zvučim kao svoj profesor iz zoologije. Nek’ bude jesen jer mi je to bliže rođendanu.

Čokolada ili vanilija? Okus? Čokolada. Miris? Vanilija.

I to bi bio kraj, pljesak i lovor-vijenac svima koji su došli do kraja 😀 I ja sam već krepala dok sam odgovorila na sve, stoga razumijem vašu bol :Đ

Sad je na vama red da podijelite svoje odgovore sa mnom – dakle svi ste tagani koji čitate ove retke i jako me zanima kakvi su vaši izbori!

Cydonia :*

Oglasi

12 thoughts on “Ovo ili ono tag

    • I’m glad što sam bila od pomoći u tmurnim trenutcima dosade 😀 Potičem te da ga i ti napišeš čim prije jer imam 4 kolokvija ovaj tjedan, a znaš kak mi se da učiti :Đ

  1. Svaka čast:)) U mnogim stvarima bih se složila s tobom, ja jedino ne volim suknje i haljine osim po plaži, ne volim raspuštenu kosu jer grozno izgledam i više volim sapune od gelova, ostalo sve isto kao ti 🙂

  2. Jooooj- gel sa šljokicama <3<3<3<3 nekad daaavno hit, danas ahahahaha 😉 al hvala ti što si me podsjetila, ja sam imala neki od Annyera (valjd se tako piše). dear memoryes..

    U dosta toga se slažem s tobom- da nisi slučajno škorpion u horoskopu? 😉

    A što se LUSH-a tiče- moja ljubav pukla je već pri ulasku u dućan. Ugledam neki sapun, pošnjofam ga i onda šok i nevjerica i vrlo odbojna faca =-O kaj je ovo,pobogu? Da bi mi prodavačica kulturno rekla: da, malo se osjeti kao na dimljenu slaninu. Ok, priznajem, volid pojesti slaninice,ali da imam nekaj od kozmetike da tak miriši,bo. No tnx

    • Je, Annyer je bio, čak tri komada, kakve god hoćeš boje šljokica :facepalm: I škorpion sam – očito smo skloni sramoćenju :Đ
      Hahahahaha, dimljena slanina? E taj nisam mirišala 😀

Odgovori

