Empties #3

empties,-throwies-018_ - kopija

Nakon recenzije novog proizvoda, vrijeme je za jedan “smetni” post 😀 Ovoga puta na redu je puno praznih ambalaža proizvoda koje sam koristila i dokrajčila u posljednje vrijeme (i marljivo skupljala pod krevetom kao hrčak svoje smeće). Ako vas zanima što je bilo dobroga, a što lošega koje ne mislim ponovno kupiti, bacite oko 🙂

empties,-throwies-013_

Krećemo od njege lica. O Mustelinom sam PhysiObébé losionu već pisala u jednom od prošlih članaka. Iako je prvenstveno namijenjen čišćenju kože bebe, meni je odlično poslužio kao micelarna otopina. Njime sam bila jako zadovoljna i rado ću ga opet koristiti.

Terra Naturi je cjenovno dostupan brend kojeg možete pronaći u Müller trgovinama, a meni su se svidjeli zbog jako dobrog sastava njihovih proizvoda (barem onog što sam okretala u potrazi za popisom kemikalija). Tako sam jednom prilikom kupila kremu za osjetljivu kožu s kamilicom i hamamelisom i bila je okej, osim što ima miris kamilice, čiji nisam fan, ali zapravo uopće nije loša. Jedino bih možda rekla da zateže malo lice kad se nanese, ali to nije znak da ne njeguje ili da isušuje kožu lica – naprotiv, otišla sam i kupila još jednu kremu, no ovaj puta s vanilijom. O ovim ću kremama još pisati kasnije.

Nedavno sam bila u ljekarni na Dolcu po glicerin, a slučajno se u to vrijeme održavala i Biodermina promocija. Nisam ništa kupila, doduše, ali sam si zapikirala Sebium Matt i Sebium Hydra kreme za lice. Matt mi se jako svidjela po sastavu, ali nisam imali tester za nju pa ju nisam kupila jer mi se ne daje 80 kuna za kremu za lice naslijepo. Umjesto toga, dobila sam tester od 5 ml za Hydru i mogu reći da mi se jako sviđa, osim isoparafina u njoj, ali to je već priča za drugu temu.

Tu su još i dva testera Lancômeovih serumaVisionnaire mi je malo poboljšavao opći izgled kože, da djeluje zdravije, dok kod Génefiquea zbilja nisam primijetila nikakve promjene, možda zato jer je namijenjena nešto starijoj koži od moje.

empties,-throwies-009_

Na redu su proizvodi za njegu ruku i nokte. My body losion za ruke s kokosom ne budem ponovno opisivala jer sam njega već recenzirala, no ipak sam u potrazi za nekom dobrom kremom za ruke, a da ne sadrži parabene. S druge strane, tu je i Melvitina krema za ruke, koja mi je ipak nešto previsoke cijene u odnosu na samo 30 ml koji se dobiju. Kad smo kod toga, u tu kategoriju spada i tester Weledine kreme za ruke s narom. Jako fino miriši i trenutačno imate osjećaj da su vam ruke njegovane, no zbog visokopozicioniranog alkohola dugoročno stvara ovisnost ruku o mazalicama i kremama jer ih ustvari više isušuje nego što njeguje (mačak u vreći, što bih ja rekla).

Još jedna stvar koju ne kupujem ponovno (možda se ovo ipak trebao zvati hejterski post) – Ebelineov odstranjivač laka za nokte. Ovaj sadrži aceton, isušuje kožicu oko noktiju, a i koristila sam i bolje odstranjivače. Našlo se ovdje još i nekoliko lakova koje sam potrošila, ali i Orlyjev In a Snap brzosušeći top coat. Toliko se brzo suši da ga nisam uspjela ni do pola potrošiti, a već se zgusnuo i rasteže se kao topljeni sir (mislim, obožavam topljeni sir, ali samo u toplom sendviču – ne i u laku za nokte). Šteta jer je u početku zbilja bio dobar, a sad ne služi ničemu. U biti, treba završiti u idućem Throwies postu, ali sam ga strpala ovdje.

empties,-throwies-018_

I sezonu završavamo ostalom preparativom u gotovo random rangu. My body gel za tuširanje ima odličan miris morskog šipka i maline, gotovo kao crveni humeni bomboni (ljubitelji Haribo bombona će znati), no sadrži tvari koje otpuštaju formaldehid pa ništa i od njega. Baleino kremasto ulje za tuširanje s crnim ribizom i mliječnim proteinima nije mi ništa skrivilo, no jednostavno nisam tip za kremasta ulja ili uljaste kreme, što god već bile. Cijela ta tekstura nije mi bila to to pa sam ga zamijenila drugim preparatima za higijenu.

Sad o jednom šamponu – Schauma Lepršavost i njega, bez silikona. Koliko mi je pri prvoj upotrebi bio genijalan, toliko sam ga svakim idućim korištenjem počela sve više mrziti jer je on, čini se, bio uzrok mojem pojavljivanju peruti. Trebalo mi je dok nisam shvatila da je od njega jer sam to tada pripisivala stresu. U svakom slučaju, traži se novi šampon. Imate prijedloga?

I sad jedan proizvod čije već 3. pakiranje koristim, a to je Pantene Aqua Light sprej. Dosta dobro uklanja miris (ili da bolje kažem smrad) dima iz kose, nešto ju malo usput i njeguje, a i znam ga ponekad staviti prije izlaska iz kuće, u danima kad je kosa između pranja, da bude lepršavija. Nije efekt kao iz reklama, ali meni je zasad dobar, a kad vam to kaže netko tko je skeptik prema svim tim čudotvornim sprejevima – trebalo bi valjda značiti nešto 😀

Niveina mi je blaga baby krema s ekstraktom nevena prije nekoliko mjeseci postala favorit (čini mi se baš u listopadu), ali nikako nisam mogla prijeći preko silnih derivata nafte u sastavu, stoga sam ju praktičku nasilu što više trošila, samo da je se riješim jer mi je bilo žao baciti toliku količinu kreme. Općenito sam gledala sastav Niveinih kremica i nimalo imalo mi se ne sviđa. Ima puuuuuno boljih (a negdje i jeftinijh) krema koje vam mogu ja ili bilo tko drugi preporučiti.

I za kraj jedna mala Rexona, promo putno pakiranje koje sam dobila na Cvjetnom trgu, kada je dm imao neke dane nečega, s puno štandova i onda su dijelili testeriće koječega. Uglavnom, ovako mala pakiranja odlično dođu za u torbicu, pogotovo kad se ujutro ide na tjelesni – još samo pet dolazaka i ćao đaci i tjelesnome! cerek (Ne znam koliko se to da iščitati iz mene i mojih postova, ali prezirem sport i totalni sam antitalent za njega, tako da je tjelesni kao obavezan kolegij na mom faksu samo nužno zlo).

I ispričavam se na lošim fotkama, zadnjih mjesec dana život mi je kaos. Dok vi ovo budete čitali, ja ću se baviti biokemijom ili putovati nazad u Zagreb, zavisno jeste li noćna ptica pa čitate odmah po objavi ili jutarnji tip 😀 Kad smo kod biokemije, naučila sam zašto su trans masti loše i igrom slučaja jučer otvorila integralnu Domaćicu (tobože zdravu jer je integralna) i okrenem poleđinu pakiranja (a valjda sam jedina koja čita pozadine svega i svačega) i nađem da u 30 grama integralne Domaćice ima čak 1 g trans masti. Say what?! Postajem razočarana domaćim proizvodima, a baš sam polagala nade u Kraš 😦

Da zaključim trkeljanje, podijelite sa mnom svoje potrošene proizvode! Što kupujete opet, što vjerojatno ne?  Čime ste se oduševili, a što bacili? U idućem postu donosim vam nastavak svoje Throwies liste!

Cydonia :*

Oglasi

29 thoughts on “Empties #3

  1. Koliko potrošenih stvari…moram priznati, kod mene sve sporo nekako odlazi. Zadnje što sam potrošila je Apivitin gel za umivanje.

    Ova Rexona je odlična, miris nije nešto ali stvarno učinkovit dezić 🙂

    • Ma počela sam u zadnje vrijeme forsati trošenje proizvoda koji ima potencijala za to da se potroše, imam previše paralelno otvorenih stvari :picard: Da sam se sjetila, mogla sam ubaciti i parfeme u ovaj post 😀
      A taj sam gel bez otvaranja samo proslijedila frendici za koju znam da će mu se veseliti više nego ja. Zbilja nisam sklona umivalicama 😀

  2. hehe 🙂 meni je život bio puno ljepši i lakši dok nisam pogledala Zeitgeist (odličan niz dokumentaraca, preporučam za podizanje svijesti) i počela čitati o teorijama zavjere, o tome kako nas samo truju, žele stvoriti ovisnicima, zavladati svijetom i slično… Postala sam ovisna čitati doslovno sve što piše na deklaracijama i to analizirati poslije. Gubila sam sate na to (ma i više) a evo što sam zaključila – ne možemo se 100%danas zaštititi, od ničega. Ma i da jedeš sve eko i koristiš kozmetiku bez navodnih štetnih sastojaka, odeš živjeti u prašumu okružen samo životinjama i prirodom, opet nas nekako zeznu (ovi na vrhu, kak ti profiteri). Ali zato možeš postati savjesniji i malo pripaziti da te ne zeznu baš puno 😉 čitala sam prije tvoj članak o testiranju na životinjama u različite svrhe (da, i ono dugačko pismo sam čitala, al na preskokce, jer mi se spavalo, a htjela sam to koliko toliko proučiti) i znam da skrećem s teme, al stvarno danas treba biti vrhunski ekspert i poznavaoc svih tih kemijskih tvari,procesa, ovog onog da bi držao svoje zdravlje pod kontrolom. Ali – nisam ja za to 😀 radije čitam, malo se uplašim, donekle osvjestim i živim dalje…

    ps. Sorry, baš i nema veze s temom, ali došlo mi da to napišem 😉 da, dobri su mi ovi članci o proizvodima koji su oduševili, i koji baš i nisu. Lajk

    • Niš niš, što bi se ispričavala 😀 Samo ti piši 😉 Meni je neizmjerno drago što sam upisala molekularnu biologiju i što u biti otkrivam sve te silne procese, tvari, mehanizme… I da nije bilo određenih profesora, moram priznati da teško da bih se danas bavila pokušajima razumijevanja te silne industrije i kako si barem malo poboljšati život i zdravlje. Naravno da je sve to teško kontrolirati i ljudi se tješe da premalo možemo utjecati na to, no kako se ono kaže – kamen po kamen palača 🙂
      I sad ja skrećem s teme :Đ U svakom slučaju, dosta toga izbacujem od preparative i otkrivam nove brendove, koji mi do sada uopće nisu bili poznati, ali imaju sjajne proizvode s još boljim sastojcima. Budem i o njima uskoro pisala 😉

      • Dakle, tebi se obratim ako me bilo što zanima o nekim štetnim sastojcima 😉 a super, svakako će ti to koristiti – bilo bi ti super zaposliti se u nekom labosu 😉 A rado te pratim, i evo- snimila sam Mustelu za čišćenje lica, i kupila bih ju danas, ali nije ju bilo, pa sam uzela Manhattan all in one gel za umivanje.. Čitala sam dosta na nekoliko blogova o njemu, nitko nije bio razočaran. Doduše, sastojke nisam ni pročitala, jer sam u žurbi kupila :-/ ali, što je tu je sad, čekam prvo veliko isprobavanje…

  3. odlican post 🙂 meni je svaka Schauma samo u pocetku dobra a kasnije sve tak-tak mada ja obavezno i regenerator stavljam ili masku jer mi kosa bude grupa od farbanja a i nekako je leprsavija s regeneratorom 🙂 Baleine tusiralice volimjeftine su i fino mirisu,jedino sto se miris ne zadrzava bas na kozi ali sta cu kad me privuku uvijek,,,mada meni su svi gelovi za tusiranje na istu foru 😀 prilikom zadnjeg posjeta dm-u uocila sam sapuncic (Balea,Alverde) ne znam sad sigurno al me odusevio miris lubenice i zelena boja sapuna u providnoj ambalazi,na miris sam otkinula skroz 😀 Rexonu obozavam,imala sam skoro sve vrste a jedno vrijeme sam obozavala samo Rexona Sexy jer je miris bio dugotrajan a znojila sam se malo i poprilicno je znao neutralizirat neugodan miris,no kad su promjenili ambalazu vise kao da nije bio isti…od svih koje sam probala ovaj zeleni kao s tvoje slike mi je najbolji,ima mi divan miris i odlicno stiti 🙂 Sto se tice ebeline odstranjivaca laka meni je odlican,skida sve pa i sljokice 😀 ja ga iznova i iznova kupujem

    • Hm, mislim da ne, koliko pamtim, barem ne onih drito uzrokovanih njime. Stavljala sam ga direkt na čistu kožu jer se radi o serumu, a onda tek kremu za lice. Možda je stvar u tome da sam imala samo količinu od nekih 5 ili 7 ml pa mi lice nije ni stiglo reagirati na njega, a već sam ga potrošila. Trenutno mi prolaze kroz glavu dva moguća scenarija: ili imaš alergiju/osjetljivost na neki sastojak ili on djeluje tako da izbacuje sve nečistoće na kožu u obliku prištića. U svakom slučaju, vidi ako ti neki sastojak više smeta na koži nego što koristi (pogotovo ako imaš od prije već dolazane osjetljivosti na neke tvari), probaj ga nakratko prestati koristiti i vidi ako ti se situacija popravlja. Ako da, onda je do njega i očito si ne pašete, a ako ne, onda očito Vissionnaire nije kriv. U svakom slučaju, držim ti fige da se stanje popravi 🙂

  4. Lijepi potrošeni proizvodi kod tebe 🙂 Ja nikako da stignem sve do kraja potrošiti pa ono što mi ne paše prosljedim dalje, a ono što volim nikako da nestane, što je meni još draže jer se mogu koncentrirati na neke druge stvari 🙂
    Zadnje sam potrošila Baleino mlijeko za tijelo, neke kupke i Nuxe rieve de miel kremu za lice 🙂
    Voljela bih više pročitati o ovim trans mastima, pa kada stigneš 🙂

    • Joj blago tebi, meni je većina stvari okej i nikako ih se odlijepiti pa se samo gomilaju polupotrošeni proizvodi, mada bih ih rado nekome dala, ali opet mi je bed uvaljivati nekome, pa makat i frendici, nešto što je već korišteno nekoliko puta, čisto zato da ne ispadne da joj dajem svoje ostatke. A kako bih si samo rasteretila zalihe, bilo bi više mjesta za nove stvari! 😀
      Može, malo ću ih bolje proučiti, ionako ih imamo u idućem kolokviju, između ostalog 😀

  5. ja koristim bioderminu hydru, kupila sam je preko foruma za 40 kn – 40 ml i stvarno sam zadovoljna. 🙂 koristila sam vichy normaderm dnevnu prije toga i svida mi se jedino miris, ucinak mi je grozan jer ostavlja nekakav film na licu i nikako ne funkcionira sa puderom ili korektorom. :S
    inace imam masnu t-zonu i problematičnu kožu pa mi je dermatologica preporucila vichy (130kn – preskupo i ne valja mi!) ili la roche posay (110kn-također skupo), ali čitala sam recenzije za biodermu pa sam odlučila probati s njom i slučajno je uletila prilika za 40 kn i nisam se pokajala 😀
    uglavnom, ja ju preporučam 🙂

    • Ako misliš na onu Normaerm što je u plastičnoj valjkastoj ambalaži i navodno za masnu kožu/protiv prištića, imala sam ju ja lani i po tom je pitanju jedino postojeće prištiće držala pod kontrolom, da ne buknu, ali nije sprječavala pojavu novih. I da, znala se runiti s lica ako bih je stavila previše, no osim toga bila je okej.
      Ma daj ajde, sad sam ljubomorna! Rekla sam sama sebi da ću rjeđe odlaziti na forum jer se previše može potrošiti tamo i onda mi tako odleti Hydra pred nosom! Baš nemam sreće 😀

  6. Već mjesecima koristim Bubchen dječji šampon (kamilica koju ne voliš, ali se baš i ne osjeti) i super je! Većina šampona mi je donsoila perut, ali ovaj je baš fin i blag. Kupujem ga u Mulleru, gdje često na akciji bude 400 ml za nekih 25 kuna. 😉

  7. Ne znam da li u Hrvatskoj ima prozvoda Bambi, ali u Bosni ima i pročitala sam da su to prozvodi bez trans masti, sad koliko je istinito ne znam, ali meni je super svaki njihov proizvod, ako se susretnete sa njima probajte svakako. Evo link njihovog weba :http://www.bambi.rs/

    • O znam, znam, to je tako kad se gomila puno lakova za nokte pa se ni ne stignu potrošiti 😀 Ali ovi su fakat prazni, iako ne izgledaju tako, jer su davno kupljeni i imaju svega 5 ml pa su imali svojih više od 5 minuta slave 😀

Odgovori

