Dobitnici nagradnih igara za ožujak 2013.

Sigurna sam da znate da su se ovih dana igrale paralelno čak dvije nagradnjače iliti giveawayi i vjerujem da željno iščekujete objavu dobitnica. Pa da ne duljim previše, u nastavku su 4 osobe koje su bile sretne ruke i ako se vidite među njima – ne, to nije prvoaprilska šala 🙂

Prije nego vam bacim imena (iako vjerujem da ćete gotovo svi preskrolati ovaj tekst i prvo njih pogledati :D), htjela bih se iskreno zahvaliti svima koji su sudjelovali, koji su odvojili vremena ispuniti formu za 1000+ darivanje, a najveća hvala ide vama koji me redovito pratite i komentirate, zbog kojih sam danas ovdje i kojima ovo pišem. Pročitala sam sve komentare u formi, neki su me nasmijali, nekima sam se ja smijala, neke sam ideje već imala u planu, neke su u tijeku realiziranja… Još je puno vremena pred nama i nadam se još jednom lijepom dugom periodu čitanja i tipkanja sa svima vama cerek

I pohvale svima koji su dobro čitali pravila darivanja i držali ih se! Nemate pojma koliko je prijava izbrisano zbog toga što, primjerice, nisu poslali screenshot za Avonovu nagradnu igru gaahUglavnom, evo nam dobitnika :

cvijet pink copy

Facebook 1000+ fans giveaway: (link)

  1. Tea Cindrić

Vrijeme je za promjene! by Avon: (link)

  1. Martina Lehkec, Strahoninec – Naturals set za njegu lica (ruža)
  2. Antonija Jeger, Donji Miholjac – Summer White Sunset
  3. Brigita Matić, Slatina – 30 sek + lak za nokte

Čestitke svim dobitnicama! Avon nagrade bit će poslane direkt od Avona na dane kućne adrese, dok molim da mi se Tea javi da joj mogu krajem tjedna poslati njenu nagradu 🙂

Nadam se da uživate u blagdanu i neradnom danu te budite blagi prema onima s kojima zbijate šale danas! Cydonia :*

Oglasi

5 thoughts on “Dobitnici nagradnih igara za ožujak 2013.

  1. Jel ovo moje ime i prezime? Nadam se da nema još koja pod tim imenom 😀 weeee, kak sam happy,happy! baš me iznenadila objava.. Hvala puno na poklončićima 😀 juhu!!!

    P.s. Pročitala sam cijeli post 😉

Odgovori

