Gabrini Terra Cota Powder 02

PB140080_

Danas pričamo o jednom proizvodu kojeg sam davno dobila na recenziranje, Terra Cota puderu u kamenu… uhm, ne baš puderu. Zapravo to je čisti highlighter, iako se ne zove tako. Mislim, možete se vi njime maljati kao i svakim drugim kompaktnim puderom ako želite, ali ne bih vam to baš preporučila jer ćete biti toliko sjajni i šljokasti da vas nitko neće moći direktno pogledati zubo Šalim se malo 🙂 Usprkos njegovom failu već u imenu (pa očito i lošoj predviđenoj funkciji), on je genijalan highlighter! Zanimljivo kako je u jednoj kategoriji super, a u drugoj big no-no. Uglavnom, nastavite čitati 😀

PB140081_

Volim kad proizvodi dolaze u zasebnim, vlastitim kutijama; to ste možda već mogli primijetiti iz mojih dosadašnjih postova. Stane više bitnih podataka, imate sastav, rok trajanja, količinu, blablabla. Ustvari, ne samo da na njoj imate onu standardnu kutijicu s oznakom 36M, nego je ovo prvi proizvod kod kojeg sam naletjela da doista ima fiksan datum od kad do kad je upotrebljiv, umjesto onog fiktivnog znaka od 3 godine. Na mojoj kutijici piše od 3.7. 2012. do 3.7.2015., što će reći da znate i kad je proizveden. Sad vam dajem izazov da prekopate svoju make up kolekciju i u komentarima stavite za koliko ste proizvoda našle da zapravo piše točan datum kad je proizveden 😀

PB140085_

Da se maknemo sad od kutije (koja je manje bitna za šminkanje, složit ćete se), za pakiranje ćete odmah pri uzimanju u ruke uvidjeti da je od lagane, okrugle, crne plastike, koju se ne bih usudila nazvati prekvalitetnom, ali se čini dovljno čvrstom za obavljanje svoje funkcije. Poklopac se ne klima u svom postolju i izvrsno sjeda, što je ugodno iznenađenje. Recite da sam puna predrasuda, ali zbilja nisam očekivala neku kvalitetu od ovoga 😀 Većinom je proziran pa možete vidjeti boju prozivoda kroz njega, a s donje je strane naljepnica svojstvena Gabrinijevim puderima s nazivom proizvoda i nijanse te masom. Da sumiram dojam o pakiranju – nimalno glamurozno.

INCI: Talc, Paraffin liquidum, Isopropyl palmitate, Dimethicone, Magnesium Aluminium Silicate, Phenoxyethanol, Simmondsia chinensis, Methylparaben, Ethylparaben, Buthylparaben, Sodium Dehydroacetate, Tocopheryl acetate, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Parfum, BHT, pigmenti.

PB140094_

Ako ćemo suditi po nazivu proizvoda (opet), ovaj bi puder (recimo da je puder) trebao biti pečene teksture. Ipak, koliko mi se čini, premekano je da bi se doista moglo nazvati pečenim proizvodom, a i nema naznaka pečenja, već djeluje obično – kompaktno prešano s konveksnim oblikom iz profila. Unatoč tome, to mu ne umanjuje kvalitetu, a i znantno olakšava “skupljanje” proizvoda kistom ili prstom, upravo zbog te svoje mekše teksture.

I još me nešto ugodno iznenadilo – nimalo se ne trusi, ni trunčicu! Probala sam vrtjeti prstom po njemu, baš da vidim dokle će izdržati prije nego se počnu pojavljivati mrvice. Uglavnom, odustala sam kad sam vidjela da ništa od mrvica 😀 Boja je kao svijetla, prigušena boja šampanjca, prošarana smećkastim i taupe linijama, iako one ne pridonose nijansiranju na značajnoj razini. Ima još pet drugih nijansi koje, barem preko weba, izgledaju dosta slično.

PB140103_

Da nema tih šljokica, bio bi idealno svijetao puder u kamenu za sve cure koje se pate s nalaženjem dovoljno svijetlih nijansi. Nažalost (ili nasreću), on je krcat sitnim finim shimmerom. Kada ga se nanese na obraze ili ispod obrva (u biti bilo gdje gdje se lice osvjetljava ili hajlajta), gotovo su neprimjetne i samo ostavljaju onaj fini dojam sjajne i zdrave kože; dewy finish, što bi rekli “stručnije”. Na direktnom se svjetlu počinju i one primjećivati jer jače svjetlucaju, no to i dalje nije napadno. Meni se jako sviđa u tu svrhu, a i nijansa je jako jako svijetla. Perfect match za sve hladne ili neutralne cure svijetle puti (kao ja cerek)

PB140105_

Na fotografiji ga možete vidjeti u direktnom potezu prstom po ruci. Inače, tu je trebala stajati i fotka zblendanog poteza, no kad ga ublažite zbilja se ne vidi ništa osim sjaja, kojeg fotić praktički ne hvata, što vam samo govori koliko prirodno može izgledati za davanje sjaja umornoj i beživotnoj koži. Moj je osobni trik kojeg koristim svakog jutra kad sam vidno neispavana da stavim baš ovaj highlighter ispod obrva i na vrhove jagodica, što instantno podiže umorne crte lica i onda izgledam koliko-toliko normalnije 😀

I zaboravih dodati još nešto; ima miris koji nije napadan, no ako ga baš stavite pod nos, osjetit ćete neki prilično sintetski miris, koji mene malo podsjeća na neku vrstu plastike od koje su se nekada izrađivale igračke i plastične lutke (a možda se još uvijek koristi u tu svrhu, no davno je prošlo otkako sam zadnji put držala barbiku u ruci). I da, sad sam tek pogledala sastav i ne sviđa mi se, iskreno. Znam, dužna sam vam taj članak o sastojcima, kojeg piskaram već neko vrijeme. Dugo sam skupljala podatke, a sad mi preostaje da prevedem 50 stranica Worda na hrvatski i sklepam u jedan članak. Imajte još malo razumijevanja, dug je to posao zubo

pakiranje pigmentiranost nanošenje trajnost ukupno

5

7,5

9

7,5

7,3

Cijena: 45,50 kn

Količina: 12 grama

Gdje kupiti: Diva kozmetika (trgovina u Garešnici i web shop), shopping centar Prečko u Zagrebu

Kao što rekoh, nemojte ovo koristiti kao puder samo zato što se tako zove. Savršen je kao highlighter za svjetlopute osobe, kao i one hladnog ili neutralnog podtona. Za ok cijenu dobijete 12 grama, što je životna zaliha 😀 Ako vam je sastav proizvoda manje bitan i tražite novi highlighter, ovaj bi vam se mogao svidjeti; a ako pak već imate nekoliko komada doma, vjeruj te mi, ovaj vam nije toliko neophodan :Đ

Kakve vi highlightere koristite? Volite li nešto više novca uložiti u njih ili birate dostupnije varijante?

Cydonia :*

Oglasi

10 thoughts on “Gabrini Terra Cota Powder 02

  1. Ide na wish listu!

    Čini mi se da mi ga je frendica neki dan pokazivala u trgovini,ali ono je bilo nešto tamnije il sam ja pobrkala lončiće :D.Možda je bio bronzer u pitanju,nezz slične su kutije :D.I mislim da je kod nas jeftiniji,makar za 2-3 km.
    Uglavnom dobro bi mi došao,jer ja vazda djelujem umorno i ljuto 😛 ahaha

Komentiraj

