Svi moji ruževi

kolekcija-ruževa-057_

Nekidan sam radila kompletno preturanje svoje studentske kozmetičke ladice (koja je odavno prerasla samo ladicu i sad je ima i po stolu i iznad stola i u ormariću do i ispod kreveta :D) i malo radila reda. Volim to raditi s vremena na vrijeme, mučiti se kako ćemo ih sad poslagati, gdje će i kako stajati puderi, palete, olovke… I tako mi je sinulo da zašto ne bih napravila post sa svojim ruževima. Kolekcija mojih ruževa je onako, kako bih rekla, osrednje velika za jednog studenta 😀 Voljela bih ubaciti još koji pomno birani komad i mislim da bi to bilo dovoljno za do diplome; ionako ih vjerojatno neću ni stići sve iznositi :Đ

kolekcija-ruževa-008_

slijeva nadesno: Oriflame Matt Glam lipstick Audrey, Avon (ne znam točan naziv) Sparkling nude, Catrice Ultimate Colour 010 Be natural!, Alverde Anti-aging 53 Cherry, Maybelline Colorsensational 535 Ruby star, Alverde Color&Care 58 Starlight coral

kolekcija-ruževa-013_

Neki ruževi su tu zbog lijepe boje, ali neki imaju i sentimentalnu vrijednost. Na primjer, Maybellineov ruž Ruby star je moj prvi vlastiti ruž, i to crveni, ali i simbolizira početak pisanja na Šminkerici jer sam ga dobila od Ivane nakon otprilike mjesec dana pisanja. Also, ovaj Oriflameov mi je mama dala jer mi je trebao neki nude ruž za lookove s naglašenim očima, no prepustila mi ga je već kad je bio na izdahu, kao što se i na fotki vidi zubo

kolekcija-ruževa-027_

slijeva nadesno: Avon Hidrocolor Rubies Fuchsia fame, Majestic mauve, Radiant ruby; Avon Colour style Very berry, Russet dream

kolekcija-ruževa-030_

O ovima sam ruževima već pisala na blogu ovdje i ovdje. Na gornjoj ćete fotografiji možda primijetiti da u odnosu na recenzirane ruževe nedostaju dvije nježne ružičaste boje – te su “privremeno” kod moje mame na korištenju 😀 Ona obožava te roskaste dnevne nosive boje ruževa pa ih uvijek proslijedim njoj jer znam da ih voli. Doduše, htjela sam si ostaviti Light rose, ali sam ga prilikom zadnjeg posjeta ostavila doma i sudbina je htjela da ipak bude u maminom neseseru zubo

kolekcija-ruževa-043_

slijeva nadesno: Avon Colordisiac Can’t resist coral, Red hot lips, Instant attraction, Ravishing red, Drawn to you, Seductive violet

kolekcija-ruževa-049_

Da, Colordisiac linija uvjerljivo vodi u udjelu u mojoj kolekciji. Što mogu kad ih stvarno volim cerek – jako su postojani, dugo ostaju kremasti na usnama, a jednom kada “sjednu”, ne mrdaju tako lako; zapravo uopće ne mrdaju, a za potpuno skidanje potreban je jači odstranjivač šminke. Nije za šaranje iz zafrkancije :Đ Kada mi se nosi pravi statement crveni ruž, uvijek posežem za nijansama Ravishing red ili Instant attraction, ovisno o tome je li dan ili večer.

MUA-003_

slijeva nadesno: Make Up Academy 14 Bare, 15 Juicy, 16 Nectar

I konačno da sam u ruke dobila MUA ruževe. Dugo mi je trebalo, znam, no čekala se 50% off akcija – i dočekala, fala nebesima zubo U principu sam pikirala onu famoznu 14-icu i neke lijepe nudaste i blage nosive boje, no kako oni znaju zafrknuti nekad s nijansama, nisam se mogla odlučiti koje i koliko i vidim da je vrag odnio šalu pa sam rekla neka bude 14, 15, 16! Valjda će mi poslat prave nijanse, držah si fige! I tako su došli (iako su na 16-ici bile dvije naljepnice, a od toga jedna na kojoj je pisalo da je 14 :picard:), ja ih pofotkala, isprobala… Fora mi je što imaju ispod sjajila i pakiranja su čvrsta, no tekstura mi nekako nije sjela, pogotovo na 15-ici! O mom nezadovoljstvu više za koji dan, kada ih pošteno isprobam, no za sada jedino 14-ica još ima nade kod mene; koliko-toliko.

MUA-039_

Naravno, tu je još hrpica testera drugih ruževa koje iz nekog razloga uvijek zanemarujem, što je zbilja šteta jer ima krasnih nijansi, a i više ih je nego full size ruževa u mojoj ladici 😀

Kako vam se svidjela moja kolekcija ruževa i kako izgleda vaša?

Cydonia :*

Oglasi

10 thoughts on “Svi moji ruževi

    • S njima sam se najviše susretala i pokazali su se dobrima pa sam ih nastavila koristiti. Još bih eskperimentirala i isprobala ruževa, ali pitanje je gdje ih pospremiti :Đ

  1. I ja bih preotela neke nijanse 🙂 Imam punomanje ruževa, nekako sam sve do prije par mjeseci bila više tip za sjajila, a onda su mi se odjenom počeli sviđati i ruževi tako da sam sada u fazi kupovanja ruževa 🙂

Odgovori

