Avon Ideal Flawless BB krema SPF 15

avon-bb-kreme-027_

Ako ste čitali nedavni post o novoj bazi za sjenilo, onda ste sigurno pročitali i to da sam obećala skoro nakon toga recenziju novih BB krema iz Avona. Znam da se barem jedna osobi veseli njoj, a ostali se nisu izjasnili 😀 Testirala sam ih u standardnim cjelodnevnim aktivnostima, ništa novo; osim možda činjenice da su ovo moje prve “službene” BB kreme. Razlog mom izbjegavanju dotičnih je generalno da nisam bila oduševljena idejom tonirane kreme koju sam neki kratak period sama slagala doma miksajući puder i običnu kremu za lice, ali i to je trajalo kratko pa je nastupila duga pauza i sad smo konačno opet na BeBicama 😀

avon-bb-kreme-019_

Kutija+pripadajuća tubica: mislim da nema bolje kombinacije za jedan tekući puder (osim možda pumpice, ali to već ovisi o ukusima i preferencijama). Čvrsta plastika drži sve na mjestu, čep ne može ispasti lako, crna boja daje luksuzniju notu – ali nikad mi, iskreno, nisu “sjedale” te niske i “zdepastije” tubice. Vjerojatno je još i dodatak upečatljivih ružičastih slova u kutku moje podsvjesti zaključio da pakiranje ove BeBice izgleda upravo bebasto – ali to je samo moj, subjektivan dojam. Unatoč tome, pakiranje je čvrsto i dobro izvedeno, a slova se ne bi trebala tako lako obrisati.

avon-bb-kreme-024_

Već standardno, jedno pakiranje sadrži 30 ml proizvoda, koji u ovom slučaju nije puder, već tonirana krema, odnosno beauty balm (otud kratica BB). Vrlo općenito gledano, sve BB kreme na našem tržištu su samo tonirane kreme, dok ćete primijetiti, ako naručujete one korejske, da imaju jače prekrivanje nego naše. U svakom slučaju, tonirane kreme imaju slabo ili slabo do srednje prikrivanje pa ni ova nije iznimka. Lijepo ujednači ten, ali za veće probleme, poput akni, ožiljaka ili izraženih podočnjaka ipak treba pomoć dobrog korektora.

Testiranje je uključivalo normalne dnevne aktivnosti u rasponu od 12 sati i mogu reći da je većinu dana provelo s istim izgledom; drugim riječima, kako je izgledalo pri završetku šminkanja, takvo je bilo i na kraju radnog dana, uz manje promjene, koje navodim u nastavku.

avon-bb-kreme-032_

Budući da sadrži zaštitni faktor/SPF 15, u sastavu dominiraju titanijev i zinkov oksid te mica, odnosno relativno krupne sjajne čestice koje reflektiraju svjetlost, zbog čega se smanjuje količina sunčevih zraka koje dopiru do kože lica. Nuspojava (iako je ponekad i željena) je da se zbog toga lice doima masnije, odnosno kao da se sjaji, zbog čega biste trebali općenito izbjegavati podloge sa zaštitnim faktorom ako ne volite dodatan sjaj ili ako se idete fotografirati. Matiranjem kvalitetnim puderom u prahu preko njega možete umanjiti taj sjaj upola, no ne na cijeli dan, već na određeni period od nekoliko sati, ovisno o tome koliko vam je koža lica sklona mašćenju. Kod mene se, recimo, najviše sjajio nos te dio obraza bliže njemu, iako mi lice uopće nije ni masno ni sklono pretjeranom sjaju.

Osim neželjenog sjaja, ovdje su dodane još relativno krupne relfektirajuće čestice (kažem relativno jer te veličine znaju ići u sjenila, ali su vrlo neobične veličine za pudere i podloge), koje se mogu vidjeti na licu sugovornika koji nosi ovu toniranu kremu, i to čak s neke pristojne udaljenosti (ne morate nužno ulaziti u njegovu comfort zone da biste ih vidjeli). Matiranje ne sprječava njihovu vidljivost i one su zapravo glavni razlog zašto mi se ne sviđa nošenje ove BB kreme.

avon-bb-kreme-028_

Unatoč tome, ona jest lagana na koži, ne stvara probleme s prištićima i ne osjeti se pri nošenju. Pri matiranju/fiksiranju puderom u prahu ili kamenu mora se jedino voditi računa da se ne stavi previše; i to ne zbog mogućnosti brašnastog izgleda, već zato što previše pudera u prahu može “popiti” dio kreme i onda se stvore sićušne grudice (iako sama podloga ostaje i dalje ravnomjerno nanesena) koje podsjećaju na potkožne prištiće, što se kod mene uglavnom na čelu pojavljivalo, iako njih uistinu nemam. I unatoč fiksiranju, i dalje mi se većina podloga uvlači u boricu koja ide od nosa do kuta usana pa tako ni ova nije iznimka.

Što se tiče nijansi, inače dolazi u pet varijanti, iako sam ja dobila samo četiri: Ivory, Shell, Nude (nedostaje), Natural Beige i Medium Beige. Ivory i Shell su, već po običaju, rozog podtona, a preostale dvije žutog. To se iz fotografija nešto slabije vidi, barem što se tiče rozog podtona, iz razloga što sam primijetila da Ivory na mojoj koži oksidira u vrlo kratkom roku prema žućkastom podtonu i još potamni. S nijansom Shell nemam takvih problema, no ona je već preočito ružičasta na meni da bih ju mogla nositi (a taman je savršene svjetline!). Ostale su mi dvije nijanse pretamne i prežute pa ću zaključiti da je prokletstvo imati svijetli neutralni podton 😀 Inače sam nosila Ivory, preko kojeg je išao jako svijetao puder u kamenu, tako da dođe na nosivu razinu, iako je još uvijek bila vidljva razlika između dekoltea i lica.

avon-bb-kreme-037_

slijeva nadesno: Ivory, Shell, Natural Beige, Medium Beige

avon-bb-kreme-042_

na dnevnoj svjetlosti

avon-bb-kreme-048_

na umjetnoj svjetlosti

INCI: Aqua, Cyclopentasiloxane, Phenyl Trimethicone, Titanium Dioxide, Glycerin, Butylene Glycol, PEG-10 Dimethicone, Dimethicone, Sodium Chloride, Trifluormethyl C1-4 Alkyl Dimethicone, Nylon-12, Octyldodecyl Neopentanoate, Polysilicone-11, Quaternium -90 Bentonite, Aluminum Hydroxide, Caprylyl Glycol, Stearic Acid, Octyldodecanol Stearoyl Stearate, Phenoxyethanol, HDI/Trimethylol Hexyllactone Crosspolymer, Tetrasodium EDTA, Propylene Carbonate, Methyl Undecylenate, Ethyl Undecylenate, Alumina, Hexylene Glycol, Calcium PCA, Zink PCA, Triethoxisilylethyl Dimethicone, Hexyl Laureate, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Polygliceryl-4 Isostearate, Saccharomyces/Copper Ferment, Saccharomyces/Magnesium Ferment, Saccharomyces/Malachite Ferment, Saccharomyces/Tourmaline Ferment, Saccharomyces/Zinc Ferment, Boron Nitride, Cetearyl Dimethicone Crosspolymer, Silica, Cocs nucifera fruit juice, Tocopheryl acetate, Caprylyl Methicone, Methicone, PEG/PPG-20/23 Dimethicone, Triethoxycaprylylsilane [+/- CI 77891, Mica, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 77163]

Na ovom close up-u ispod možete vidjeti nekoliko stvari; ne samo kako BB krema izgleda na mome licu nakon tih 12 sati nošenja, već i pojave koje sam ranije navela: sjajne čestice, sjaj na određenim područjima, boju (koja je ovdje očito tamnija od mog trenutnog tona kože, iako je Ivory u pitanju) i sasvim dolje dio nazolabijalne bore, u koju se inače većina pudera kod mene voli uvlačiti.

 I moram napomenuti da mi se nije svidjelo kako se nanosi jer sam uvijek imala dojam kao da će se oljuštiti s kože u tim trenutcima dok sam ju nanosila, no izgleda da nakon tog nanošenja treba kremi dati minutu-dvije da “sjedne” na kožu i onda će izgledati lijepo i zaglađeno. Možda je to samo do tog mog nesretnog Ivory primjerka 😀

avon-bb-kreme-283_

pakiranje pigmentiranost nanošenje trajnost ukupno

9

7,5

6

8

7,6

Cijena: 49 kn (kampanja 03/2013)

Količina: 30 ml

Gdje kupiti: kataloška prodaja, Avon Lady

Vjerujem kako su ovakve tonirane kreme savršene za osobe koje imaju suhu kožu i čeznu sa sjajem, a usput žele i blagu zaštitu od sunčevih zraka. Neutralnim će podtonovima biti teško pronaći željenu nijansu, dok su osobe sa žutim podtonom u blagoj predsnoti. Sve u svemu, meni nije najdraža vrsta podloge, ali ipak ću je povremeno koristiti.

Jeste li imali iskustva s ovom toniranom kremom? Koja je po vama najbolja BB krema na tržištu i koliko ih koristite?

Cydonia :*

Oglasi

17 thoughts on “Avon Ideal Flawless BB krema SPF 15

  1. Ja sam veoma otvorena ka isprobavanju BB krema i toniranih krema, jer ne volim teske pudere, imam osecaj da mi guse i onako problematicnu kozu. Ovu nisam probala, ali sada verovatno i necu. Takodje, Deborinu ne preporucujem.

  2. Narucila sam probno pakiranje ove kreme i super mi je za moju suhu kozu, prekrivanje je moguce nadograditi jos jednim slojem(sto radim na podocnjacima umjesto korektora). I svida mi se blistavost i mekoca koze nakon skidanja kreme, takoder. Samo, mana su mi te sjajne cestice(i to velika mana) za koje uopste ne razumijem sto su stavljene…

  3. Slažem se sa onim o djetinjstvu, pakiranju, toniranim kremama. Samo obična krema sa malo boje koja vrlo brzo sklizne s lica. Neću je kupovati. Mada je ljeti odlična kad ne podnosim puno šminke i kad ionako sve padne s lica. 🙂

  4. Jesam možda ja jedna od onih koja im se veselila? Ha ha 🙂
    Stvarno sam jedva dočekala da vidim tvoju recenziju budući da sam ih htjela naručiti, a nikako se nisam mogla odlučiti između nijanse Ivory i Shell. Iako sam rozog podtona, više mi odgovaraju nijanse koje malo potamne na licu nego nešto prerozo koje onda na meni ne izgleda prirodno, tako da ću se prilikom sljedeće narudžbe svakako odlučiti na Ivory pa kako bilo 🙂
    Hvala na recenziji i swatchevima – stvarno su mi bili od pomoći 🙂

    • Jesi 😀
      Ivory je čist malo roskasta, ali je – kažem – kod mene oksidirala na žutu. Shell je baš pravo svijetla i rozog podtona, ali već preroza da bih ju ja kao neutralac mogla neprimjetno nositi. Samo još jednom napominjem, da ti ne bude žao ako i kod tebe bude potamnio Ivory 😀

  5. Vrlo sadržajna i opširna recenzija, hvala. Što se boja tiče, ja žudim za tim rozastima i zato mi Avon odgovara, inače su mi sve prežute, a što se tiče BB krema, mrzim te shimmere koje imaju u sebi, probala sam Garnier koja mi je užas jedan, budući da imam suhu kožu, kao voda je, nema nikakvu hranjiovost, prekrivanje je osrednje, iako ni ne očekujem od BB krema ne znam kakvo prekrivanje, imam Deborah koja je prerijetka i lijeva se svud naokolo, najsvjetlija nijansa je totalno prežuta (kao i velika većina pudera s kojima muku mučim tražeći nijansu svijetlu a rozastu), prekriva odlično i isto nije za suhu kožu, a najbolji mi je Illamasqua Light liquid foundation koji nije kategoriziran kao BB krema a fakat to i je, što se tiče izbora boja, postojanosti, prekrivanja i lakoće na koži koju tražim, moram priznati da je opravdao cijenu, i isto tako, ne treba ga puno, što se za, recimo, Deborah ne može reći.

    • Deborah nisam isprobala, nekako njihovi puderi i ja nismo na ti, barem ono kad sam ih davnih dana isprobavala. Tko zna, možda se nešto promijenilo!
      I nemaš na čemu, morala sam se raspisati da kažem sve što je trebalo reći za nju 🙂

  6. Koristila sam jedno vrijeme Oriflame very me toniranu kremu, podsjeća me na ovu iz Avona prvenstveno zbog sjajnih čestica. smatram da im stvarno nije mjesto u toniram kremama bez obzira koja im funkcija bila :P.

  7. Mene je oduševila, nijansa nude mi savršeno odgovara, prekrivanje je dobro za moje probleme. I nije mi jasno, ja imam mješovitu do masnu kožu, a uopće nemam problema sa sjajem kod ove kreme… Mislim, svjetlucaju one čestice, ali nema onog masnog sjaja, pa čak ni nakon 8 sati na poslu… Jednostavno me šokirala ova recenzija…

Odgovori

