Avon baza za sjenilo

avon-baza-za-sjenilo-017__

Nekidan mi je stigla mala vrećica iz Avona sa stvarima za recenziju, na što sam se razveselila kao malo dijete 😀 U njoj su bili ova baza za sjenilo, o kojoj danas pišem, te nove BB kreme, o kojima ćete čitati za koji dan. Kako mi još kratko vrijeme traje malo ferije od faksa (ono famozno vrijeme ostatka ispitnih rokova kada se riješe svi ispiti), bila sam doma i hodala po kući s gotovo full make up-om, naravno, za potrebe testiranja proizvoda koji čekaju svoju “presudu”. Zanima vas kako je prošao ovaj proizvod?

Kada sam prošlog ljeta radila s Avonom na jednom video projektu (možda ste vidjeli tri-četiri tutoriala na Youtubeu), pitala sam Luciju, njihovu dragu PR-icu, ima li Avon bazu za sjenilo (iako pratim svaki katalog, no tko zna, možda mi je promaklo). Zaključak je bio da nema i zbilja bi bilo šteta da su ostali na tome da i oni ne izdaju svoju verziju. Konačno je stigao i taj dan da su je proizveli i dali u prodaju, a mene je odmah zaintrigirala.

avon-baza-za-sjenilo-002_

Kada ju naručite od svoje Avon Lady, dobit ćete ju u kutijici, s čije su unutrašnje strane ispisani sastojci, no opet me sekira to što nigdje ne piše količina koja se dobije! Na svu sreću, bar u katalogu stoji brojka od 3 grama. Ambalaža djeluje jako čvrsto, crni plastični poklopac se lako odvrće i zatvara, a stakleni dio drži sam proizvod te svojom težinom čini slučajno prekretanje pakiranja praktički nemogućim. Nekome se neće svidjeti “nehigijensko” pakiranje, no mene više muči činjenica da, ako ćete gurati prste, malo proizvoda ostaje pod noktima pa treba voditi računa i o tome. Nevertheless, uvijek možete posegnuti za sintetičkim kistićem u toj ulozi. I da, sviđa mi se to što je stakleni dio gdje se nalazi proizvod dizajniran ravno, odnosno neće se dogoditi da ne možete proizvod potrošiti u cijelosti jer ga ne možete dosegnuti zahvaljujući krivudavim obrisima ambalaže (korisnice Essenceovog mousse pudera znat će o čemu pričam zubo).

avon-baza-za-sjenilo-013_

avon-baza-za-sjenilo-007_

avon-baza-za-sjenilo-010_

Iako na kutiji i s donje strane ambalaže piše da je nijansa Light beige, boja same baze nije nimalo bež (a čak bi vas mogla zavarati i boja kada gledate kroz staklo), već bi se, u sustavu Avonovih pudera, mogla prije deklarirati kao Shell, odnosno neka srednja tamna varijanta s rozim podtonom. Da, najljepše bi stajalo ženama s rozim podtonom u svrhu baznog sjenila ili za samu neutralizaciju boje kapka, no ovu bazu mogu nositi svi podtonovi jer razlika nije toliko očita, već se pri razmazivanju lijepo stopi s okoloočnim područjem. Sudeći po katalogu, ovo je jedina nijansa u kojoj je baza trenutno dostupna.

Isododecane, Talc, Nylon-12, Cera alba, Hydrogenated Coco-glycerides, Disteardimonium Hectorite, Paraffin, C12-13 Alkyl Lactate, Silica, Aqua, Propylene Carbonate, Dimethicone, Butyspermum parkii (shea) butter, Methylparaben, Polyethylene, Camellia oleifera leaf extract, Ethylparaben, Trimethylsiloxysilicate, Triethoxycyprylylsilane, Saccharomyces lysate extract, C9-15 Fluoroalchohol Phosphate, Biosaccharide Gum-1, Sodium Hyaluronate, PEG-12, Dimethicone, CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499.

avon-baza-za-sjenilo-017_

avon-baza-za-sjenilo-022_

Ako ste do sada koristili druge baze, možda će vas iznenaditi mousse tekstura ove i učinit će vam se suhom na prvi dodir. Ipak, potrebna je mala količina za svaki kapak, koja se potom da lijepo razmazati poput kreme i odmah je spremna za nanošenje sjenila. Za razliku od recimo Artdeco baze, kod koje se sjenila nešto teže blendaju, s ovom je bazom to vrlo lako i nema slučaja da sjenilo istog trena sjedne tamo gdje ste ga stavili i da se ne da dobro izblendati. Pazite da ne stavite previše baze na kapak jer se onda može skupljati u pregibu, što inače bude kod većine baza za sjenilo.

Rok trajanja je naveden kao 12 mjeseci, no mislim da ćete ju, uz svakodnevno korištenje, potrošiti taman u periodu, a možda čak i nešto prije.

avon-baza-za-sjenilo-027_

Što se tiče njenog djelovanja, ona drži sjenila cijeli dan bez skupljanja u pregibu, no dobila je nižu ocjenu za trajnost jer nakon nekoliko sati njihova boja blijedi (kad kažem nekoliko, više mislim na 5, nego odmah nakon šminkanja). Usto, ocjena 7/10 za pigmentiranost opravdana je time što neznatno pojačava vibrantnost boje sjenila, ali u toliko neznatnoj mjeri da se razlika između boje bez baze i s bazom teško primijeti.

pakiranje pigmentiranost nanošenje trajnost ukupno

9

7

8,5

7,5

8,0

Cijena: kataloška 45 kn, trenutno 29 kn (kampanja 03/2013)

Količina: 3 grama

Gdje kupiti: Avon Lady, kataloška prodaja

Ovu bih bazu mogla preporučiti svakome tko želi nešto što će im za i više nego povoljnu cijenu držati sjenilo cijeli dan na mjestu, a nije im bitno da sjenila dobiju na živosti. Svaki će ljubitelj drogerijskog ranga kozmetike voljeti ovu bazu, pogotovo jer se može nabaviti po cijeni od 30-ak kuna, što ju čini vrlo dostupnom; vi samo morate pronaći svoju Avon Lady i naručiti.

Hoćete li naručiti ovu bazu ili ju već imate? Koja vam je baza za sjenilo najdraža?

Cydonia :*

Oglasi

17 thoughts on “Avon baza za sjenilo

      • Ja imam obje essencove baze i obje su mi odlicne, plavu preporucam od srca, odlicna je za stavljanje sljokica i pigmenata na oci, cemu i sluzi 😀 . Obje predobro obavljaju svoj posao i uvijek prije posegnem za njima nego za artdeco bazom 🙂

  1. Vidjela sam tu bazu u novom katalogu, boja mi je predivna, a nekako mi se i ambalaža dopada 🙂
    Mislim da će poslužiti svojoj svrsi 🙂

    Čekam recenzije BB krema (jako, jako) jer sve Avon proizvode naručujem “naslijepo” po bojama s kataloga, a ne želim uzeti krivu nijansu jer ne volim kada mi nešto propada ili moram baciti 🙂 Mislim se između nijanse Ivory i Shell, ali čekam tvoje recenzije (nadam se si swatcheve) da odlučim konačno 🙂

    • I feel you, boje u katalozima i inače rijetko budu realne.
      I naravno da ima swatcheva, baš sam ih jučer pofotkala, još malo da ju testiram i ide recenzija 🙂 Ti si rozi podton, kad se dvoumiš između Ivory i Shell?

      • Jeej, baš sam sretna što će biti swatcheva i recenzija jer je škicam od prošlog kataloga (kampanja C2) 🙂
        Da, rozi podton – ali si ne bih hjtela uzeti presvijetlu nijansu jer i ovako izgledam kao duh 🙂 Tamnija nijansa mi paše jer dolazi ljeto, a ljeti svi malo uhvatimo boje u licu 🙂

        Čekam recenziju ❤

  2. Pingback: Avon Ideal Flawless BB krema SPF 15 | Cydonia MakeUp

  3. Cydonia, nikad nisam naručivala preko avona, ali možeš li mi objasniti kako to misliš da je trenutna cijena 29kn, a kataloška 45kn? tj, koja je razlika?:D

    • Pa u katalogu inače stoji cijena od 45 kuna (kao tolika je vrijednost proizvoda), ali se obično kupi i za manje jer ti je ta cijena (kataloška) prekrižena i ispod stoji takozvana trenutna, koja se mijenja iz kataloga u katalog (nazovimo to cijenom na akciji). Rijetko kad je neki proizvod u punoj kataloškoj cijeni (znači nema akcije ili popusta na njega trenutno), ali zato znaš da trenutna cijena neće nikada prijeći katalošku.
      Ako si me uopće skužila, ne ide mi danas objašnjavanje :Đ

  4. prepredivna bočica, imali su jedan takav puder davno, i to mi je bio najbolji puder ikad, no naravno da se odavno već ne proizvodi. Meni je boja famozna, ja bih takav puder, točno sam tako svjetloroza. Odlična recenzija, zaintrigirala si me.

Komentiraj

