Avon Colour style mini ruževi

Avon-143_

Nek vas ne zavara ovo “mini” u naslovu – možda pakiranje jest minijaturno, ali zato unutra dobijete istu količinu proizvoda kao da ste kupile full size ruž. Ovi su fora jer stanu u svaki džep, svaku pernicu, svaku torbicu, pa čak i u etui za naočale, tako da ga uvijek možete nositi sa sobom i popraviti na licu mjesta. Od 15 krasnih nijansi, ja sam dobila 3, o kojima danas pišem. Zanimljivo kako se nijanse međusobno razlikuju u više razina, tako da sam ovdje uspjela pronaći jedan ruž kojeg obožavam i jedan kojeg ne mogu smisliti 😀

Avon-139_

Kako i priliči mini ruževima, dolaze u mini kutijicama. Nisu kao ostali Avonovi ruževi, koji su uvijek zapakirani u posebnu foliju, da možete biti sigurni da ih nitko nije prije vas otvarao, ali ovo mi se više sviđa jer na kutije uvijek stane više teksta, što uključuje i sastav s unutrašnje strane. Ipak, u trenutcima tipkanja ovog posta, kutijice su mi na drugoj strani Hrvatske pa ću morati naknadno zalijepiti sastav :Đ

Avon-151_

Kao što sam rekla, mini ne znači da dobijete manje proizvoda. Naprotiv, gotovo ista količina upakirana je i u lijevi (Colour Style) i u desni ruž (Hidrocolor Rubies). Jest da desni ruž ima ljepšu ambalažu i da je eye catching, no baš zato je ovaj mali fora. Drugačiji je od svih ruževa koje sam vidjela i sva tri mi stanu u jednu šaku, pa čak i više. Pakiranje je od crne plastike, koja je čvrsta, a proizvod se ne klima u ležištu, kao što je to slučaj kod Hidrocolor Rubies ruževa, te ne ostavlja horizontalne crtaste udubine sa suprotne strane pri korištenju. Poklopac super sjeda i nema straha da će se pogubiti negdje u torbici. Ipak, budući da su obični crni valjci, nema onog daška luksuza ili igre na “žene kupuju što izgleda lijepo”.

Avon-146_

Tri su nijanse koje sam dobila sljedeće: Russet Dream, Very Berry te Rose Light. U nastavku predstavljam svaki ruž posebno.

  • Russet Dream – tamna oxblood crvena sa zlatnim shimmerom, relativno krupnim za ruž. Čini mi se kako je ovo jedina boja koja ima tendenciju malo isušivati usne, ali je i dugotrajnija. Doduše, kada nestaje nošenjem, ne nestaje ravnomjerno, već se briše s površine usana, ali se boja zadržava u finim boricama. Na kraju ostanu tragovi boje i shimmer. Mislim da bi se boja sama po sebi jako svidjela ljubiteljicama tamnih ruževa i gotičarkama, ali ovaj shimmer u principu da ne spada u tu kategoriju njegovih korisnica. Najbolje ni stajao ženama tamnije puti.

Avon-152_

  • Very Berry – po nazivu već možete zaključiti; riječ je o divnoj kremastoj berry nijansi koja je u pakiranju kombinacija crvene i ljubičaste, a na usnama prozračna crvenoljubičasta. Ipak, tada je sve samo ne pigmentirana; ona je najhidratantnija od ove tri, ali se i brže gubi. Prosječna joj je trajnost 2 do 3 sata, ne više od toga.

Avon-153_

  • Rose Light – “my lips but better”. I točka. To najbolje opisuje ovaj ruž i ne mogu opisati koliko sam sretna što ga imam cerek Savršen je za sve osobe svijetle puti, a pogotovo u kombinaciji sa svijetlom kosom. Ne, nije Barbie style u pitanju, nego jedna dina kremasta blago ružičasta neutralna nijansa, sreće li – bez shimmera! (Recimo kupila sam lani famozni Airy Fairy, ali se uopće nismo slagali zbog finog zlaćanog shimmera, koji mu je davao toplu notu. Rose Light je kao on, samo bez tog prokletog shimmera :D) Ovu boju stvarno morate probati, mislim da bi izvrsno stajala svim podtonovima jer na hladnom vuče na ružičastu, a na toplom na kombinaciju s breskvastim notama. I molim proizvođače tamo u UK da ga nikad ne prestanu proizvoditi jer to će biti stvarno tužan dan! (Sad kad već razmišljam o toj mogućnosti, valjalo bi napraviti zalihe.) 🙂 Ne isušuje usne, ali je dobro da ih držite hidratiziranima ako ga nosite od jutra do mraka.

Avon-154_

Iako na najdonjem swatchu izgledaju suhi, ovi ruževi uopće ne izgledaju tako. Možda pojedina nijansa nakon cjelodnevnog nošenja počne davati lagani osjećaj zatezanja, no to i dalje nije ono drastično isušivanje. Upravo zbog toga, nisu dugotrajni cjelodnevni ruževi, već traju oko 3-4 sata na usnama, nakon čega je potreban manji ili veći popravak, ovisno o tome jeste li što jeli ili pili u međuvremenu. Pigmentacijski bih ih generalno okarakterizirala kao srednje pigmentirane.

Avon-156_

umjetna svjetlost

avon-mini-ruževi,-gabrini-eyelineri-004_

dnevna svjetlost

pakiranje pigmentiranost nanošenje trajnost ukupno

8,5

7

7,5

6

7,3

Cijena: kataloška 35 kuna, trenutna 15 kuna (kampanja 3/2013)

Količina: 3,6 grama

Gdje kupiti: kataloška prodaja, Avon Lady

Da sumiram; ruževi se dosta razlikuju međusobno, možda malo previše za istu liniju, što je otežalo donošenje konačne ocjene za svaku kategoriju. Uzela sam neku srednju vrijednost svih isprobanih ruževa, no uzmite u obzir da ima odličnih, kao što je Rose Light, ali i onih koji malo živciraju pri nošenju, poput Russet Dream, pa sve do pigmentiranijih balzama, sličnih Very Berry.

Kakva su vaša iskustva s Avonovim ruževima? Imate li favorite?

Cydonia :*

Oglasi

7 thoughts on “Avon Colour style mini ruževi

  1. Rose light baš je krasan 🙂
    Ja sam trenutno otkrila Avon perfect kiss ruževe i moram priznati da su mi bolji od svih dosadašnjih Avonovih ruževa koje sam probala (nisam probala sve). Nekako mi pristaje ta njihova kremasta tekstura 🙂

    • Ja ih nisam isprobala još, imala sam dojam da nisu dovoljno pigmentirani/trajni, ali očito se varam jer svi pričaju da su dobri 😀 Generalno Avon ima dobre ruževe, samo su neki bolji, a neki malo manje dobri 😀

      • Ove tamne nijanse mene strašno zivciraju. Nejednoliko se nanose, naglase svaku “ljuskicu” na usnama, uvuku se u borice, samo muka s njima, ali ovi svijetliji su ^^ wow.

  2. bilo bi dobro da u swatcheve ubaciš i slike kak izgledaju na usnama, mislim da je to čitateljcama najzanimljivije. 🙂 lijepi ruževi i dobar članak 🙂

  3. Pingback: Svi moji ruževi | Cydonia MakeUp

Komentiraj

