Illamasqua BSDI s Clare Lille

illamasqua-clare-lille-003_

Vjerojatno ste to mogli već pročitati na masi blogova do sada pa sam sigurna da znate da nas je Illamasqua prošle nedjelje pozvala na drop in radionicu za blogere, a kao voditelj i gošća bila je njihova iskusna vizažistica Clare Lille. Iako sam imala idući dan gadan ispit, ne bih ja bila ja da se nisam tamo pojavila, usprkos svemu 😀

illamasqua-clare-lille-001_

Iako je bilo pozvano stvarno puno blogerica, došlo nas je upola manje, što je i dalje bio priličan broj i taman smo stali da svi nekako vidimo 😀 Clare je inače supersimpatična i ima genijalan britanski naglasak! Cijelu smo radonicu odslušale na engleskom, što naravno da nije nikakav problem kad se prate strani vlogeri sve u šesnaest 😀

illamasqua-clare-lille-011_

Napravila je dva look-a, a modeli su joj bile Mara (Voodoo Blonde) i Jelena (Babushka’s Suitcase). Nemojte me ubiti ako sam nešto krivo napisala :Đ Prvi look nisam fotkala jer sam bila skroz iza, u zadnjem redu i mislih si kako ću kasnije pofotkati jer se iz ove perspektive ništa ne vidi. Na kraju sam skoro ostala bez fotki, ali sam se na vrijeme sjetila uhvatiti koji kadar na drugom šminkanju.

illamasqua-clare-lille-002_

Druženje u pauzi

illamasqua-clare-lille-006_

 illamasqua-clare-lille-008_

Naravno da sam pauzu iskoristila za fotkanje nebitno bitnih stvari, kao što je Clarein radni stol i sitnice na njemu 😀 Usto, Martina (Beauty&Mess) i ja smo ju odlučile malo zagnjaviti i popričati o nekim stvarima. I naravno da sam ju zamolila da mi nacrta Illamasqua obrve, no nisam bila nimalo oduševljena kada je uzela Brow cake u nijansi Moto (što je mat svijetlo siva, možete ga vidjeti skroz gore na prvoj fotki) jer ono, ja nisam sive kose, ne želim obrve k’o bakica, ne :Đ Ipak, čovjek bi se načudio kako su dobro ispale. Hvala Martini na fotkama 🙂 (iako nimalo ne volim veliki close-up svog lica, ni pod kojim uvjetima, no nećemo picajzlirati zubo)

46823_10200401746715654_269823296_n

22099_10200401746675653_1249424103_n

Za razliku od prve runde šminkanja, koja je bila posvećena heavy smokey eyesu, druga je bila pin-up style uz dodatak ombre usana, umjesto klasičnih jednobojnih.

illamasqua-clare-lille-014_

illamasqua-clare-lille-017_

Da zaključim, najbolje se stvarno uči iz prve ruke, od profesionalaca. Do sada su mi više-manje svi oblici takvih učenja od profi vizažista bili 99.99% već poznatih stvari (da, tu pogotovo ubrajamo znate-već-koga durica), dok je Clare s nama zbilja podijelila one sitne trikove kojih bi se teško, možda nikad sjetila. Uza sve to, još je bila nasmijana, tu i tamo zbila neku šalu s nama i naposlijetku još imala volje odgovarati na silna pitanja i, ovaj, zahtjeve za crtanje obrva zubo Pozdravljam ovakve radionice i nadam se da će ih u skoroj budućnosti biti više.

Kako vam izgledaju ovakve radionice? Biste li voljeli više prisutstvovati onima koje drže strani ili domaći vizažisti?

Cydonia :*

Oglasi

One thought on “Illamasqua BSDI s Clare Lille

Odgovori

