Lush haul

new-in-3-009_

Ako ste pročitali posljednji New in post, mogli ste primijetiti da sam prvi puta nabavila neke stvarčice na Lushovom sezonskom sniženju u pola cijene. Valja dodati da Lush ovaj tren ima novo sniženje u pola cijene, no ovoga puta na cjelokupan asortiman napravljen prije 1. rujna 2012. No da se vratimo stvarima o kojima mogu ponešto reći 😀 Oprez – megapost!

new-in-3-013_

Snowglobe sapun – svijetlotirkizni sapun vrlo citrusnog mirisa, i to toliko intenzivnog da mi je cijela soba mirišala po njemu nakon tuširanja (dakle ne samo kupaonica, nego i cijeli životni prostor :Đ), a miris mu se širi i u ormaru u kojem stoji, što će reći da dobro dođe i kao osvježivač prostora 😀 Koristila sam ga ponekad i za lice, iako mislim da nije pametno koristiti obične sapune (ili bar konkretno ove) u tu svrhu jer mi se čini da bi u vrlo kratkom roku mogli površinski isušiti kožu lica. Nema SLS-a pa mi je ne-toliko-drag po tom pitanju pri tuširanju jer sam navikla na pjene i pjene i pjene, a s ovime toga nema. Promjene su teške zubo Puna mu je cijena 370 kuna za 1 kg, odnosno standardni sapun od 100 g bi bio 37,00 kn.

North Pole sapun – čini mi se da sam na njegvom sastavu vidjela da sadrži natrijev lauryl sulfat, brata SLS-a, no ulja iz sapuna su malčice natopila papir u kojem je stajao, pa tako i etiketu na kojoj su pisali sastojci pa vam ne mogu prenijeti što je sve u tim sapunima gaah Ima prigušen slatkasti miris u kombinaciji s mentolastim (valjda je to menta, mene asocira na slatke mentol bombone), iako bih se mogla zakleti da je imao potpuno drugačiji miris kada sam ga kupovala jer znam da sam ga odlučila uzeti van plana samo zbog mirisa koji me asocirao na nešto iz prošlosti. (Yup, sinestezija mirisa i sjećanja je vrlo jaka kod mene – međutim miris je ispario, a s njim i asocijacija na sjećanje :/) Puna mu je cijena 410 kn/kg, odnosno 100 g za 41,00 kn.

Inače, računala sam koliko traju i koliko koštaju. Da, svi znamo da je tuš najbolje mjesto za bacanje u duboke misli 😀 Jedna polovica Snowglobea sa slike ( oko 35 grama) trajala mi je za ni više ni manje nego 10 korištenja. Kad to usporedimo sa standardim sapunima, vidimo da je recimo Dove, koji je među prosječnim do skupljim sapunima u drogerijama,  oko 7 kuna za 100 grama, a ovdje dobijete za 7 kuna 35 grama Snowglobea, i to na velikom sniženju! Zaključak je da je Lush, ruku na srce, ipak skup sport. Neki to smatraju opravdanim zbog prirodnih sastojaka i jer je ručno rađen i jer je sve svježa kozmetika, što smatram da je ok razlog da cijene budu više nego u komercijalnih sapuna, no mislim da je ipak previše biti 6+ puta skuplji.

new-in-3-017_

Popcorn lip scrub – Lusheve lip scrubove sam pikirala… pa sigurno negdje godinu dana. Iako sam prvotno imala namjeru uzeti Bubblegum ili nešto tako slatkasto, iskrsnula je ta akcija pa hajde idemo probati Popcorn. Samo sam se nadala da nije nešto odvratnog okusa, inače bih bila deeply disappointed zubo Na koncu se ispostavilo da je macan genijalan! Posao obavlja bolje nego moj DIY šećerno-medni piling, iz ne znam kojeg razloga 😀 Ne mogu definirati kakav miris ima, no sigurno ima veze s uljem jojobe i kokosa koje sadrži. Unutra su još fini šećer, morska sol, palenta i pucketavi bombon (nope, ništa ne pucketa :D). Kad čovjek ovako pogleda, to se može i doma složiti, zar ne? Ipak, mislim da je 23,50 kune bilo sasvim taman i uopće ne smatram da je preskup (inače je 47,00 kn). Tih 25 grama mislim da će trajati poprilično dugo, pa čak i zimi, jer čestice soli i šećera (palente ima premalo da značajnije sudjeluje u tome) lijepo “pilingiraju” usne, a ulja ih njeguju, iako preporučam da svakako obilato stavite balzama nakon svakog pilinga, pa tako i ovog.

new-in-3-021_

 I još je dobra stvar da ga na kraju ne morate ispirati, nego ga komotno poližete 😀 Okus je vrlo neobičan i ustvari skužite zašto se zove baš po kokicama. Šećer i sol daju slatkasto-slani okus pa je jako dobra kombinacija za one koji ne vole standardne slatkaste okuse, već traže originalne. Iako, recimo ja sam tip za slatko, ali mi se i ovo itekako svidjelo!

new-in-3-026_

Za ovo se nadam da se sjećate da sam spominjala savjetovanje o kosi koje su imali pa su se dijelili mini testeri proizvoda po izboru. Obzirom da sam ih dobila, i to kao testere u random kutijicama, nemam pojma o dugoročnijim efektima niti o točnim cijenama.

new-in-3-030_

Big regenerator – loša mu je strana bila ta što stvarno nisam znala baratati njime. Radi se o krutom regeneratoru za kosu, no nisam nikada imali kruti regenerator, već samo one kremaste/tekuće, koji su se bez problema nanosili. E sad, ovaj se nije rastapao ni pjenio ni pretvarao u kremu pa nisam znala kako da ga nanesem na kosu. Onako sam ga krutog probala utrljati u vlasi, međutim, kako sam dobila ful tanak komad, dijelovi su se počeli raspadati i otkidati i zaostajati u kosi. Naravno, bila je muka to isprati, a i efekt (kojeg je valjda trebao imati) također je izostao. Eto, nismo se našli, no zato ima presuper miris, pogotovo na kosi cerek

new-in-3-031_

Jasmin & Honey Fluff Ease -majko moja mila, kako ovo ima grozan miris! 😀 Mislila sam da ću se onesvijestiti kada sam prvi put otvorila posudu da zavirim unutra. Ne znam je li za taj miomiris kriv jasmin jer mislim da nikada nisam s njim bila “na ti” ili cijela ta mješavina sama o sebi nije najmirisnija. A opet, vidi kontrasta, dao mi je lijep sjaj po dužini kose. Mislim da je količina koju sam dobila bila dovoljna za recimo dva korištenja za kosu neke srednje duljine, no moja je duža pa sam sve što je bilo nakeljala po cijeloj duljini, samo da se vidi neki rezultat 😀 Kosa je bila meka na dodir, no ništa sad spektakularno.

new-in-3-040_

Blousey – ova majušna kašica izgleda kao gnječena banana i došla sam u napast da ju samo maaaalčice isprobam kakvog je okusa. Nemojte ni pokušavati, jedna trunčica na vrh jezika peče k’o sam vrag :facepalm: ima neki gorkasto-svjež miris, uglavnom nimalo nalik banani u svakom pogledu. To malo što vidite na slici dovoljno je za dva korištenja, but then again, imala sam ju potrebu debelo natrckati po cijeloj kosi :Đ Razočarala sam se što ne daje mekoću i onaj silky efekt; au contraire: kosa, a pogotovo vrhovi, su se doimali vrlo suhima na dodir dok sam umasiravala. Na kraju se dalo lijepo umasirati u cijelu površinu kose, no opet ništa od očekivane hidratacije vrhova. Samo je na ostatku kose dobro djelovalo na način da je dalo sjaj i blagu glatkost, ali vrlo blagu. Na kraju krajeva, jedno pakiranje od kojih 200 grama dođe nekih 200-tinjak kuna, ako se imalo sjećam cijene, što nimalo ne privlači 😀

Na kraju mogu zaključiti da Lush sam po sebi i nije tako loš – izuzev cijene, koja nije prijatelj sa studentskim novčanikom. Preporučila bih da obavezno isprobate barem jedan njihov sapun, pogotovo ako volite raznorazne mirise, te lip scrubove. Što se tiče proizvoda za kosu, more luck next time :Đ Ili drugim ljudima. U svakom slučaju, moram pohvaliti tete koje rade tamo jer su uvijek jako ljubazne i dobre volje 🙂

Što ste vi zadnje kupili u Lushu? Imate li kakav proizvod za preporučiti? Mislite li da je tako visoka cijena opravdana?

Cydonia :*

Oglasi

17 thoughts on “Lush haul

  1. Volim čitati tvoje postove, oraspolože me :)).. A što se Lusha tiče, skup je to sport, probala sam neke stvarčice, ali nisam ostala oduševljena da bi se vratila po još 😀

  2. Cijene su definitivno previsoke, al zato je još slađe priuštiti si neki od proizvoda 😀 Probaj sapun Honey I washed the kids, nešto prepreslatko 🙂

    • Jel to onaj što malo izgleda kao saće ili nešto nalik tome? Mislim da sam njega bila njuškala 😀 Naravno da je slatko priuštiti si nešto onda, ali mene poslije pere savjest koliko sam mogla “normalnijih” proizvoda uzeti 😀

  3. ja sam bila jucer i kupila sam CUPCAKE masku za problematicnu kozu, nije na snizenju ali htjela sam probati 🙂 jos sam uzela i FRESH FARMACY sapun za lice (dobru komadinu mi je odrezala za 70kn xD), a decko je na snizenju ulovio PRINCE nesto za brijanje, ne znam jel krema ili pjena, ali teta ga je uvjerila da je dobro za njegovu ‘jaku bradu’. to ga je stajalo oko 35 kn 🙂
    sve u svemu, spičismo 160kn sad-sad 🙂

  4. I ja sam kupila Popcorn na sniženju, jer 47 kn bi teško dala za njega. Sapune sam preskočila iz razloga koje si nabrojala, ali sa uzela kremu za lice i piling. Oduševljena sam sa svima. Volim Lush, do sada me ništa nije razočaralo (ali priznajem da zbog cijene idem na sigurno) ali cijene su ugl pretjerane, posebno jer su u UK puno jeftinije

  5. Baš si razmišljam ovih dana skoknuti do Lusha prošnjofkati ima li što zanimljivo, iako mi je dragi poklonio veliki Lush paketić za Božić pa još u tome uživam. U paketu je, između ostalog, bio i Popcorn – kaže da mu je to najkul dio paketa i da ga je morao uzeti kad ga je probao. Eto, i dečkima se sviđa! 🙂
    Btw. umrla sam od smijeha kad sam vidjela da si probala Blousey!!! :)))))

    • Daj ajde, tebi tvoj dečko kupuje kozmetiku bilo kakve vrste. Meni moj neće jer, citiram, toga imam dovoljno. Nikad kozmetike dovoljno! 😀
      Ahm, da. Ne pitaj, djelovalo je tako privlačno. Pa gnječene banane :Đ

Odgovori

