Empties #2 & Throwies

empties,-throwies,-lots-of-pink-005_

Znate da marljivo skupljam sve svoje sirote ostatke kozmetike kada potrošim ili odlučim baciti, upravo zato da mogu pisati ovakav tip postova i ukratko svoje dojmove o dotičnim proizvodima. Al’ ovo mi je zanimljivo – nekidan New in post, danas Throwies&Empties. Totalno ima smisla :Đ Dobro, jedino što nema smisla je činjenica da mi se u posebnom dijelu ogromne ladice ispod kreveta skuplja kozmetika koja doslovce skuplja prašinu, i to su redovito prazne bočice koje čekaju bacanje i kutije koje čekaju pretipkavanje sastojaka za recenzije. U svakom slučaju, da netko ne zna iz kojeg ih razloga držim po mjesec dana, mislio bi da sam luda. Ili s čudnim fetišem, u najmanju ruku zubo

First of all, Garnierov Essentials 2u1 odstranjivač šminke. Ne znam baš koliko jesam ili nisam zadovoljna njegovim funkcioniranjem, stoga sam mislila produžiti i tražiti nešto novo, kad ono pogledam sastav i vidi vraga, nema niti jedan štetan sastojak, pa čak niti sumnjiv. How dare you, dvofazni odstranjivaču bez mirisa i alkohola! Doduše, košta 36 kuna za 200 ml pa sam si mislila uzeti Bioderminu veliku micelarnu, što cjenovno dođe na gotovo isto, kada ju uhvatim na popustu, a Bioderma Sensibio ima bolje djelovanje, ako me sjećanje ne vara. I ovo je samo empty, nije on tako loš da bih ga bacila nepotrošenog.

S druge strane, koristila sam dosta dugo Avonov Clearskin Blemish  Clearing gel za čišćenje lica. Zbilja ne znam je li djelovao i koliko, a ako je, to je bilo neko jedva zamjetno djelovanje. U svakom slučaju, lice mi se nešto pročistilo zadnjih mjeseci pa ga nisam uopće koristila, zbog čega se sasušio, a sama je ambalaža nekako “falična” (koja smiješna riječ :Đ) pa se čep raspao na dva dijela i ne može se više zatvoriti, ugh, uglavnom – time to throw it out.

Još jedan Avonov proizvod je throwie, ali čisto iz razloga što nije našao svoju funkciju, odnosno nije bilo apsolutno nikakvih naznaka rezultata. Radi se o Planet Spa kremi za okoloočno područje s japanskim sakeom i rižom. Ruku na srce – nema rezultata, nema svrhe.

empties,-throwies,-lots-of-pink-013_

Kombinacija svakakvih lakova koji su dobili svoju priliku, no ipak ništa od toga. Da se razumijemo, svi su oni generalno super, i Vollareovi Flash lakovi i Catrice (jesam li kad spomenila koliko je Vollare jeftin?) Ipak, ovim malim lakovima glitter nije jača strana i nisam bila zadovoljna malom količinom glittera na noktima, niti nakon 3 sloja, stoga je vrijeme da ih šiknem jer samo zauzimaju mjesto u kutiji s lakovima. Catrice, on the other hand, je imao tu nesreću da sam kupila nijansu 840 Genius In The Bottle. Međutim, nisam fan močvarastih/peridot lakova pa sam ga, kako to obična biva kada mi se ne sviđa lak, pokušala smiksati u neku drugu boju (što se i vidi na fotki), međutim, projekt je prvi put u životu propao, a bilo mi je žao baciti skroz novi lak. Sad više nije toliko novi, ima par mjeseci pa ono, neka ide što dalje od mene 😀

empties,-throwies,-lots-of-pink-021_

Essence Soft Touch mousse puder u pjeni. Za boga miloga. Nakon love&hate dvoipolgodišnje veze s njim, odlučila sam reći zbogom. Počeo je imati više negativnih strana nego dobrih, a i isticao mu je rok pa je počeo dobivati čudan miris. On je istovremeno i bačen i 99% potrošen.

Još je jedna Essence stvarčica na popisu bačenih stvari, a to je Cover Stick korektor. Bila sam dugo njegov korisnik, jedno pola srednje, ako ne i nešto više, no onda sam jednostavno proširila vidike i vidjela da postoje i bolji korektori (čitaj: manje masni). Again, rok mu je istekao davnih dana pa bi bio red da ga se riješim :Đ Kraj njega je još jedan korektor, isto prastar e.l.f.-ov korektor. Doduše, on je imao s druge strane highlighter, kojeg je jedna jako bistra cura iščupala dok je rovala po mojem make up kovčegu jer nije znala kako se otvara :picard: gaahOvo je nijansa Fair, no zato imam još uvijek nekorištenu nijansu Light, kojoj se mislim kad-tad vratiti, iako mi se sad čine možda mrvicu prevodenasti za moj ukus. E da, i ovaj je počeo mijenjati miris na gore :Đ

Ah, Maybellineovo sjajilo Colorsensationall Gloss. Začudilo me da ga još uvijek ima komotno u prodaji – imam ga otkako sam počela pisati za Šminkericu. O da, to je puno vremena 😀 Rekla bih da je još uvijek funkcionalno i ima isti onaj miris po slatkastim bombonima, no ne znam je li se počeo lagano grudati ili mi se to pričinja, no u svakom mu je slučaju vrijeme za otpis, ako ništa drugo, barem radi bakterija, higijene and stuff.

I da, Bipina marka je tu još jedna, b.pretty srebrnošljokasti tuš. Zapravo kad odvrtim malo film, ovo uopće nije bio loš tuš, no iz nekog sam ga razloga zapostavila na duže vrijeme, on se posušio, a ja shvatila da bih ga mogla ponovno kupiti. I onda se zaletim do prve Bipe i vidim da ga više nije bilo za kupiti :šokinevjerica: gaah A zaista je bio dobar tuš! I jeftin, da ne zaboravim napomenuti, mislim da je koštao 11-12 kuna. Kvrapcu.

Uh, skužim sad da nisam fotkala još jedan emptie. Melvitino Apicosma mlijeko za tijelo. Fora je u tome da se 30 ml mlijeka za tijelo potroši u čas posla, tako da nemam nekih ekstra iskustava s njime, no bilo je okej. I, naravno, apsolutno su svi sastojci Cydonia approved, sotga palac gore za to 😀

Već kad meljem puno i spominjem sastojke, znajte da nisam zaboravila na obećanje dano na Facebooku, za popis sastojaka koji nemaju osvjetlan obraz u kozmetici. Budem ga napisala uskoro, samo se moram što detaljnije informirati, da mogu napisati što konkretniji članak. Mislim da je malo bezveze da vam samo dam listu pa si vi pogađajte koji što radi i koliko je štetan 😀 Nastojat ću to čim prije napisati, no uzmite u obzir da mi slijede zbilja udarni dani na faksu jer sve do negdje kraja siječnja sam bukirana ispitima i kolokvijima durica Trudim se pisati kad stignem, no samo ističem i nadam se da imate bar tolikoc razumijevanja za probleme jednog studoša :Đ

Jeste li koristili koji od navedenih proizvoda? Jesu li bili dobri ili loši za vas?

Cydonia :*

Oglasi

15 thoughts on “Empties #2 & Throwies

  1. Imala sam od b.pretty ovaj tuš al nije bio ovaj srebrnasti nego neki sa sitnim šljokama svih boja, ne mogu se sjetit kak se zove. Nisam baš bila zadovoljna kad bi ga nanjela i on se fino posušio ostalo bi mi nekaj bijelo kaj se trusilo i padalo mi po trepavicama ://
    Inače mi je sve iz b.pretty kolekcije odlično 🙂

    • Je boring, ali fala bogu i korisno. Doduše, loša je strana to što sad okrećem sve
      što vidim na policama drogerija i naravno da je poprilično teško naći što 100% udovoljava novim prohtjevima, a kamoli još držati fige da valja. Prekjučer sam baš bila s frendicom u dm-u i što god ona dohvati, pita me da pogledam, a ja naglas čitam: “Da, ovo je okej, ovo ti je kancerogeno, ovo je okej, a ovo ti je neurotoksin…” Još je žena kraj nas u redu slušala i pitala jel mogu njoj provjerit neke stvari xD 😀

  2. dok čitam tvoje članke,imam osjećaj ko da smo na nekoj kavi i ti pričaš haha 😀 sviđa mi se tvoj stil 🙂
    a da ne bude baš ne-vezano uz članak,slažem se za one male Flask lakiće..ja sam se oduševila plavim kad sam ga vidla u apoteci(!!) al nije baš nekaj na noktima.. moji empties tu uvijek lakovi za jačanje noktiju(Essence onaj srebrni ili Evelin 8w1) i kreme za ruke,to uvijek do kraja iscjedim.i Essence tuš za oči.

    • Well thank you, bio bi i red da nekad imam manje službene postove 😀 Joj ima tih mali po apotekama, i moja mama se pomamila za njima kad ih je prvi put vidjela, samo što nisu bili Flash 😀

  3. jedva čekam taj članak o štetnim sastojcima. no da se vratim na temu i ja sam imala taj b.pretty tuš i slučajno sam ga ostavila otvorenog i za pet dana se ja sjetih na njega i sasušio se jadničak mali 😦

  4. Slažem se sa Leenom. Isto to se i meni dogodilo 😦 Šteta.
    No Cydonia hoće li ubrzo post o njezi kože? 🙂 Imam mješovitu kožu sklonu prištićima,a tvoj blog volim pratiti pa pitam. Pozz 😉

  5. joj ja obozavam ove flash lakove imam i sljokasti plavi i zeleni i bijeli obicni i neonski zuti,neki zelenkasti a vidjela sam da sad imaju i crveni i neonski narancasti 🙂 meni bude ok preko nekih lakica cisto radi ukrasa a neonske stavljam preko bijelog jer tad bude boja kao u bocici 🙂 mousse puder imam Catrice i zadovoljna sam

  6. Ja imam Genius in a Bottle i doista čudnovato izgleda na rukama, ali mi je on u combou s crnim izvrstan za saran wrap i spužvanje i zato ga jako volim + izvrsno izgleda na nogama.

Odgovori

