New in #3

new-in-3-009_

Ako ste pratili Facebook stranicu bloga (Još ne pratite? Ajajaj… Klik na kućicu desno!), mogli ste vidjeti da imam vratolomnu “novogodišnju” odluku, a s njom je došao i današnji mini shopping, u kojem sam kupila nešto stvarčica i paralelno preturala sve vrste drogerija (osim Bipe) u potrazi za kozmetikom koja nema žnj opasnih tvari. Rezultat toga je prikazan ovdje, a moj je novčanik, u skladu s krizom, stegnuo remen za još jednu rupu 😀

new-in-3-002_

Jes, jes. Moj je prvi posjet bio pravac Lush, čim sam čula da im je krenuo sezonski popust od 50% cerek Ugrabila sam dugoželjeni Lipscrub, no u Popcorn verziji. Jest da me bilo strah da neće bit nešto shitty, no fakat je genijalan 😀 Samo sam ga isprobala i radi posao k’o grom! Ima slatkasto-slani okus, nešto znaimljivo i drugačije, a sad košta 23,5o. Trk dok još ima! 😀 Uz njega sam uzela i 50 g North Pole sapuna te 70 g Snowglobea. Također na akciji i mirišu njam njam!

new-in-3-026_

I još sam vam nešto dužna iz Lusha, a to su tri testera koja sam dobila kada su bile Konzultacije o kosi. Istina da se dobivaju po dva, ali teta je bila toliko ljubazna pa je prošvercala treći :Đ Nažalost, još ih nisam isprobala, no jedva čekam, sada kada imam malu Lush kolekciju i onda sve dojmove budem shrpala u jedan Lush haul post :Đ Uglavnom, dobih tester Blouseya (ako me sjećanje služi, to je bananasta maska za kosu), Jasmin & Henna Fluff Ease (isto nešto na foru maske) i mali komadićak Big regeneratora. Fino miriši, ali možda presapunasto, ako se previše udiše.

new-in-3-045_

Sljedeće dobrote su stvari za dentalnu higijenu. Eto, zadržala sam se pola sata u dm-u u Petrinjskoj tražeći pastu za zube bez SLS-a (ne, to nije Seljačka liberalna stranka ili neka druga izvedenica :P). Već su me tete koje rade tamo počele čudno gledati, a i drugi kupci, stoga sam nakon borbe od 25 minuta čitanja sastojaka na koncu ipak uzela jednu Colgateovu za osjetljive zube s SLS-om, pogađate – jer ga aspolutno sve paste sadržavaju, pa čak i one za klince. I ova malo više košta, trenutno je 30 kuna, no zbilja se nadam da će biti dobra jer imam osjetljivu cijelu usnu šupljinu, što sam već spominjala u zadnjem New in postu, pa ne mogu koristiti 90% standardnih pasti za zube. Iz istog/sličnog razloga, desni su mi razmažene i trebaju posebno meke četkice. I opet, kupila sam ponovno Dontodent četkicu za zube jer se ona koju sam prvu kupila pokazala odličnom i turbosuperultrafinomimekanom, pa rekoh uzet ćemo još jednu, u zalihe 😀 I već kad se ta dm-ova marka pokazala dobrom za moje prohtjeve, uzeh i jedan minty konac za zube s dodatkom fluora. Nadam se da me neće iznevjeriti. Nije kozmetika, ali eto, da podijelim s vama svoje favorite-soon-to-be 😀

new-in-3-050_

Tu su i aloe vera gel iz dm-a, koji mi stoji već oho-ho na To Buy listi, ali eto, uvijek ima prečih stvari od toga. Konačno je i on u mojoj ladici, i to sam se poveselila kada sam vidjela da piše 100% aloe vera, bez boja. Taman pomislih da nema dodataka (i velikim slovima piše NO alcohol), kad ono strateški zalijepljena naljepnica – baš preko sastojaka :amerika: Nisam oduševljena s dva sastojka, treći još može proći, no vjerujem da su u ovoj aloe veri u tako niskim koncentracijama da je to zanemarivo. Zažmirit ćemo na jedno oko. Druga je stvar krema za lice, budući da mi ipak treba neka nova, otkako sam jučer provjerila sastav moje uzdanice Nivee Baby i otkrila da sadrži podosta derivata nafte. Auč. I eto, prekopah pola drogerija i jedina krema za lice koja je izgledala još pristojno po sastojcima bješe ova, za osjetljivu kožu. Nisam fan Tera Naturi proizvoda, štoviše; nekako sam ih uvijek i redovito preskakala jer eto, nije mi izgledalo pouzdano i vrijedno pažnje. Pa, sada će samo vrijeme pokazati, no mogu reći da sam ju prvi put stavila upravo prije sat vremena. Fino se upila, prvi dojam je čak i okej, jedino ima malu dozu mirisa kamilice, što nije baš moj đir.

I to bi bilo to od koliko-toliko kozmetičkog dijela kupovine, neću vas zamarati kivijima kao dodatkom flavonida i vitamina u moju prehranu niti WC papirom kojeg sam teglila stražnjim putem do doma :Đ

Što ste vi kupili u zadnje vrijeme? Želite li možda recenziju nečega kad isprobam?

Cydonia :*

Oglasi

27 thoughts on “New in #3

  1. Obožavam stvarčice iz Lusha, jest da ipak češće odem u njihov dućan šnjofati sve te fine sapune, nego nešto kupiti, no sad mi je idealna prilika da se počastim 😀 Znaš li možda do kad traje popust? 🙂

  2. Super shopping, i ja sam bila u Lushu :). Mislim da ti Sensodyne paste ne sadrže SLS, znam da se moja uopće ne pjeni, ali sam lijena sada otići do kupaone i čitati sastojke. Evo digla sam se ipak, da sadrži Sodium Laurly Sulfat koji navodno nije štetan ko Laureth. Ostali sastojci su ti, kad ju već držim 😀 – glycerin, peg-8, silica, calcium sodium phosphosilicate, sodium lauryl sulfate, sodium monofluorophosphate, aroma, titanium dioxide, carbomer, potassium acesulfame, limonene. Sad jedino taj nesretni glicerin :D. Terra Organica ti drži prirodne paste za zube, baci oko na njihov sajt.

    • Eh eh, bježim od PEG-a, gdje god ga vidim 😀 Svašta on radi nešta, možeš si to samo zamisliti ako ti kažem da ga mi koristimo za svakakve analize na faksu 😀 Glicerin je još okej, ne može mi ne znam koliko isušiti zubno meso za to malo, a neću ga se sigurno nagutati. To conclude, ostajem živa :Đ

      • ja sam pogledala svoju sensodyne pronamel i ona nema sls. Ne znam koju Martina ima, ali eto, ova nema…i ne pjeni se ništa što me ponekad iritira jer nemam osjećaj da sam oprala zube…

      • Tenkju, onda ću ubuduće obratit pažnju na Sensodyne. Koristila sam ih jednom prije, al bolesno mi je što koštaju toliko više od recimo Plidente.

      • Cijena im je definitivno mana, ali ja imam jako osjetljive zube i niti jedna ne pomaže. Pregledaj sve sensodyne paste, možda samo ta pronamel nema, a ostale imaju. I ta pronamel je najskuplja od sensodyne pasti. Pokupila sam danas peeling u pošti pa napišem dojmove kada ga navečer isprobam.

      • ali dugo i traje jer stavljaš količinu maloga graška na četkicu. Budimo i ekonomične, kad već želimo biti ekološki osviještene… 🙂

    • Moja cimerica je nedavno kupila Biobazu pa sam joj taman idući dan pregledala sastojke i ne znam sad što točno, ali jednim nisam bila oduševljena, but then again, to je samo jedan 😀

  3. Svakako ti preporucam curaprox cetkice 🙂 Ja sam također imala problema sa zubnim mesom, čak i sa povlacenjem sto u mojim 20-tim godinama je bilo malo zabrinjavajuce. Na preporuku zubarke sam kupila curaprox (soft) četkicu. Uglavom kruzni pokreti, lagani su napravili čuda, meso se povuklo na mjestu gdje je trebalo biti, meso ne krvari, uglavom veeelika preporuka. Istina kosta 30-tak kuna ali vrijedi ama bas svake lipe! 🙂

  4. umjesto kreme za lice koristim kokosovo hladno prešano ulje, piling za lice od maslinovog ulja i kukuruzne krupice, maska za lice:mix maslinovo ulje, sok limuna, med. Savršeno

Komentiraj

