Ultimate wishlist

explore-events-international-events-fashion-week

U doba blagdana svatko ima svoju wishlistu, koja očito po zakonima ponude na tržištu konstantno varira. Ipak, kod mene postoji jedna stalna wishlista, i to stvari koje nisu samo pomodni hir, nego ih zaista želim kupiti i nositi 24/7. Dobro, ne bih baš spavala u svemu tome :Đ Htjela sam s vama podijeliti tu svoju ultimativnu listu želja jer pod a, nadam se nekoj pomoći pri traženju ako ste već vidjeli dotične i pod b, vjerujem da vas zanima sneak-peak 😀 Lista se tiče svega pomalo; od kozmetike, preko odjeće pa sve do nakita i nekih gotovo random stvari.

Često su mi znale sinuti svakakve ideje što bih htjela – to je doista nenadano i ideja samo najednom, iz čistog mira, sine i u sekundi nestane – zato sam mislila da bi bilo zgodno to sve staviti na jedno mjesto i meni i vama vidljivo. Za početak stoji ovdje u obliku članka, no planiram neki manji makeover bloga (sva sreća pa wordpress.com ne dopušta promjenu html-a, osim za $60+ godišnje durica) pa će se kasnije preseliti i u zasebnu rubriku, negdje u izborniku ili sa strane. Konačno će mi wishlista stajati kompletna i vidljiva! cerek Bilo je i vrijeme, nakon par godina. Da ne zaboravim istaknuti, bude se updateala s vremena na vrijeme jer mi je u interesu da ne pozaboravljam to sve 😀 And when the mission’s complete, brišem predmet i stavljam kvačicu! ^_^

Svijetli baloner – u obzir dolaze sve varijante poput bež, šampanjca, slonove kosti, ledeno bijele, porculana… Da, i tete u dućanu me čudno gledaju kad im nabrojim svekolike varijante boja 😀 I neka je srednje dug (najviše do koljena) i ženstveno elegantan, to je sve što tražim. I po mogućnosti neke pristojne cijene jer vidjeh jučer jedan DiCaprio pa sam skoro u nesvjest pala na 4 znamenke :Đ

*nude baloner kupljen!*

Emma-Watson-wearing-burberry-trench-coat-for-the-Burberry-AD-Campaign

So, Burberry, we meet again…

Women_Burberry_Windbreaker_coats_burberry_trench_coat

Nude pumps – ali ne platforme! Traže se štikle s petom ne većom od 12 cm, svijetle boje, tipa bež, šampanjac, taupe (ne kaki, kava, greige i slično), bez remenja, zakovica, otvorenih prstiju i ostalih kerefeka, u Kate Middleton điru. Prednost onima koje nisu iz Roberta 😀

PG.NWROCHA.TAUPEPA.PZ

JimmyChooCosmicPatentLeatherPumpsNude_0299

Ah, Jimmy Choo!

Torba – da je fensi i da mi stanu fascikli formata A4 u nju 😀 Bojamanje bitna, glavno da mi paše uz većinu odjeće. Neka tipa kockasta aktovka á la poslovna-i-stajliš-žena ne bi bila loša. Nažalost, previše sam izbirljiva da pronađem samo otprilike fotku s neta pa za ovu nema fotke :Đ

Novčanik – najnedefiniranija stvar na ovoj listi. Znam samo da je bitno da ne bude pretežak (kao moj sadašnji), da ne vuče na one muške dizajneve i da nema Hello Kitty po sebi 😀

 *novčanik kupljen!*

Chanel-Wallets-for-Women_12

Kud baš Chanel nađem!

Chanel-Wallets-for-Women_05

Suknja na nojevo perje – ne znam kako da se izrazim jer resice nije točan odgovor, a opet nisam sigurna koliko je to što visi s nje nojevo 😀 Prljavo roza ili tamnocrvena boja bila bi pun pogodak, samo da nije minica. Wendy me zarazila njima :Đ

tumblr_m8tuomcSBe1ql4ze5o1_500

Wine-30-433x650

Lagana bijela bluza – ona najteža za održavanje, nažalost. Mislim da se takav materijal gužva kao lud, što znači puuuuuno peglanja. Kvrapcu. Ali želja je želja 😀 Što jednostavnija, da mogu načrčkati dodatne detalje i nakit.

topshop-slit-back-chiffon-shirt

3--24

Bijeli i greige mucasti/fluffy džemper/zimska majica – da je što jednostavnije. Ovako nešto sam vidjela u H&M-u prije koja dva tjedna. Bilo mi je žao dati 200 kuna za jedan komad džempera (nije bio na sniženju jer je u pitanju bila friška kolekcija), ali boja i materijal na dodir su bili tako awww cerek Išla sam ga isprobati jer mi vrag nije dao mira i, dok sam čekala u redu na kabinu, prolazilo mi je kroz glavu kako ću se požderati ako mi super paše. Srećom, moja koža se nije složila s njim (kažem da me džemper “grize”) pa sam odahnula što ga neću kupiti. Da sumiram – ne smije me gristi! 😀

large_732874b7-b09a-43c1-bde6-37ea4b8896f4

Prvo – pa Asos!

000376690

Hlače u boji breskve i smaragda – nda, opet imam neke prohtjeve. Ali to nije sve! Boja smaragda mora biti živa, kao oprana Perwollom, a breskva ne smije biti ni pinky ni koraljna ni barbie ni narančasta, nego nježna breskvica, u koketiranju s nude bojom. Nešto tipa što je bilo u H&M-u u Lana Del Rey kolekciji, samo su mi one hlače bile preroze. Ne volim se osjećati kao barbika 😀 Uostalom, kažu da je smaragdna nova in boja u 2013.

255438610084449184_HyceLK0q_f

ne “rozije” od ovoga :Đ

240056-3114_1

Svijetla čipkasta haljina – opet, kao i kod balonera, u obzir dolaze sve varijante bež-šampanjac-bijele familije boja. Izbora i krojeva je be-sko-nač-no, stoga fotka samo jedne varijante, iako mi se apsolutno sve na netu sviđaju. Sve bih nosila i krinoline i vjenčanice da nisu neuobičajen odjevni predmet na dnevnoj bazi. Oujea 😀

il_570xN.325070144_large

Chanel rumenilo – oooh ta divna stvorenja! Jedan Jouste Contraste bi mi super sjeo, no treba se tek odlučiti za boju. O novcima nećemo :Đ
*od šanela odustajem već :D*

dsc_0003_21

Illamaqua ruž – nude ili pravo crveni, molim lijepo 😀 Bila sam se zaljubila u Salacious, ali onda sam ga došla isprobati i na mojim je usnama bio ljubičast! gaah Kvrapcu i sve, sad moram tražiti novog mezimca 😀

illamasqualipstick!

Illamasqua rumenilo u kamenu – već sam upikirala Hussy, Tremble i Naked rose, sad se samo čeka volonter koji će mi ih kupiti 😀
*Naked Rose kupljen!*

IMG_3415

Normalan bronzer – kad kažem normalan, mislim na nekoliko stvari: a) ne smije biti pretaman, b) ne smije bacati na žuto ili narančasto i c) ne smije sadržavati šljokice. Zar puno tražim? K’o za vraga, očito da jer ne mogu naći nijedan na tržištu da zadovoljava sva tri uvjeta. Slobodno recite da tražim dlaku u jajetu 😛

Urban Decay Naked 2 paleta – uzdah. Moje breme, moja tiha patnja. Kad su izašle, dugo dugo mi nisu uopće bile interesantne te nakedice, ali sad me već jako kopka dvica. Mislim da neću moći još dugo bez nje, toliko me svrbe prsti da ću, kad uđemo u EU i ukinu carinu, u to ime peglati karticu, samo za nju cerek

urban-decay-naked-2-big

China Glaze Ruby Pumpsthis little baby mi je već neko vrijeme želja i mislim da ću si ga ugrabiti na Danima ljepote. Doduše, dotad se treba strpiti puna 3 mjeseca :gunđa: Koliko sam vidjela po slikama s neta, fakat je the šljokasti crveni lak i zbilja mi je krivo što ga se nisam dočepala prije blagdana jer je pravo praznički lak 😦
*Ruby pumps kupljen!*

china-glaze-ruby-pumps02

Zaručnički prsten Kate Middleton – ne tražim nužno original, mada ću i tog rado prihvatiti :Đ Ustvari već duže vremena tražim prsten sa “safirom” u sredini i da su oko njega cirkoni. Moja mama ima takav ljubičasti, međutim, mene drži plava manija. I onda sam vidjela da je Katica dobila takav, samo je njen safir waaay too big i, ovaj, pravi.

W5679_L

Blue-Sapphire-Ring

Ovako nešto ljubičasto ima moja mati.

crislu-rings-sapphire-platinum-solitaires-909768rsa

Ovratnik od perlica – nisam fan pomodnih hirova, tako da me se nije previše ticalo to što su svi poludjeli za ogrlicama-ovratnicima, no ovaj sam negdje vidjela i jako mi se svidio. Bilo bi još zgodno da nađem neki za kupiti kod nas i da su perlice ustvari bijeli biseri (ne pravi, dakako :D)

Free-Shipping-Lace-Pearl-Collar-Collarbantd-5pcs-lot

Pearl-Collar-Necklace

Lastavica ukosnica yup, spopala me želja imati divotnu špangicu s lastavicom, sasvim običnom i jednobojnom, za sweet look. Gdje naći, a da jedna ne košta 30 kuna?

phpThumb_generated_thumbnail

151SP-580x352

Posljednji update: 7. 4. 2013.

24 thoughts on “Ultimate wishlist

  1. čovječe, kao da čitam svoju listu želja 😀
    što se tiče odjeće, skoro nam se sve podudara, a za šminku ne bi tako baš preskupe stvari 😛
    bajdvej, ovakav baloner kao što tražiš imam, dakle predivna krem-bež-nazovi kako hoćeš boja, zapravo jako sličan ovoj slici što si stavila, kupljen u zari u 10 mjesecu, bio je 600 kn, sad ako ti je to skupo izdvojit za baloner (ja nisam, nego mama 😀 ) onda ga probaj na proljeće potražit u zari, možda bude i snižen 🙂
    i tenks za onu kombu rozo-smeđe na kapcima, izgledalo je super 😀

    • I get picky :Đ Ali kad si nešto zacrtam i kupim, to se voli i nosi 😀 Al pokušaj to objasniti mojoj mami koja mi je prošli tjedan, dok smo bile u shoppingu u Bjelovaru, rekla da joj se sad ne daje 600 kuna za kaput/mantil/baloner/neki peti odjevni predmet. Tako da čeka se proljeće, u nadi da će ostati štogod :/
      Ah, ne bih ni ja trošila na to, no ostaju na listi želja, pa makar da ih kupim za deset godina, kad budem zarađivala vlastite pare 😀
      Nemaš na čemu, jesam ti rekla da bude bilo superkrasno 😀

  2. mogu ti pomoći jedino sa bronzerom jer imam upravo takav opisan, a to je mac. Kreni od njega i nećeš požaliti, platih ga oko 20 eura što je super za mac. Traperice sam ja našla takove u zari prošle godine. A ovo ostalo ćeš naći samo moraš čekati proljetnu kolekciju i biti spremna izdvojiti malo više novaca jer se kvaliteta plaća…a mango ima super balonere.:)

  3. E ista stvar je meni bila s Ruby Pumps, tako sam ga htjelaaaa i onda sam ga ugrabila na Danima ljepote. 😀 Upravo ga imam sad dok tipkam, prekokrasan lak! Što se bronzera tiče dobri su navodno TooFaced, al kod nas nisu dostupni i skupi ko vrag. 😦 Ovaj sav nakit bi se mogo nać na e-bayu.. Malo pročačkaj. 😀 Illamasqua rumenilo je i na mojoj listi, jako hoćuuuuuuuuuu! A baloner si bolje sad potraži dok su sniženja jer kad dođe proljeće sumnjam da će bit sniženi pošto je to većinom proljetni komad odjeće.. 🙂

    • Samo se nadam da se neće razgrabiti na Danima prije nego dođem 😀 A ebay sam baš htjela izbjeć jer sad oko blagdana to traje i traje i traje, pa onda kontaktiraj selera, čekaj dok odgovori, pa digni dispute da ti vrati pare… Nadala sam se nekoj jednostavnijoj verziji 😀

      • Jao ja sam hodala oko tog štanda ko mačka oko vruće kaše.. Bilo je sve razgrabljeno kad sam došla i onda mi je ženska šapnula da svaki čas treba doć nadopuna i ja se ko špijun muvala dok nisu napunili police i onda trk xD Joj taj e-bay, baš sam imala negativno iskustvo s nekim torbama koje sam naručivala za frendicu, imaš pravo, nekad stvarno zna bit zeznuto.. :/

  4. baloneri bež boje/boje slonovače, crvene, crne, tamnoplave se mogu kupiti u bilo kojem “noname” butiku (koji nudi robu iz konjšćinske ili italije) – a izgledaju normalno, jednostavno i klasično bez kerefeka za 200-250 kuna u sezoni. na sniženju još i manje.

  5. Jako lijepa višlista…I samoj mi je trenč bio dugo dugo na višlisti pa sam to jesenac napokon riješila 🙂 (ne Burberry ofkors :D) Obožavam ga 🙂 Rubycu nabavi do idućih blagdana pod obavezno!

Komentiraj

