Čvršći nokti u deset dana

Bliži se doček Nove godine i svi mi želimo zablistati na nekoj zabavi (ili kod kuće, što će vjerojatno biti u mom slučaju). Jedna od stvari koja nam se vrti u glavi, osim što obući, sigurno je i kako srediti nokte. Eh, da su barem malo jači, malo veći… Ako ste pobornica geliranja, možda da preskočite ovaj članak – danas ću vam otkriti kako ja održavam svoje nokte (prirodne, možda treba naglasiti), zbog čega su se preporodili pa dobivam komplimente gotovo svaki dan. No dobro, dosta klafranja, upoznajte moju rutinu sređivanja noktiju 🙂

Ono što prvo napravim je, očito, skidanje starog laka s noktiju. Koristim vatice koje dolaze u ogromnom trakastom pakiranju za par kuna, što je i najisplativije jer si, između ostalog, možete otkinuti onoliko vate koliko vama trenutno treba. Moje konkretne su Cik – cak sanitetska vata od 100% pamuka (ne baš kao ove na slici, više rozo-plave). Piše da su slovenske, a uvoznik je Plodine pa ako nekoga zanima… 😀 Odstranjivač nemam neki konkretan za preporučiti jer ih konstantno mijenjam (očito nijedan dosada korišten nije holy grail). Važno je samo da nema acetona (iako mi, ironično, odstranjivač zovemo acetonom) jer od njega nokti požute, što stvarno nije lijepo vidjeti, pogotovo ako volite prozirne ili french manikure. Zato uvijek pogledajte sastav i nemojte kupiti odstranjivač ako sadrži acetone, dimethyl ketone ili propan-2-one. U nekom od idućih postova otkrit ću i kako se riješiti žutila noktiju, kako najbolje skinuti šljokice (ono s folijom ne funkcionira najbolje) i tako dalje, so stay tuned 😉

Dakle, nakon što ste dobro skinule sav stari lak, i to u potpunosti, vrijeme je za nešto što će ih njegovati. U zadnje dvije godine koristila sam Avonov regenerator za nokte s dijamantnom prašinom, kojeg bih namazala preko cijele površine nokta, sve do kožice. Pokušajte me pratiti sad, teže mi ide objašnjavanje ovog dijela 😀 Jednom kada su namazani svi nokti, naslonim određeni prst na kažiprst druge ruke (kao da uzimate papirić, recimo) te palcem druge ruke kružim pokretima utrljavam regenerator u nokat dok se ne upije, a njegovim noktom nježno pogurujem kožicu, koja je omekšala od tekućine regeneratora. Kako u jednom smjeru pogurujem kožicu prema natrag, u drugom, kada se prst vraća, nokat palca druge ruke usput pokupi i ostatke tankog sloja starog laka ili podlaka koji se nije uspio skinuti odstranjivačem. Tu kretnju palcem ponavljam u određenom ritmu gore-dolje i krećem se po rubu nokta, uz kožicu. Nadam se da razumijete što sam  htjela reći 😀

Regeneratoru dam malo vremena da se upije do kraja prije nego krenem na idući korak. Inače, kako sam nedavno potrošila ovaj regenerator, smiksala sam jedan potpuno iz glave, iz kućne radinosti, no o tom u drugom članku. Dok se regenerator upija, volim proći bijelom olovkom ili oštrom stranom grickalice na nokte i počistiti površinu ispod nokta, ako je potrebno.

Već kad sam spomenila grickalicu, nju koristim samo za nožne prste, a one na rukama skraćujem turpijom u bloku. Nekako mi je u zadnje vrijeme draže koristiti baš blok jer imate sve u jednom, a i lakše ih je držati i samim time kontrolirati. Najboljom od jeftinijih do sada pokazala se Look by Bipa Quick shiner block (bijelo-ljubičasti), koja košta 15-ak kuna. Svi ti blokovi imaju najčešće po 4 strane, no ruku na srce, toliko nam ne treba, pa ja koristim samo 2-3. Prva je uvijek označena brojem 1, a to je strana za grubo turpijanje, odnosno skraćivanje. Nakon toga ide strana 2, za finije turpijanje ili zaglađivanje rubova nakon koraka 1. Stranu 3 najčešće preskačem, a mislim da je za zaglađivanje površine nokta, što mi ne treba jer nemam problema s neravnom površinom, no zato mi je strana 4 jako fora jer nokte fino “uglanca” do takvog sjaja da je to milina! Ni lakirati ih ne treba pa će ova strana biti savršena za osobe koje vole sjajne nokte, a ne da im se lakirati ih. Ovaj blok ima najbolju površinu za sjaj noktiju, tako da ga stvarno preporučujem!

Kada ste oblikovale nokte, izravnale površinu i tako dalje, vrijeme je za bazni lak. Meni je bezveze da bazni lak bude najobičniji prozirni jer je bolje da bazni lak također i hrani nokte te ih čini čvršćima. 2 u 1 je uvijek bolje od samo 1, zar ne? Ustvari, zašto se zadovoljiti samo s 2 kad možemo 8 strpati u 1! Možda već vidite kamo ovo vodi, a ja ću potvrditi vaše sumnje pa reći da je moj bazni lak  famozni Eveline 8u1 Total Action. Neću duljiti o njemu, samo ukratko da se, ako ga nosite samog, voli ljuštiti, tako da to nije nabolja opcija, no zato je genijalan dodatak noktima ako ga nosite kao bazni lak. On je ključni element što su mi nokti ojačali i velike preporuke da ga kupite jer će tih 12 ml trajati vječno, a košta 22 kune, čini mi se. Prije svake upotrebe malo ga protresite da se homogenizira. Jedini bi problemčić mogao biti to što sadrži formaldehid (iliti formalin, kada je u vodi), tako da na pakiranju ne preporučuju korištenje dulje od tri dana u komadu te da obavezno zaštitite kožicu nekom bogatom kremom. Ja se, kao za vraga, oglušujem na to i nosim ga konstantno, ali vama savjetujem oprez. Nokti su vidno ojačali, no još me drži mali problem zvan listanje noktiju pa je svaka vaša preporuka za rješavanje ovog problema i više nego dobrodošla!

Dosta se brzo suši pa možete gotovo odmah prijeći na idući korak, a to je samo ukrašavanje i lakiranje u boji. U idućih postovima bit će i tips&tricks o lakiranju te sve ono što sam navela u ovom članku. Ako još niste, stignete krenuti desetodnevni tretman za jačanje i do Nove imati snažnije nokte! 🙂

Kako vam se svidio post? Jesu li članci o noktima poželjniji od članaka o kozmetici? Kakva će vam biti manikura za Novu?

Cydonia :*

Oglasi

11 thoughts on “Čvršći nokti u deset dana

  1. Odličan mi je članak! Najkorisniji dio mi je bio s turpijom u bloku, jer nisam znala gdje bih našla takvu jeftinu, tako da ću se sigurno zaletiti u Bipu po ovu.. Uvijek volim čitati o rutinama njege kod blogerica, tako da sam stvarno pročitala od početka do kraja. Morala bih i ja više pažnje posvetiti njezi ruku i noktiju.. I’m tuned za ostale postove na sličnu temu :)))

    • i kod mene :S kao da ih stanji nekako…neznam…uglavnom ja ih više ne “poliram”. morat ću probat ovaj eveline. essenceov nail harder ih je dokrajčio..

  2. Meni je eveline 8u1 totalno popravio nokte! Koristila sam ga jako malo i od onda mi više nije potreban, a sad ga preporučujem svima! 🙂

  3. Trenutno koristim Eveline protiv listanja, pa ćemo vidjeti hoće li mi i on biti dobar kao i 8w1. Zapravo, na mjestima gdje su listanja bila manja, tamo je skroz prestalo, na dva nokta samo, gdje sam imala vrlo duboka listanja nokat nije stigao narasti, a listanje se opet opet produbljuje.
    Valjda će se i ta dva vratiti u normalu 🙂

  4. Isprobala sam nekoliko učvršćivača, a kao najbolji mi se pokazao Eveline 8u1…Najveću muku mučim s kažiprstom lijeve ruke…Njemu ne pomaže ništa, on non stop puca :/ i onda moram kratiti sve nokte na ruci za swatchanje zbog njega…pojela bi se živa…

  5. Meni su se nokti strasno listali i dobila sam preporuku da ih svaku noc u toku 15 dana drzim po 15 min u ratvoru od 2dl tople vode kasike limunovog soka i kasike morske ne jodirane soli.So mozes nabaviti u ribari ili u zdravoj hrani.Tretman pisle ovih 15 dana ponavljati preventivno jednom nedeljno.Meni je pomoglo probaj pa javi ;)))

  6. An outstanding share! I’ve just forwarded this onto a
    co-worker who has been conducting a little homework on this.
    And he actually bought me breakfast due to the fact that I stumbled upon it for him…
    lol. So let me reword this…. Thanks for the meal!!
    But yeah, thanx for spending some time to discuss this topic here on your site.

Odgovori

