Empties

Kada sam vas pitala na Facebooku jeste li za Empties i Throwies postove, ideja vam se svidjela (palac gore za interaktivnost sa mnom :D), tako da sam odmah krenula skupljati sve stvari koje su potrošene ili na izdisaju. Prvi post je tu, a i Throwies bi trebali uskoro, čim se još malo nakupe 🙂

Bourjois Express cleansing maramice za čišćenje lica

Od svih maramica za čišćenje lica i skidanje šminke, ovo su najskuplje i najučinkovitije koje sam do sada probala. Dobro, inače cijena i kvaliteta ne moraju proporcionalno rasti jedna s drugom, no zbilja su najnježnije za lice i najučinkovitije skidaju make up. Cijena je između 22 i 28 kuna za 25 komada.

My face maramice za čišćenje lica

O njima sam već bila napisala cijeli jedan post i zaključak je bio da ih neću kupiti ponovno. Nisu najgore koje sam probala (nažalost, trenutno koristim upravo te “najgore”), ali definitivno nisu ni najbolje. Prednost im je to što im je cijena mala (12 kuna za 25 komada), no nekako su pregrube za lice (nedajbože skidati maskaru s njima) i kistovi dobiju neugodan miris nakon spot cleaninga njima.

Avon Senses Serenity gel za tuširanje

Da, zove se kao princeza Serenity u Mjesečevoj ratnici! 🙂 Često koristimo Avon gelove za tuširanje kod kuće, vjerojatno iz razloga što redovito u svakoj kampanji izbace po par novih mirisa, kojih doslovce ima za svakoga i za svačiji ukus, a cijena im je oko 13 kuna za 200 ml i 20-ak za 500 ml. Ja sam sada potrošila Serenity jumbo pakiranje od pola litre i trajalo mi je od polovice rujna, dakle dovoljno dugo da se zaželim nekog novog mirisa 😀

Essence odstranjivač laka s mirisom papaje i kokosa

Ne valja kada skidam lak za nokte i nakon toga mi po cijeli dan prsti mirišu po kokosu i papaji – odmah mi se jedu čupavci 😀 Kod kuće imam još jedan primjerak ovog odstranjivača, no onaj je s mirisom jagode i vanilije, čini mi se (znam da je neko crveno jagodasto pakiranje). Recimo da sam zadovoljna njima, a vjerojatno ću im se vratiti u dogledno vrijeme, dok utažim glad za isprobavanjem novih odstranjivača. Cijena za 150 ml je oko 9 kuna.

Oriflame Nature secrets krema za ruke

Nekoliko je vrsti i mirisa kreme za ruke iz ove linije, a moja je bila s malinom i mentolom. Doduše, od mirisa mentola nije bilo ni m, a ruku na srce, nije bila ni nešto hidratantna. Kako je bilo pakiranje od 125 ml, jedva sam čekala da je se riješim, što je, sukladno Murphyjevom zakonu, trajalo to duže što mi se manje sviđala. Za cijenu ne bih znala jer sam ju dobila na poklon.

Lavare kruta krema za tijelo s limunom

Kruta krema iz kuće Lavare bila je dobivena na recenziju za Šminkericu pa, ako vas zanima nešto više, škicnite tamo, zajedno s recenzijom Variole o krutom serumu za lice. Bila je super jer je stvarno hranjiva za kožu, no onda se počela stanjivati potrošnjom te je u nekom trenutku pukla po pola pa su se pri svakom potezu po koži rasipale granule smjese iz nje. Ignorirala sam ih neko vrijeme, no onda se opet stanjivala i sve više otkidala i mrvila, nakon čega sam najsitnije ostatke bacila u smeće. Također, ne bih znala cijenu, no sigurno je ima za kupiti u dm-u i/ili Kozmu.

Apivita Aqua Vita hidratantna gel-krema za lice

Moja najdraža kremica ikad! Tako divna i tako hidratantna da sam skoro plakala što imam studentski budžet, koji ne dopušta trošenje mjesečne stanarine na kremicu (zapravo dopušta, no onda bih morala spavati na ulici – but totally worth it :D). 30 ml košta oko 300-350 kuna, a može se kupiti u nekim boljim ljekarnama, kao npr. u Farmaciji.

Mexx Wild EDP

Prvi parfem kojeg sam si sama kupila, praktički prvi pravi ikad, i kud prvi pa najdraži! Kupljen je davnih dana, kada sam se vraćala sa svog prvog Državnog natjecanja na Krku, i to je bilo prije 5 i pol godina. Pažljivo sam ga trošila i čuvala, da mi što duže potraje tih 40 ml, a pogotovo kada sam relativno nedavno saznala da se prestao proizvoditi i da više nema niti njega niti njegove sestre Nice parfema. Zna li itko ima li ih još negdje za kupiti, možda na akciji u parfumerijama ili outletima?

Avon Nail experts regenerator za nokte

Znate koliko ga imam? Dobre dvije i pol godine (već su se i slova izlizala :Đ) i još se uvijek nešto malo nazire u bočici, koja sadrži tek 12 ml proizvoda. Koristila sam ga prije svakog novog lakiranja noktiju, po cijeloj površini noktiju, za njegu i jačanje. Obavljao je svoj posao solidno (jesu bili jači nokti, ali su se nažalost i dalje listali) i kupila bih ga opet jer nije skup (35 kuna) i traje vječno, ali sam u međuvremenu uzela Evelineov bazni lak (jednostavno sam morala provjeriti glasine :D) i otkrila da ima i bolji učinak od ovog regeneratora. Sada sam u procesu traženja nečeg što bi mi njegovalo kožicu oko noktiju, imate li preporuke?

Kakvi su vaši empties proizvodi? Koliko toga ste vi potrošili u zadnje vrijeme?

Cydonia :*

Oglasi

10 thoughts on “Empties

  1. i ja koristim isti Essence odstranjivac al nesto mi slabasno skida,lijepo mirisi,ok je al po meni Ebeline plavi mi je bolji,skida sve u trenu 😀 svoj jedini pravi original parfem (najdraz jel :D) je Moschino glamour kojeg mi je pokloila tetka,cuvam ga kao i ti “ko oci u glavi” mada imam jos jedan pravi al ipak mi je Moschino drazi 😀 sto se tice trosenja,ja sve nekako rastegnem pa imam dugo,najdraze kremice i tak to sto znam da ne mogu cesto priustit,naravno pazim da se ne pokvare,dobro ih cuvam,obozavam svoju kozmetiku i sto vise citam blogove to se sve vise “zaludjujem njome”

    • Ja zapravo i ne vidim neke značajne razlike među odstranjivačima (osim ako su fakat grozni), samo trljam dok se ne skine 😀 I trenutno se maljam novom manikurom, baš sam se prebacila na taj Ebeline plavi i dođe mi više-manje na isto. Jedino Essence ima bolji miris, ovaj mi je neki čudan, nimalo voćni kako obećaju, barem ne asocira dovoljno na nešto normalno voćno 😀
      Rastežem i ja, taj parfem po preko 5 godina pa Apivita preko pola godine… sve mi je žao doći do kraja pakiranja, ali mi je isto tako drago kad nešto potrošim, osjećam se bolje jer znam da mi novac nije bio uzaludno potrošen, kozmetika mi se bezrazložno ne nakuplja, a i to znači da mogu s manje grižnje savjesti otići u shopping po nešto novo 😀

  2. Ebeline plavi odstranjivač je naj ❤ Ovej evelinov bazni lak nisam probala. Imala sam od essencea nail harder ali ima jedna zanimljiva nuspojava kod nejga na noktu (neznam ako se nekom to dogodilo). Uglavnom..kad ga prestanem koristiti i nokat nakon koji tjedn izraste uoči se razlika između tog "nikad-taknutog-essence-lakom) i ovog ostalo dijela. Taj dio je hm.žućkas nekako i hmmm..čudne površinske strukture. "stari" dio pločice nokta je kao zaglađen. Ufff…al sam sam upetljala se 🙂 uglavnom…nakon prestanka korištenja laka dobije se kontraefekt. Zato me malo strah sa ovih od evelina. -.-

    • ja koristim eveline 8w1 već 10ak mjeseci i jako sam zadovoljna. prije su mi nokti bili em krhki em su se jako listali, niš nije pomagalo. sve dok nisam kupila taj evelinov hvaljeni 8w1. preporodila sam se, koristim ga konstantno ko bazu prije ikojeg laka. jedini problem je kad ga nosiš samog, jako se brzo oljušti, za 1 dan :/ tak da je najbolje ili prek njega staviti neki lak u boji ili bezbojni topper. uglavnom, nokti su mi bijeli i čvrsti, baš izgledaju zdravo. ponekad koji pukne, ali to je rijetkost. održavam ih na duljini koja mi paše, nisu ekstra dugi, mada su bili i duži i sve je bilo okej, držali su. 🙂 savjetujem ti da probaš ovaj lak jer nemaš puno za izgubiti – košta oko 19kn i meni traje po 2mjeseca, a nanosim ga često.

  3. Najdraži parfem mi je definitivno Escada Magnetism također povučen iz prodaje 😥 i ovo ljeto u Sarajevu naletimo na parfumeriju i imali zadnju veliku bočicu i kako je bilo desetak dana prije mog rođendana a dragi nije znao kaj bi mi kupio niko sretniji od nas dvoje (i on ga obožava) tako da za sada skupljam zalihe ovako gdje ga nađem (trenutno 3,5 bočice XD) 😀

    najbolji odstranjivač laka za nokte onaj zeleni od Müllera (3,90kn) nisu loši ni rozi i ljubičasti al zeleni skida sve i ima ulje badema u sebi (i aceton kojeg nema u rozom i lubičastom)…

Odgovori

