BeYu Fun&Style Quattro paleta + darivanje

Davnih sam dana kupila svoju prvu mini paleticu od 4 sjenila. Sjećam se kao da je to bilo jučer – paleta je sadržavala 4 nijanse ljubičaste i imala je ogledalce. Nažalost, svemu dođe kraj, pa tako i toj paletici, čija depotirana sjenila još uvijek imam, no zbilja su stara, a već i pri kraju. Bila su to moja najdraža ljubičasta sjenila s kojima sam se mislila pozdraviti, no onda sam dobila jednu ovu paletu sličnih boja, koja je još prigodnija za dnevne lookove.  

Kutijica je elegantnog, urbanog i pravilnog geometrijskog dizajna, od prozirnog materijala koji omogućuje da vidite boje koje su unutra i tako se brže snalazite među kozmetikom. Ima srebrno ispisan logo, a na stražnjoj strani srebrnu naljepnicu s osnovnim podatcima. Materijal od kojeg je izrađena kutijica laički je rečeno plastika i čini mi se da je solidne čvrstoće, no sam bi se poklopac mogao i bolje zatvarati, tako da bih ja, da se mene pita, taj dio poboljšala.

Talc, Petrolatum, Paraffinum liquidum (Mineral Oil), Polybutene, Propylparaben, Methylparaben, Tocopheryl Acetate, Tocopherol, Polyurethane-11 [+/- Mica, Polyethylene Terephtalate, Tin Oxide, CI 15850, CI 16035, CI 19140, CI 42090, CI 77000, CI 77007, CI 774999, CI 77510, CI 77742, CI 77891

Sama sjenila imaju vrlo sitan shimmer u sebi, gotovo neprimjetan, no zato daje divan suptilan sjaj. S druge pak strane, pigmentacija im nije jača strana pa ako tražite nešto superpigmentirano, bolje da preskočite ovo. Štoviše, ako ih budete nanosili samostalno, bez baze, vrlo će se malo boje vidjeti na kapku, stoga uvijek preporučujem da prethodno nanesete bazu za sjenilo (što generalno preporučam, nevezano za ikoji brend ili sjenilo). S bazom su postojana cijeli dan, a taman toliko dobiju poticaja pigmentiranosti da budu odlična za suptilne dnevne lookove, kada želite dodati nešto boje kapcima, no ne želite da bude napadna.  Pri uzimanju iz pakiranja malčice se truse, no ništa strašno.

I obavezno moram istaknuti još jednu stvar (na koju gotovo da sam zaboravila do maloprije) – ova su sjenila savršene boje i teksture kada se mokro nanose sintetičkim kistom. (Naravno, neću ni naglašavati koliko je tek ovdje kvalitetna baza bitna, pogotovo ako su vam kapci masni.) U kombinaciji s vlagom, taj se shimmer spoji u satenski finish te daje jaču pimentiranost i intenzivnost nego suho nanošenje. Ako ih lijepo izblendate, dobit ćete lijep glamurozan izgled na očima. Ne želim da zvuči kao pretjerivanje, no sjenila su mi bila li-la kada sam ih prvi put isprobala, no nakon što sam se sjetila ovog s vlažnim nanošenjem (koje inače ne prakticiram), mislim da će ovo postati glavni način na koji ću ih nositi. Ne pretjerujem, moja ljubičasta paletica krasno stoji zelenim i hazel očima 😀

Fun&Style Quattro sjenila dostupna su u 5 kombinacija (ljubičaste shimmer, ljubičaste taupe, zelene shimmer, smeđe zemljane shimmer te smeđe brončane shimmer), a možete ih vidjeti ovdje. Redovna im je cijena 38 kn po paleti, no trenutno su na akciji pa koštaju 25 kn. Za tu ćete cijenu dobiti 4×1,5 g sjenila, što je sasvim solidna količina, rekla bih standardna. Miris je ni ugodan ni neugodan, više tvornički, karakterističan za kompaktne i praškaste kozmetičke proizvode. Također, dobijete još i dvostruki spužvasti aplikator, no aplikator kao aplikator – u principu su svi isti pa nemam što nadodati o njemu, osim da ga nisam koristila jer preferiram kistove.  Rok trajanja je 18 mjeseci od otvaranja.

Webshop daljepoti.hr nedavno mi je poslao dvije takve paletice na recenziju; jedna u ljubičastim, a druga u smeđim tonovima. Ipak, ja sam odlučila samo si ljubičastu zadržati, a ovu drugu, neotvaranu i skroz novu, poklanjam jednoj sretnici (ili sretniku :D), skupa zajedno s dva uzorka tekućeg pudera BeYu Skin Harmony u nijansi 19. Samo pratite pravila na linku ispod, dobitnik se bira potpuno nasumično. Molim vas za poštenje i da ne koristite lažne profile jer ako vas otkrijem, ništa od nagrade; kako ove, tako i svih ubuduće. Isto tako, dozovljena je samo jedna prijava po osobi.

BeYu darivanje!

Sudjelujete li u darivanju? Kakva su vaša iskustva s BeYu kozmetikom?

Cydonia :*

*PR uzorak
Oglasi

54 thoughts on “BeYu Fun&Style Quattro paleta + darivanje

Komentiraj

