Orkide Flower glitter tuš za oči

Šljokice u glavnoj ulozi i danas :D, no ovoga puta upakirane u tuš za oči manje poznatog brenda Orkide Flower. Isprobala sam i swatchala 5 nijansi ovog proizvoda, a vi nastavite čitati i uživajte u fotkama i tekstu!

I dalje ne znam zašto se zakonom ne obaveže davanje imena nijansama, to je najzabavniji dio! Nažalost, ovdje su i brojevi izostali pa ću se morati poslužiti standardnim riječima poput crvena, plava, žuta, zelena i srebrna 😀 U biti, ovdje možete vidjeti sve nijanse (osim crne) u ponudi Diva kozmetika web shopa (link na proizvod).

Aqua, Synthetic bees wax, Carnauba wax, Stearic acid, Ceteareth 25, PEG-2 stearate, Mineral oil, Hydrogenated coconut oil, PVP, Cellulose gum, Sodium methyl paraben, Sodium propylparaben, Imidazolidinyl urea, Triethanolamine, C.I.: 42090, 16035, 77288, 77007, 77742, 77499

Boje jesu divne i krasne, no moram priznati da sam se nadala nečemu više, pogotovo jer su tako lijepi u bočicama. Fora je u tome da, kad nanesete tuš na kapak, ne ostane puno šljokica (postoje male varijacije u bočicama međusobno) i ako ga mislite nositi samostalno, trebat će vam hrpa slojeva, a linija i dalje neće biti kontinuirana. Možda bi bili dobri kao nadtuš preko nekog pigmentiranijeg (recimo crnog), no za samostalno nošenje ne bih preporučila.

Također, moram napomenuti da nemam osjetljive oči, no svaki me od njih peckao čim bih ga stavila, i to toliko da sam ih morala odmah skinuti 😦 Svakom sam dala barem jednu šansu, no nije ostao duže od jedne minute na očima jer su, očito, bile iziritirane nekim sastojkom. Upravo me ova činjenica dovela u dilemu da sam gotovo odlučila ne pisati recenziju, no ipak bi me grizla savjest jer treba biti fer i izreći potpunu recenziju proizvoda, bez obzira što je proizvod poklonjen (slažete li se sa mnom?).

S druge strane, kistić je fenomenalan i toliko tanak da mislim da ću svih pet povaditi i oprati te koristiti za druge tuševe i/ili sjenila 😀 Čvrst je i ne šire mu se dlake, tako da će biti izvrstan za rad jer se daju izvlačiti fine linije. Kad bolje razmislim, mislim da bi bio super i za nail art.

Sviđa mi se i to što na kutiji zapravo piše konkretno vrijeme proizvodnje (1.2011.) i rok valjanosti (1.2014.), umjesto standardnog znaka posude s otvorenim poklopcem pa možete točno znati kad ga treba baciti, a ne pitati se poslije kada ste ga kupili, kada otvorili i koliko je vremena prošlo od tada. Jedan proizvod sadrži 5 ml, a cijena mu je 14 kuna na web shopu Diva kozmetike.

Jeste li do sada koristili nešto od Orkide Flower kozmetike?

Cydonia :*

*PR uzorak
Oglasi

15 thoughts on “Orkide Flower glitter tuš za oči

  1. baš prekrasno izgledaju,šteta što nisu baš nešto :/ ja imam jako osjetljive oči,mogu misliti koliko bi mene tek peklo. ali da savršeno izgledaju u bočici i da vrlo su primamljivi,jesu 🙂

    • Je, baš su bili super i baš sam se veselila crvenom gliteru na očima, malo za promjenu, kad ono… :/ Probat ću ih još staviti preko 67543 slojeva sjenila, nadam se da onda peckanje neće doprijeti do mene :Đ

  2. gledala sam ih prije kojih par mjeseci, sad mi je drago da sam odustala. ja sam kupila Kryplanov Glitter Gel i sad samo u hobby artu kupujem šljokice i mogu ih nosit kako hoću i koje god boje hoću =) Gel/baza za glitter košta oko 25kn, a same šljokice u kutijici 12 kn.

      • da da =) a i onaj Bipin je dobar, koji dolazi zajedno s glitterom (onaj što kao dvostruko sjajilo izgleda – jedna strana glitter, druga prozirni gel) =) a košta 13 kn! =)

  3. Baš šteta što peku.. Ali sigurno će biti super na crnom tušu, daj to pokaži :))) I šteta što je sam “tuš” proziran, bilo bi super da ima crvenu bazu sa crvenim šljokicama..

    • Da, najviše sam se nadala da ću furati crveni glitter tuš, to bi bilo fora 😀 Mada ja i dalje mogu probati preko vlažnog rumenila or something. Budem u jednom looku ako uspije pofotkala 🙂

  4. Imala sam glitter tuš, isto Orkide, i odmah ga nakon prvof isprobavanja zafitiljila u smeće. Jednostavno ništa ne ostane na kapku 😦 Ali zato jako, jako volim Golden Rose glittere, fenomenalni su i treba mi max. 2-3 sloja bez ikakve podloge kako bi boja došla do izražaja.

  5. Pingback: Gabrini glitter eyelineri | Cydonia MakeUp

Odgovori

