Avon Planet spa crni sapun

Znam da crni sapun ne zvuči sjajno, vjerojatno iz razloga što nas crno asocira na prljavo, a komercijalni su sapuni uglavnom bijeli (simbol čistoće, kužite podsvjesnu asocijaciju?) 😀 Ipak, ne dajte se zavarati, i oni znaju itekako čistiti 😉 Uvjerila sam se iz prve ruke o tome, i to isprobavajući crni sapun turske parne kupelji iz Avona. Dojmovi? Malo niže!

Ne znam gdje su sve dostupni crni sapuni, no znam da Lush sigurno ima nešto crno za čišćenje lica, a pretpostavljam da i ostali dućani prirodnom kozmetikom i biljne drogerije također drže neku varijantu dotičnih. Ovaj moj primjerak dolazi iz kataloške prodaje, dobro nam znanog Avona. Relativno je nov u njihovoj ponudi te je dio Planet spa kolekcije koja je s vremenom postala popularna među Avonovim korisnicima. Eto, ni ja mu nisam mogla odoljeti i jedva sam čekala da ga isprobam, pogotovo jer sam do sada mogla samo čitati o crnim sapunima.

No da se vratimo ovom gospodinu, prvo ću vam reći da dolazi u tubi od 200 ml (69 kn), iz koje ćete se morati potruditi istiskati malo sapuna jer je stvarno guste strukture i ne da se lako iz pakiranja. Meni je to ok, barem se ne moram brinuti da će mi iscuriti negdje (što mi se jednom dogodilo po cijeloj torbi i bilo je užas), jedino ako želite odjednom veću količinu izbaciti, pozovite nekog muškog u kući 😀

Aqua, Stearic Acid, Glycerin, PEG-6, Lauric Acid, Potassium Hydroxide, Sodium Laureth Sulfate, Dipropylene Glycol, Glycol Stearate, Polyethylene, Benzyil Alcohol, Parfum, Sodium Methyl Cocoyl Taurate, Cocoamidopropyl Betaine, Glycereth-26, Disodium EDTA, Eucalyptus Globulus Leaf Oil, Moroccan Lava Clay, Amber Extract, Olea Europaea (Olive) Fruit Extract, Potassium Benzoate, Potassium Sorbate, Phenoxyethanol, Citric Acid, CI 77491, CI 77492, CI 77499

Ima ugodan miris mente/mentola, što već možete pretpostaviti da je ugodan i osvježavajuć miris, a u kombinaciji s kemijom kože, stvarno ne znam kako da vam drukčije opišem efekt nego pravi miris svježe oprane, čiste kože. Lako se razmazuje i ide na mokru kožu, no ne očekujte pjenu (iako sadrži “ozloglašeni” Sodium Laureth Sulfate), već će se, poput kakvog ljekovitog blata, lijepo širiti kožom pri potezu rukom, kao kakva gušća krema (dakle da se zaključiti da je više blataste – neću reći blatnjave 😀 – teksture nego sapunaste). Preporučuje se nanositi ga na kožu tek kada se prostorija ispuni parom, zbog čega će se na koži otvoriti sve pore. E sad zašto baš turska kupelj kad u Sulejmanu nigdje nije prikazano da se kupaju u blatu? (šala :D) Također i u sastavu ne piše da sadrži tursko, već blato od morokanske lave.

Na kraju je potrebno dobro isprati i sebe i kadu/tuš kabinu jer je crn, što znači da postoji mogućnost ostavljanja mrlja po odjeći i kupaonskim pločicama, keramici i slično. Meni se ništa nije zaflekalo (iako se voli zadržavati na stijenkama), na svu sreću, no svakako bih rekla da malo pripazite i samo dobro isperete kadu iza sebe. Inače, sapun je super i odlična zamjena za već dosadne gelove za tuširanje 🙂

Koristite li kakve crne sapune i kako ste zadovoljni? Jeste li isprobali ovaj?

Cydonia :*

*PR uzorak
Oglasi

4 thoughts on “Avon Planet spa crni sapun

  1. Ne koristim i nisam dosad imala priliku koristiti crni sapun, ali definitivno ću probati ako naletim na nešto takvo! :)) Jedino me malo odbija ovo potencijalno “flekanje” kade, pločica itd. LOL 😀

  2. Jesi probala prati lice s njim? Koliko sam vidjela na kutiji, može se korisiti i kao umivalica. Ja ću si ga uzeti čim potrošim bar dio gelova za tuširanje.
    Cydonia, nadam se da nećeš zamjeriti sljedeće: Ja se bavim prodajom Avona, pa ako ste u Splitu ili okolici, a zanima vas neki proizvod, slobodno se javite na tmbugarin@net.hr. Ma makar za prolistati katalog na suncu na Rivi 🙂

Odgovori

