Clean – svjetski hit među parfemima stigao u Hrvatsku

Ekskluzivna linija mirisa inspirirana je svježinom sapuna i bazirana na prirodnim sastojcima.

Danas je u Martimexu na zagrebačkom Trgu bila promocija novog parfemskog brenda koji je konačno došao u Hrvatsku, a ekskluzivno se može naći u Martimex parfumerijama, i to svih sedam parfema. U nastavku pročitajte i pogledajte kako je bilo na eventu.

Brand Clean trenutno je jedan od najpopularnijih mirisa na svijetu. Clean liniju parfema čini čak sedam osvježavajućih mirisa, koji već svojim nazivom ukazuju na svoju posebnost: Fresh Laundry, Skin, Warm Cotton, Shower Fresh, Eau de Parfum, Ultimate i Rain, njihov najnoviji miris.

Clean mirisi inspirirani su svježinom i čistoćom sapuna te evociraju osjećaje sreće i užitka u životu. Posenost parfema čine i njegovi sastojci, a to su prirodni i hipoalergenski sastojci, antioksidansi i vitamini. Parfemi su bez umjetnih boja i sastojaka te nisu testirani na životinjama. Uspjeh Clean parfema dokazuju brojne nagrade u svjetskim izborima najboljeg ženskog mirisa i najprodavanijeg branda.

“Sretni smo što imamo mogućnost hrvatskim ljubiteljima parfema ponuditi jedan od najvećih hitova među parfemima trenutno u svijetu. Vjerujem da će ova ekskluzivna linija mirisa, koji podsjećaju na svježinu opranog rublja i na čistoću sapuna te je visoke kvalitete sastojaka, izazvati velik interes, posebno među ženama”, rekao je Hrvoje Denkar, uvoznik i distributer Clean proizvoda.

U Martimexovim trgovinama danas je predstavljeno svih sedam mirisa Clean parfema te pratećih proizvoda, kao što su gel za tuširanje, losion za tijelo i dezodorans. Cijena parfema iznosi 285 kn za 30 ml te 517,50 kn za 60 ml.

Također, samo danas, 28. studenog 2012., u Martimexu je -10% na sve Clean mirise i još dobijete za poklon mali ručnik.

Po meni, najbolji je miris Rain, dok Fresh Laundry zbilja miriši po svježe opranoj odjeći, tj. omekšivaču! Skin je isto dobar (ružine latice), no Rain je definitivno moj favorit.

Jeste li inače korisnik Cleana? Volite li mirise svježine i čistoće?

Cydonia :*

Oglasi

9 thoughts on “Clean – svjetski hit među parfemima stigao u Hrvatsku

  1. Rain ❤ dijelo istu ljubav 🙂
    btw. kad ide post o Essence maskarama? Pošto si najavila na fb, a zanima me. Treba mi nova neka za svaki dan 🙂

  2. Upravo jučer sam dobila priliku da (dok je šefica pustošila Martimex kupujući poklone za poslovne partnere) ja bacim oko iliti nos na ove Clean parfeme i pokupim sve žive probice koje imaju na raspolaganju 🙂 I stvarno sam oduševljena, Rain i Fresh Loundry su predivni, dok mi je Skin malo prejak, nekako starinski i podsjeća me na bakin ormar, tako da on nije moj favorit. Ostale nisam još stigla pošteno isprobati ali me jako vesele moje probice koje planiram trošiti sljedećih mjeseci (da, stvarno toliko dugo, jer nekoliko njih dolazi u pravoj maloj mini bočici od 6ml). A jadan moj dečko, već je dobio narudžbu za Božićni poklon :))) Veeeliki lajk za ovu kolekciju!!

  3. Pingback: New in #4 | Cydonia MakeUp

Komentiraj

