dm Beauty academy uz Sašu Jokovića

Koliko od vas ne zna da sam se veselila skorom susretu sa Sašom Jokovićem, koji se u konačnici i zbio ovu subotu u Centru Kaptol pod pokroviteljstvom dm-a? Naime, kao jedna od 15 dobitnica nedavnog izbora za najbolji originalni make up, prisutstvovala sam dm-ovoj radionici Beauty academy pod sloganom “Lijepa ako to želim”. Mislim, koja žena ne želi biti lijepa 😀 Teški photoreport, stoga oprez – puno fotki!

Dakle, sam je event počeo skupljanjem pred dm-ovom prodavaonicom u 10 sati ujutro, nakon čega smo krenule na doručak. Njam njam, kroasani s čokoladom su bili genijalni! Da mi je znati čiji su bili, iz koje pekarnice… Krasna okrjepa za izgladnjele trbuščiće, pogotovo one koji su doputovali iz različitih krajeva Hrvatske.

Nakon toga krenuo je prvi dio radionice, i to onaj teoretski. Dobro, nama je bio teoretski jer je Saša uglavnom pričao i paralelno šminkao jednu od svojih dviju asistentica, dok smo mi postavljale pitanja i zapisivale u blokiće koji su nas dočekali. Doduše, there was not much to write, vjerojatno jer smo se bavili uglavnom osnovama (i to toliko osnovnim da se nije ni spomenulo konturiranje). Kada je rečeno da ćemo samo osnove raditi i da Saša neće ulaziti u te neke vizažističke trikove, malo sam se razočarala i dodala mu da slobodno ubaci neki od svojih trikova. Mislim, ako smo već bile birane po kvaliteti svojih radova, onda te osnove očito već znamo, zar ne?

Sašin stol, totalno u rasulu u tijeku rada

Saša je bio simpatičan i objašnjavao nam neke stvari kako se moraju raditi, no neka su mu pitanja iz publike znala promaći (što slučajno, što namjerno, ne bih znala). Doduše, kada je pričao o sjenilima, napomenuo je da se prije toga mora obavezno napraviti podloga na kapcima, i to tako da se stavi sloj tekućeg pa sloj pudera u prahu i onda najsvjetlije sjenilo po cijeloj površini kapka, na što sam ga upitala ne bi li bilo jednostavnije da samo koristimo bazu za sjenilo. Njegov je odgovor bio da je baza samo marketinški trik. Marketinški trik? “Ali meni sjenila stoje puno dulje s bazom, a…” “To si si ti samo umislila, draga”, nije mi ni dao dovršiti rečenicu. Excusez-moi, no ja valjda znam kako stvari funkcioniraju kod mene (a i mnogih drugih) ako sam ih koristila godinama. Well, znam da je on profić, ali takvom se baš obraćanju nisam nadala. Što jest jest, činjenica je da meni Artdeco baza daje itekakvu pigmentaciju i drži 20 sati, a ovu sam kombinaciju s puderom nosila godinama prije otkrića baze i trajala je 20 minuta. Uz dužno poštovanje, ali moram javno izjaviti svoje neslaganje; i s tom izjavom, i s tim tonom.

Da, u pauzi sam mu proučavala kistove :Đ

Da ne spominjem da je jedina nova stvar koju sam naučila bila fora da se rumenilo nanese do crte podočnjaka za svježiji izgled lica s velikim podočnjacima, i to se još okrenio prema meni i dodao: “Eto ti trik, eto ti, Janja!” Ja nisam Janja, piše mi ime na pločici

Kave sam krasno složila 3×3, međutim netko je u tijeku fotkanja došao i uzeo jednu pa sad imam fotku s 8 kava (modificirana i fotkana iz drugog kuta da se ne skuži da jedna fali, očito).

Nakon njegovog poluteoretskog dijela, počele smo se i mi šminkati međusobno u parovima, no nismo puno uspjele napraviti kad je već uslijedio ručak, kojeg nažalost nisam fotkala jer sam bila pregladnjela 😀 Bilo je svega pomalo; rižota, ribe, ražnjća… Možda još nečeg, ne sjećam se više svega. A nakon ručka, njam njam kolači! Imala sam namjeru obadva probati, međutim samo sam se za ručak najela i onda sam još probala veličanstveni tiramisu, nakon kojeg više nisam mogla zinuti :Đ Stvarno ne znam zašto nisam pitala koji je to restoran/catering jer je sva hrana bila odlična! Velike pohvale organizatorima na izboru klope 😀

A sad punih trbuha, trebalo je nastaviti šminkanje. Sve što smo koristile i mi i Saša bila je Alverde kozmetika, čime iskreno nisam bila oduševljena (vjerojatno jer sam očekivala nešto više fensi, no nećemo kuditi) i Max Factor kistovi (bar neke vrste, a ostatak sam morala posuditi od Saše i njegovih asistentica). Kistove si, za razliku od kozmetike, nismo mogle uzeti za doma. Šteta, a baš sam pikirala dva kistića 😀 Za vrijeme međusobnog šminkanja u parovima, Saša je, u pauzama između intervjua, dolazio do nas i provjeravao što radimo, a ako njega nije bilo u blizini, pomagale su nam asistentice. I ne ide mi u glavu kako je čovjek nagalsio da voli natural make up i onda dođe i dodatno mi zacementira modela, iako se Ivana već sva sjajila od pudera koji se počeo topiti koliko joj je bilo vruće ispod silne žbuke. Ne shvaćam 😀 Ali hajde, asistentice su mi pohvalile kako sam joj nacrtala obrve, a Saša je bio oduševljen mojim blendanjem sjenila i koliko imam duge trepavice. “Vi ste to već radili prije?” Pa ja ne znam je li čovjek mislio da će morati raditi s totalnim make up neznalicama ili smo tako djelovale

Ivanin rad izbliza, slučajno-namjerno umjetnička

Nakon što sam završila svog modela, morale smo se skupa fotkati sa Sašom, da se zna da smo bile tamo 😀 Onda smo se zamijenile pa je ona mene šminkala. Za vrijeme oba maljanja, smijale smo se nenormalno, i još su nas stalno kamere oblijetale i fotkale i intervjuirale Sašu ispred nas (“Bok, mama!”). Ako me vidite na tv-u, vičite/dajte link jer se nadam da nisu uhvatile scenu gdje sam prosula pola transparentnog pudera po sebi :Đ Hej, teško se otvarao, onako oblijepljen naljepnicama, u moju obranu!

I na samome kraju, dočekale su nas čaše šampanjca i ching-ching – zdravica! Podjela diploma, zajedničko fotkanje, uručivanje darova i ono: “Ova kozmetika koju ste koristile je za vas, možete si uzeti ako nešto hoćete.” Grabež kao da se kometika u životu nije vidjela, sve se pokupilo 😀 Doduše, ja sam tražila nekorištene stvari, ne bih se baš maljala nečim otvorenim.

Moj konačni dojam? Pa iskreno, što se tiče predavanja i poduke, očekivala sam ipak malo više osim same osnove. Ok, znam da nije bilo vremena za debele detalje, ali bar su se teške osnove mogle preskočiti. Unatoč tome, super smo se zabavili, pogotovo ja koja se nisam mogla prestati smijati 😀 I hajde, naučila sam onu foru s rumenilom do podočnjaka (iako bih se mogla zakleti da sam to davno prije negdje pročitala). No inače sve pohvale dm-u, ovo je bila super radionica, a i odlična akcija koju podržavam ako će se održavati ponovno u skoroj budućnosti. I hvala im na poklonima koje smo dobili (rekla bih sitnice, no ona sol za kupanje je bila jednostavno preteška da ju strpam u “sitnice”)! 🙂 (I htjela sam možda pričekati PR objave, čisto da pokupim fotke bolje kvalitete i neki normalan tekst, no nisam izdržala.)

Kako vama izgleda event po fotkama? I jesam li bila dovoljno detaljna? 🙂 P.S. Odvojih nešto dobivenog i za vas za darivanje uskoro, čim napunimo 500 fanova na Facebooku!

Cydonia :*

Oglasi

24 thoughts on “dm Beauty academy uz Sašu Jokovića

  1. Napad fotkama 😀 Svađaju mi se fotke,hrana odlučno izgleda (daj se raspitaj za catering :DD ). Baš si slatkica, doduše, meni nešto mlađe izgledaš. Bez,brige..nisi jedina….
    Što se njega tiče, neznam…meni osobno on nikad nije dobro sjeo. (nije sad da sam baš s njima u nekikm kontaktima ludim) ali neznam…nekako mi je antipatičan.

    • Osjećala sam se dužnom sve pofototkati, trebalo je ovjekovječiti te trenutke 😀
      Budem pitala dm, čim mi pošalju PR objavu 😉
      I da, prije dva tjedna me šminkala jedna druga vizažistica i tak pričamo i pita ona mene kolko imam godina. Rekoh pogodi, i kaže 16. Nije prvi put, navikla sam da to ide tako :Đ

  2. Slažem se sa Samantom, niti meni nikada nije sjeo. Tomo Vrban je bio virtuoz sa kistom, on je samo uletio u priču. A ovih par bahatosti su vrh. Janja??? Neće davat trikove? Ok, nitko ne očekuje tečaj u jednom danu ali ovo je bilo too much!
    I za bazu se apsolutno ne slažem, jer meni sama podlga NIŠTA ne prekriva što bi morala prekriti na očima, jelte zbog hiperpigmentacije, i sami korektor mi nikako ne bi držao. Tako da, marketinški trik, kako da ne!
    Sve u svemu, barem si se dobro zabavila:-)

    • Nisam nažalost upoznata s radom Tome jer još nisam bila duboko u make upu dok je još bio među nama, tako da ne bih znala napamet pričati. No zbilja, dojam o njemu mi se poljuljao nakon ovoga. Jest simpatično pričao i to sve, no ili je fakat imao loš dan ili ne voli kada nije glavni. Bez uvrede, Saša, što je – je 😀

      • Ja isto (osim što imam siroti digitalac), no kad dođem doma, fakat sjedim cijelim dan i biram pet-šest fotki za uređivanje i tako ode puno previše vremena… Sad jel da gubim na kvaliteti fotki ili na vremenu koje mi preostane za ostale aktivnosti… (khm, faks?) Sva sreća pa sam prošli tjedan imala tjedan predaha od predavanja na faksu, inače bi bilo gadno :/

  3. Pingback: Beauty academy sa Sašom Jokovićem - Šminkerica - Beauty Community

  4. Definitivno držim tvoju stranu što se tiče art deco baze za sjenila, sa njom postojanost sjenila na mojim masnim kapcima je 12+ sati, a sa slojem tekućeg i pudera u prahu 2 sata max… Dakle frajer nema pojma o čemu priča 😀 Super blog!! 😀 Čitamo se 😀

  5. hmmm, nije mi jasno što mu bi da takav ton upotrijebi, čini se da je fakat bilo uncalled for O.o
    a i ovo za bazu mi je presmiješno, marketinški trik? ja bez baze mogu imam sjenilo na kapku ravno sat i pol prije nego crease-a ili nestane, a s Artdeco bazom sam čak znala i nanijeti šminku ujutro, doć doma kasno navečer i prespavati s njom (znam, fuj fuj, nebi to trebala radit=P ), i ujutro se probudit sa savršenim sjenilom O.o

    • Pa jelda? Samostalno ne stoji skoro ništa, ali baza je mila majka! Dura 20 sati kod mene, a sigurna sam da bi mogla i više, samo kad bi dan trajao dulje. U svakom slučaju, više od Rexone 😀

  6. Hej,
    možeš li malo detaljnije objasniti ovaj ‘trik’ s nanošenjem rumenila kod velikih podočnjaka?
    Treba ga izblendati skroooz do gore ili…? Ne mogu si to baš vizualizirati. Hvala. 🙂

    • Kao nanosiš rumenilo kao inače, s tim da imaš jednu crtu od podočnjaka u koži (kao neka borica, ajmo reć) koja se spušta od unutarnjek kuta oka prema dolje, u obliku nekog polu-polukruga. E i tamo gdje ta crta završava, do tu ga lagano zblendaš. I to bi kao trebalo dati svjež izgled. Personally, skeptična sam oko svakodnevne upotrebe tog “trika” 😀

      • Ahaaa… Možda se time smanji kontrast između podočnjaka i ostatka kože ili nešto…? :-/ Pokušat ću ja to ipak prvo za po kući. 😛

  7. Janjo, Janjo…sve mi se čini da je ovo trebao biti jedan fancy event koji ti nisi baš najbolje shvatila… 😛 Mislim da si ti možda imala malo prevelika očekivanja od njega i svega ovoga skupa pa da si se jako razočarala. Vjerovatno je on mislio kako je došla hrpa cura početnica koje ne znaju ništa i on ih sad treba uputiti u svijet šminkanja. S druge strane, čovjeka ne znam i nisam ga nikad upoznala, ne kažem da nije dobar, ali on meni nije ništa posebno. Vjerovatno je čovjek cijenjen u svome miljeu šminkera, ali to ne znači da se treba odnositi bahato prema drugima. A možda nije ni bio, možda je to njegov stil, samo si ti bila razočarana pa si to tako shvatila… Janjo! Hhahahahhahahah, e, al stvarno je maštovit. 😛

    • Da, vjerojatno sam imala prevelika očekivanja. A što da kažem, tko zna što su čovjeku rekli, vjerojatno “daj poduči curice kak se stavlja puder”. Well još je na početku konstatirao da smo sve lijepo našminkane, vjerojatno je ignorirao to. I još pita jel ima koga da se bavi make upom, nas par je diglo ruku. Ne znam, ne znam 😀
      Yet again, možda mu *je* stil da voli biti u pravu i zove druge Janja. Ne znam, ne znam 😀

    • Ne znam, kak si naletila na njega? 😀
      Pa nisam ih puno isprobavala, ali odoka mogu reći da mi se sviđaju color&care ruževi, tekuća rumenila (koja se bojim koristiti :Đ) i puder u kamenu. Tekuće pudere i maskaru izbjegavaj, meni su bili koma 😀

Komentiraj

