New in #2

Nasprom zadnjeg posta, sada imam masu novih stvari! To je ono kad ti starci uplate novu dozu para na račun pa se ideš utopiti u shoppingu nakon kolokvija :Đ Dobro, možda i nije tako puno novih stvari, no definitivno se potrošilo kao da sam pokupovala pola dm-a. Da stvar bude bolja, uskoro ide i #3 post 😀

Stvari s gornje fotke u biti su neke jeftine potrepštine: 200 štapića za uši kupljenih za 5,50 kuna (i još mi ostane kad ih potrošim preslatka šarena kutijica), pola litre tekućeg sapuna za 7-8 kuna i Baleine maramice 2×25 komada + kutija za njih gratis. Mislim da mi je ovo prva Baleina stvar  Slučajno naletih na njih u šetnji dm-om, pa već kad su bile 50 komada i kutija za 20 kuna, why not?

U biti zbog ovoga sam pohodila tri dm-a (i Kozmo kasnije, eto jer je bio odmah pokraj), samo da nađem gel za tuširanje! Šteta što su limited edition jer ima njam-njam miris 😀 Losiona ima svih vrsta, no za ovaj ćete se gel morati dobro pomučiti da ga nađete. Stoga sam ja odmah ugrabila dva gela i losion, nek se nađe!

I opet neki jeftini odstranjivač laka, eto da isprobam i taj, a i bio je nepunih 8 kuna. Tuš je essence iz LE o Sumraku, kojeg iskreno ne pratim, već su me privukle šljokice i ljubičasta boja. Nažalost, ne sviđa mi se uopće jer treba petsto puta proći njime da se uoči nekoliko šljokica. A imao je potencijala!  Lak je Max Factorov minić, jako krasnih boja i izvrsne trajnosti, preko 7 dana! I to bi bio najskuplji lak kojeg sam ikad kupila, 30 kuna za nepunih 5 ml (i to volumen uopće ne piše na bočici, shame on you, Max Factor!)

Oralna je higijena vrlo važna, slažete se sa mnom? Doduše, ja sam izbirljiva po tom pitanju jer imam osjetljive desni koje vole krvariti, tako da sam nedavno prešla na samo meke četkice i to je takav preporod! Ova je dm-ova Dontodent u bijelo-mint komibaciji za 11 kuna i tako je mekana, a Zirodent pasta s biljkama i propolisom ne znam kakva je, no nadam se da ne spada u kategoriju “ljutih” (one koje hlade i stvaraju trnce, kakva je većina pasti za zube, ako me kužite) jer to mene previše grize i godinama sam trpila neugodan osjećaj za vrijeme pranja zubi, sve dok nisam otkrila da postoje i “blaže” paste. Također, naišla sam na Rosalov balzam za usne s okusom tople čokolade, što me vratilo direkt u djetinjstvo. Živjela otkrića! 😀

I moj prvi komad Illamasque je tu, zahvaljujući dragoj H. koja mi ga je darovala! (hvala!) Radi se o Rich foundation tekućem puderu kojeg još nisam nosila jer mi je mrvicu taman za zimski period pa ću ga morati ili miješati s nečim svjetlijim ili pričekati toplije dane.

I konačno, već kad sam na kraju svoje shopping pustolovine zujala po Kozmu, misleći kako ništa više neću kupiti, pred blagajnom ugledah Equa bocu. Jest da sam ih škicala neko vrijeme preko neta i nikada se odlučila na kupovinu, sada sam ih prvi put vidjela uživo. Pa već kad sam našla jednu lijepu plavkastu minimalističkog dizajna (zadnja koja nije bila drečavo rozih i zelenih boja), uzela sam manju, od 4 dcl. Ne sadrži bisfenol A, tako da ne smrdi po plastici i ne otpušta kancerogene tvari, oko kojih se dizala prašina u zadnje vrijeme.

Još su tu i kišobran, šarene maramice, vitamin C u prahu i neke sitnice za koje pretpostavljam da vas ne bi zanimale pa sam ih preskočila.

A kakav je bio vaš shopping ovih dana? Koliko ste se istrošili i što ste sve kupili?
Cydonia :*

Oglasi

42 thoughts on “New in #2

  1. ja sam isto pohodila dm i kozmo,al sam ovaj put kupila samo ono kaj mi treba! šampon-ovaj put crni gliss kurr,bil je na nekoj akciji,pa da isprobam. četkica za zube-dontodent ko i tvoja,samo hard hehe. tuš za oči-essence,opet isti kojeg sam imala. lak za nokte-onaj u srebrnoj bočici od essnce,za učvrščivanje,čisto zato jer nije bilo Eveline 8u1 😦 i moram se vratiti po taj gel za tuširanje.taman mi mog nekak fali(čitaj:na pola je) 😀

    • Znaš što je najtužnije? To što već imam godišnju zalihu gelova za tuširanje, but that didn’t stop me da ih kupim još 😀 A crni gliss kurr sam samo masku imala i bila je ok, mada sam se već zasitila tog mirisa i više ga ne mogu podnijeti. Brrr 😀 I ne znam kak možeš živjeti s tvrdim četkicama za zube 😀

      • meni samo takve pašu!!obožavam taj osjećaj grubosti po zubima,ne znam 😀 haha 😀 i’m weird like that.
        imala sam i ja tu gliss kurr masku,nije mi nikaj posebno radila.sad imam sprej za raščešljavanje njihov(isto crni) i fkt mi puno znači.kosa mi kroz par sati postane ko dredle -.- i ovo puno olakša.i mislila sam da bude mastilo kosu al baš naprotiv,duže mi izgleda čista!sad ju perem 2 put tjedno.još da ima nekaj protiv groznog ispadanja..

      • Mazohist pomalo? Šala 😉
        Kakva ti je kosa inače, ako postane kao dredle? 😀 I da duže ostane čista od spreja za raščešljavanje? Zanimljivo 😀 Doduše, ja ne koristim nikakve sprejeve za raščešljavanje pa ju perem jednom tjedno. Zapravo lažem, imam Pantene Aqua light sprej, al on ide na suhu kosu pred spavanje, kobajage da ju njeguje dok spavam :Đ
        A za ovo zadnje, vjerujem da se svi sad linjamo, to je to prijelazno razdoblje, u genima nam je zapisano da bacamo keratinske tvorbe kože 😀

      • ma normalna kosa, farbam ju već 5 godina i iznenađujuće dobro se drži.vrhovi su malo suhi al niš zabrinjavajuće.al sad ju puštam,i nikad nije bila tolko duga,pa ko da joj ne paše hhh. petlja se donji sloj samo,kojeg samo ja vidim hehe

      • Losion nisam uzela jer imam dosta losiona u zalihi, a sporo ih trošim + čokoladni mirisi u losionima mi nekako postanu gorki na koži nakon mazanja. Mislila sam na onu drugu kombinaciju, trešnja badem. 🙂

      • Aha, to. Mislim da ima još nekih LE vrsti gelova pa nisam skužila na koji misliš 😀 Da, njuškala sam i taj, al nekak mi je ovaj bio draži; sad ne znam je li to do samo do mirisa ili do toga što sam ga uspjela naći tek u trećem dm-u u sat vremena :Đ

  2. Mrzim vas sve zajedno jer sam valjda jedina koja nigdje nije uspjela ugrabiti taj gel za tuširanje. Samo se šelim! 😀
    Ja ne znam kako sam živjela bez ekva flaška. Sad ih imam 2, treću je dragi nedavno polomio(biser moj najsjajniji). xD
    Što se tiče odstranjivača laka za nokte, obavezno probal Aveo iz Mullera, garantiram da ćeš se oduševiti, a cijena mu oko 3.90kn! 😉

    • aveo isušuje nokte, barem moje. :/ uzela sam aveo bez acetona, s mirisom šumskog voća. miriše predivno, ali mi isuši nokte. najbolji mi je essenceov – bez acetona, miris jagode i passion fruita. ne isušuje, super miriši i čak mi nahrani nokte, lijepo se sjaje nakon kaj skinem lak, to mi se još nije dogodilo ni sa jednim acetonom. a i cijena je super, platiš oko 8 ili 9 kuna za 150ml. 🙂

      • Probala sam do sada dva od tri ta essence mirišljava odstranjivača i onak su mi, srednje dobri. Niti zlatna sredina niti srednja žalost 😀 U svakom slučaju, nisu me dovoljno zainteresirali da kupim i treći 😀

      • I ja sam probala te Essence odstranjivače za nokte i ja ne znam šta je sa mnom,jer ih moja prijateljica hvali na sve strane i njoj mirišu,a meni se užasno čuju na alkohol iako piše da nema acetona u njima.Kupila jednom čuje se,drugi put ona uzela i govori drama ovo ono,ajde kontam dat ću im još jednu šansu.Kupim i opet mi se čuju i isušuju nokte.E neće treću šansu dobit! :D.Meni se najbolje pokazao Afroditin uljni odstranjivač laka za nokte,umalo ne napisa odstranjivač noktiju hahaha :D.Oni koji imaju suhe i lomljive nokte preporučam da probaju,jer ovi ostalo acetoni samo još više pogrošavaju stanje.

  3. Hhahhahah, mico, lagano se motaš oko dm-a!?!? 😛 Ne znam jesmo sve žene iste, ali skoro sve isto razmišljamo, imamo, kupujemo…ovaj ebeline odstranjivač laka je jedini lak koji ja koristim, do sada nisam niti jedan drugi isprobala niti imam namjeru. Tako da, nisi pogriješila. Ova flaška izgleda zakon, primjetila sam da je sve više sad tih ponuda, ja sam uzela svoju od Tupperwarea i jako sam zadovoljna. Više uopće ne kupujem flaširane vode, već samo bočicu nosam sa sobom. Pogotovo ljeti. Zanima me recenzija Illamasqua pudera, ja imam njihov puder, nekako nisam baš pretjerano oduševljena jer imam jako, jako suhu kožu i koliko god ju nahranila kad stavim puder baš se vidi da ga imam i kako mi je zategao kožu. Nije ružno i odmah oko vidljivo, ali ga vidim. 😦

    • Koliko košta Tupperware flaška?
      A ma malo, da, malo više. Šta ćeš, mi žene i drogerije :Đ
      Ill kažem da još moram probat. A možda da ti ne paše određeni puder za tvoju vrstu kože, tipa da ti ju kao isušuje ili da ti je koža sama po sebi suha? Stavljaš kremu prije?

      • Tupper je bila nekih 70kn, imaš na netu njihov katalog pa pogledaj s tim da imaju mjesečne akcije, gdje dvije dobiješ za 120kn i sl.
        Moja koža je inače suha, jako suha i rijetko koji puder da joj odgovara. Bila sam najzadovoljnija sa Dior, ali mi je nekako uvijek skupo dati toliko novaca, ali izgleda da ću morati. U ove zimske dane gotovo da ni ne uspijem nahraniti kožu dovoljno i naravno da obavezno ispod pudera ide krema, ne jedan sloj već dva ili tri. 🙂

      • Onda se ne razlikuju puno, ova je za 6 dcl bila 70 kuna.
        A za Dior puder, sanjala sam sinoć da sam ga nosila, ali mi je i u snu bio preskup :Đ
        Kažu da Embryolisse ima najbolju kremu za hidrataciju, no isto je skupa, neki 300-tinjak kuna :brrrrr:

      • Nije krema upitna, uspijem ja naći kremicu za lice, ali treba mi i puder koji hidratizira, a to je jedino Dior do sada pokazao. Uzalud mi svi ostali i bačeni novci. Kad bolje pogledam, koliko sam novaca dala na isprobavanje drugih, mogla sam odmah kupiti taj. Ali budem, čim bude prvih 20% u Irisu. 🙂

    • Ja bih ti preporučila Avon antistress podlogu.
      inače imam kombinovanu kožu, obrazi su mi baš suhi dok je ostatak lica ok. i avon antistress mi se najbolje pokazao od svih pudera ikad 😀

  4. uf, ja se moram okaniti shoppinga u slijedećih dva-tri tjedna, jer sam jučer obavila ebay shopping (čitaj: shopping therapy… šta je to sa ženama da nas, kad smo razočarane životom i ljudima, toliko oraspoloži trošit novce? xD) =P i naravno, radi se o stvarima koje ću tek na proljeće moć nosit, jer je sad prehladno… xD
    zadnji dm/kozmo shopping mi se sastojao od Aqua light šampona, Olay beauty fluida i Catrice Apropos Apricot rumenila.
    jedino što si dopuštam kupiti u slijedećih mjesec dana su osnovne stvari (odstranjivač šminke, tonik i sl., ukoliko mi zatrebaju), maskaru (jer mi je sadašnja na izdisaju) i dvije stvari koje mi trebaju za Novu: Golden Rose ruž i Flormar lak =)

  5. Sad definitivno neću kupit ovaj essenceov tuš.. škicala sam ga ali sam već na par mjesta pročitala da nije nešto tako da otpada.. što se mog shoppinga tiče za sada sam uzela neki garnierov roll on dezić i lorealovo sjenilo koje je bilo na nekom sniženju i trokutaste spužvice za puder, u planu su neki kistići, ruževi i set za obrve, sivo-smeđe sjenilo, ona maska koju si recenzirala i eventualno neka mini-paletica mat sivih sjenila ako ju slučajno nađem

    btw rekla sam da ću javit kakav mi je maxfactorov facefinity… pa, nijansa koju sam uzela (47 jer nema svjetlije) je dobra kad ju stavim u jednom sloju, kad stavim više postane mi tamna i nekako je žućkasta ali ima super prekrivanje i zagladi kožu.. nemam prigovora na njega osim nijanse.. :/

  6. Pozdrav 🙂
    Nova sam ovdje, makar čitam Cydoniu na fejsu 😀 al eto, idem se i ja pohvalit svojim novitetima.

    Ja sam jučer kupila sebi tekući puder Clarins Teint Haute Tenue, br.108. (za suhu kožu), 294 kn Muller, maskaru Maybelline The Colossal Volum’ Express crnu,59 kn. Na super akciji Afroditinu kremicu za lice, multiaktivnu hranjivu od badema za samo 37 kn!! :-O Al ono kaj me začudilo je to da Muller ne drži Rosal proizvode?!?! ili ja nisam mogla naći. Odlična mi je bila njihova hidratantna krema za lice.. e da, i kupila sam neki maslac za tijelo Body&Soul od Lotus Flower i još nešto.. uglavnom odličan je maslac! 🙂

  7. Čim sam pročitala ovaj post zaljubila sam se u Balein losion za tijelo i nadala sam se da ga još uvijek ima u DM-u. Danas sam odjurila do najbližeg DM-a i imaju ih još puno puno, barem ovih s čokoladom i smokvom. Oduševljena sam 🙂 ❤

  8. I ja imam ovaj losion od smokve i čokolade i mmm je.Nisam uzela gel za tuširanje nažalost,ali nadam se da ću ga naći idući put.
    Btw zainteresirala si me sa ovim Rosalom od tople čokolade,a baš sam mislila da uzmem Blistex classic.Reci mi jel taj Rosal smeđe boje ili?Ostavlja li ikakvu boju uopće na usnama?

    • Gel je bolji 😛
      Je, smeđe je boje u pakiranju i na usnama ostavi sitan trag, tek toliko da se vidi ako ga voliš maljati izvan područja usnica. Inače se praktički ni ne skuži da imaš smeđe labelo. Ali je mmmmm okusa 😀

  9. Jel to malo izazivaš a?Kupit ću i njega bona đaba ti 😛
    Nisam smotana pa da maljam izvan područja i ja uvijek imam ogledalce tj. mobitel u kojem se mogu ogledati dok stručno baratam mazalicom 😛
    Mami me to što je s ukusom čokolada,mada će se ko da gledam samo meni svidit,a momku neće iako sam i Avonovo s bijelom čokoladom samo radi njega kenjca uzela(jer voli bijelu čokoladu),da bi mi rekao “ne sviđa mi se”.E pa pu!ne sviđaš se ni ti meni :p hahah.
    Koji sad da uzmem Blistex il Rosal,moram napezat svoj mozgić radi tebe ccc 😀

    • Ma jok :Đ
      Ja zato kupujem labela za sebe, a gospon me ne mora ljubit ak mu se ne sviđa to labelo. A i imam ih jedno 5 pa će se naći neko koje mu paše :Đ Ma koij blistex, rosal zemi 😀 Prekjučer ga je probala moja frendica s faksa i odma si ga je poslije predavanja otišla kupiti, dok ga još ima 😀

      • Ma kupujem sve za sebe,nego mi krivo ja kupila spešl for him,a on se glupira,hurtno mi je feelings 😀 hahah.Zar nije bolji Blistex zimi? 😛 .Vidila sam na forumu njega hvale,Rosal je isto dobar,a Labello se pokvarilo u zadnje vrijeme.Ma kupit ću i ja vjerovatno taj Rosalov,a on nek ljubi ćuku svog jes me briga :D.E, ne bude li valjao ti ćeš bit kriva jer si me nagovorila 😛

      • Jašta nego volim,stomak mi je baš ne voli al nema veze haha.Nego jel valja išta il je samo ukusno?Zadnje pitanje,majke mi 😀 moram znat jer ipak uzimam ga jer su mi usne većinom u koma stanju,vazda ih mackam s nečim.Zimi isušene od hladnoće,ljeti od vrućine haha.Za sad najbolje vazelin pomaže čini mi se.Ove ostale mazalice,sve je to manje-više daju boju i sjaj,nemaju baš efekta.

      • Pa čisto sumnjam da će ti postati holy grail, ali solidno obavlja svoju funkciju. Kad samo njega koristim, ne primjećujem da su mi usne suhe, a pogodan je i za preko večeri, onako deblji sloj pa u krevet 😀 Ujutro usne budu njegovane i to je to. I mislim da ne stvara ovisnost, za razliku od standardnog labela.

      • Meni izgleda svaki stvara ovisnost il` ja nisam dobra jer ne podnosim da su mi usne suhe,tj. da nema ništa na njima, odma me panika uhvati :D.
        Eto hvala ti na odgovorima,slobodna si,idi u miru Božjem haha 😀

Komentiraj

