ItGirls event – hair&make up radionica

Ako me pratite na fejsu, onda ste mogle vidjeti da sam jedva dočekala ovu srijedu, kada se održavao ItGirls event, gdje smo mogle eksluzivno vidjeti i isprobati novogodišnju Misslyn kolekciju Future Glam koja će se tek naći na policama u Mulleru (i ne znam jel ih ima još negdje :Đ). Pozvani su bili razni domaći blogeri; što fashion, što perfume, što makeup. Obećala sam vam javiti kako je bilo pa evo i opisa i fotki s druženja. Oprez: puno fotki! 🙂

Bilo nas je stvarno puno i svi smo uspjeli stati u frizerski salon Etra na lokaciji Kaptol, Nova ves 7 (hvala vlasnici Petri Granić što nas je lijepo ugostila!) Nazočna je bila i Dubravka, urednica Itgirl.hr, koja je bila toliko ljubazna pa pozvala i moju malenkost 🙂 Tko se nije već od prije znao, upoznao se tamo, a vrijeme smo proveli ugodno se družeći uz čavrljanje i ispijanje šampanjca.

Lexie (Lia’s Beautyland) i vizažistica Maja

Naravno, tu je bila i vizažistica Maja Botica koja je mene i Angie šminkala kao modele proizvodima iz nove kolekcije, a Sienna Ani, Lexie i Dini Petra je složila efektne brzopotezne frizure. No da nije bilo Maje Kožemelj iz Misslyn Hrvatska, ne bismo mi mogle ni pomirisati novu kolekciju! Ona nam ju je ustupila, a čak smo i dobile po tri proizvoda za ponijeti kući i isprobati ih, što bi svijet rekao, pošteno 😀

 Angie (Lia’s Beautyland) kao model

Le moi u Aninim rukama 🙂

Znam, zabrala sam vrlo dosadan outfit – crno-bijelo i još k tome pencil skirt. Preposlovno možda, sad kad pogledam :Đ

Dino (Style Brick Road), fotogeničan i nasmijan, kao i uvijek 😀

Guranac za fotkanje!

Upoznala sam dosta novih ljudi, sada prvi put uživo, i zbilja mi je drago zbog toga. No isto mi je tako drago što sam srela Anu (Maybe’s New Start), koju jako dugo nisam vidjela, te Dinu kojeg sam zadnji puta vidjela na jednom nesvakidašnjem natjecanju, i to prije 2-3 godine. Što vrijeme leti! I da, društvo nam je pravila i Tibet, simpatična kujica koja se mazila sa svima.

 Dubravka nije imala odmora 🙂

 Lia’s Beautyland i Cydonia ekipa + Misslyn + čaša šampanjca, estetike radi 😀

U biti, cijelo smo vrijeme pričali i družili se, a na kozmetiku još nismo mislili. Ipak, htjela sam pofotkati sve na licu mjesta, no nekako mi je bilo bed, obzirom da je prostorija vrvila fensi skupim fotićima, a ja došla s najboljim što imam – starim digitalcem. Na kraju krajeva, izvadih ga i tako sam lijepo poslagala proizvode za fotkanje da su poslije dolazili i fensi fotići na red i fotkali onako lijepo poslagano, što sam shvatila kao osobni kompliment da lijepo aranžiram stvari :Đ Tako da, ako negdje vidite isti raspored na drugim fotkama, sjetite se mene 😀

Ana i Tibet

Još sam popričala s Vesnom (Beauty addict), Jurajem (Bl’eauOG – valjda sam dobro napisala :Đ) i Majom (Addtolove). Nadam se da ćemo uskoro ponoviti ovakvo jedno druženje jer je zbilja bilo super. Neka se ne ljuti nitko kog nisam spomenula, a bio je tamo jer se nisam sa svima uspjela upoznati i popričati, no možemo neki drugi put, samo se javite za kavu ili event 🙂
* Nekoliko je fotki “ukradeno” s Itgirl.hr, primijetit ćete da su to upravo one bolje kvalitete 😀

Kako se vama čini nova Misslyn kolekcija? Hoćete li si pribaviti nešto? Sva je svjetlucava i shiny, pravo novogodišnja!

Cydonia :*

Oglasi

14 thoughts on “ItGirls event – hair&make up radionica

  1. Jesi, dobro si napisala 🙂 Samo je L veliko BL’eauOG, ali nećemo cjepidlačiti 😉

    Da..i ja sam škorpion, očito kao i ti? Jelda? Pa..osjećalo se nešto u zraku poznato :))

    Juraj

  2. Drago mi je da ti je bilo super i nadam se da ću vam se i ja pridružiti drugom prilikom. 🙂 Btw. outfit ti je odličan; nimalo dosadan 🙂

Odgovori

