My body losion za ruke s kokosom

Znate što mi se ne sviđa kod kremi za ruke? To što se užasno sporo troše. Znam da zvučim kontradiktorno; tko bi želio da mu se nešto brzo potroši? No fora je u tome da, kao i priroda, volim varijabilnost i isprobavati nove stvari. I onda kad si kupim nešto novo, staro najčešće još nisam do kraja potrošila – jest pri kraju, ali ono, nije ni za baciti jer će me inače gristi savjest – i na koncu ovo novo stoji (ponekad) neotvoreno i čeka bolje dane. A ja već namjerno ovo trošim masovno da ga što prije mogu šiknuti i veseliti se novom članu obitelji. Okrutna sam, znam 😀 Uglavnom, pričam ovo jer je takva situacija bila i s ovom kremom za ruke. Kupih ju prije davna 2-3 tjedna i tek je nedavno došla na red – konačno!

Neki znaju, a neki ne, no za svaki ću slučaj istaknuti – ako negdje vidite da na proizvodu piše My body, My face, My bilo-koji-drugi-dio-tijela, znate da je to Bipin brend (kao što je Clever Billin, no interesantno je da je i sama Bipa ustvari Billina parfumerija). Nekoga to može odbiti, a neki će ju rado koristiti jer takve “vlastite”marke u drogerijama uglavnom dolaze u paketu s nižim cijenama. No dosta generalnog filozofiranja, hajdemo malo o samoj kremi.

Radi se o losionu (iliti kremi) za ruke s prirodnim kokosovim uljem i pantenolom (ovo za prirodnost ćemo im vjerovati na riječ). Krema je bijele boje, rjeđe do srednje guste teksture, i na opip se osjeća lagano masnom, no to nestane čim se utrlja u kožu. Upija se brzo, a u potpunosti već nakon dvije minute i ne ostavlja mastan osjećaj na rukama, već kožu čini glatkom (zbilja, jako bude glatka na dodir). Također, kokosovo ulje koje sadrži daje jako fin i nenapadan miris koji traje relativno dugo za jednu kremu za ruke. Vjerujem da će ljubitelji kokosa, kao ja, uživati u njemu 😀 Već kad smo počeli pričati o sastavu, evo popisa svih sastojaka:

Aqua, Glycerin, Cetearyl Alchohol, Isopropyl Palmitate, Glyceryl Stearate SE, Cocos Nucifera Oil, Phenoxyethanol, Panthenol, Sodium Cetearyl Sulfate, Tocopheryl Acetate, Parfum, Allantoin, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Isobutylparaben, Citric Acid, Coumarin

Koliko me služi (trenutno) osnovno znanje biokemije (ali će se debelo proširiti idući semestar :D), ovaj Tocopheryl Acetate bio bi derivat vitamina E koji se može dugo skladištiti, za razliku od “tokoferol” oblika. I taman se poveselim, kad se sjetim da koža ne kože iskoristiti “tokoferil” oblik. I ode meni veselje k vragu! No hajde, zato barem sadrži ulje kokosa i pantenol koji njeguju i regeneriraju kožu.

Što se tiče djelovanja i osjećaja na koži, kao što sam već rekla, djeluje lagano masnjikavo, ali ništa previše jer se to odmah upije. Doduše, nakon tog upijanja nemam neki osjećaj da su ruke turboultrasuperhidratizirane, ali definitivno nisu suhe, za razliku od većine krema koje sam koristila (pogotovo one kataloške), tako da mi je ova kremica super promjena. Ukratko – svoj posao obavlja i više nego solidno.

Dolazi u standardnom pakiranju za kreme – tuba od 100 ml s čepom za higijensko i lakše doziranje. Rok trajanja iznosi 12 mjeseci od otvaranja, a košta otprilike 12-ak kuna, plus minus jedva-dvije-tri. U svakom slučaju, jako dobar omjer cijene i kvalitete i mogla bih je preporučiti svakome tko nije intolerantan na kokos 😀

Kakva su vaša iskustva s My kozmetikom iz Bipe? Jesu li u rangu s npr. Baleom?

Cydonia :*

Oglasi

8 thoughts on “My body losion za ruke s kokosom

  1. Budući da sam veliki ljubitelj mirisa kokosa mislim da ću je kupiti! Rijetko kupujem u Bipi i ne mogu iznijeti svoja iskustva s My kozmetikom. Trenutno koristim Baleinu kremu s mirisom maline i zadovoljna sam.

  2. Nemam previše problema sa suhim rukama zimi, pa su mi slabi kriteriji. Glavno da je mirišljava 🙂 Hidratacija minimalna, jer eto…nisu mi jako suhe…
    Odoh ponoviti za sutrašnji kolokvij! Sretno i tebi s tvojim

    • Ako ti tako kažeš. No možda su promijenili što piše na računima u Hrvatskoj (ili je barem tako bilo još do prije godinu i pol), da nama kao negermanskom narodu bude koliko-toliko jasno 😀

  3. Super tekst. Mogla bih probati. Volim kokos 🙂
    Od My proizvoda imam plastične čačkalice s koncem za čišćenje zuba i to mi je super. Imam i vosak za kosu. Rijetko koristim, ali čini se ok. Jeftino je i meni paše cijena 🙂

Komentiraj

