LOTD Old but gold

Još jedan LOTD, eto potrefilo se da budu dva zaredom. Jedino što je među njima prošlo malo više dana, no to je bilo zato jer sam sve fino poslikala i ostavila fotić gdje ne treba, onda odem daleko od njega i… Ništa od fotki, ništa od posta. Ali eto, složila sam sve konačno u post sada, nakon biranja pobjednika giweavaya.

Obično s ovom petrolej-modrom-plavom-zelenom-kakvom ju već nazovete majicom kombiniram plave ili tirkizne fore s makeup-om i đinđama, no ovog sam jutra pogledala, kao i obično, na svoj kvazi stalak s ogrlicama i rekla sama sebi: “Zašto ne?” I tako je pala odluka da se šminkam na foru starog zlata.

Doduše, na fotkama ispod vuče možda previše na smeđe (ili ovdje na previše žuto?), ali ipak, okrivit ćemo za to moj preloš fotić i neznanje u Ps-u za fejkanje boja.

Inače, danas umirem od bolova. Boli me trbuh, a od svih bolova u Mliječnoj stazi mrzim kad me boli trbuh. Ili glava, ali to je na svu sreću rijetko. Ja nikako da ozdravim ovih dana!

I da, pisala sam kolokvij u utorak, sve mi je bilo čudno kad sam završila nakon 15 minuta, a svi ostali sjede. I tako sam ostala sjediti dodatnih pola sata tražeći grešku u računu. Ok, na koncu sam je našla (onaj prekrasan trenutak kad uočiš da ti je ispala jedna nula u prepisivanju s digitrona pa umjesto 0.000064, tebi piše 0.00064 i ode sve k vragu). Poanta je da ne znam je li to dobro napisano ili ne, ali nadajmo se da je 😀 Saznat ćemo u petak.

No dobra je vijest to što sam nedavno osvojila nagradu, a to je sudjelovanje u Beauty academy radionici koju vodi Saša Joković! Jeeej! 😀 Jedva čekam 24.11. da prisutstvujem, a onda vama prenosim sve detalje 🙂

E da, ima još jedna equally related novost. Idući tjedan, bit će jedan event na kojem će se predstaviti novogodišnja kolekcija jednog brenda. Neću vam otkriti o kojem se brendu radi, no samo ću natuknuti da su proizvodi iz nje svjetlucavi i šljokičasti. Savršeno za mene! *_* I naravno da isto slijede detalji na blogu, so stay tuned 😉

Korišteni proizvodi:

Lice:

  • Avon Ideal shade kremasti puder- Shell
  • Deborah Velvet blush – 02 Rose
  • Essence Stay all day korektor – 01 Natural Beige
  • Avon Smooth minerals puder u prahu – Nude
  • Manhattan LE Pearls of Tahiti highlighter

Oči:

  • Urban Decay Naked paleta (Sin, Naked, Smog, Hustle)
  • Max Factor Eye Brightening Tonal Black Volumising Mascara – hazel eyes

Usne:

  • Maybelline Colorsensational sjajilo za usne – 360 Stellar Berry

Nakit:

  • ebay ogrlica
  • ebay prsten
  • Accesories naušnice

Nisam baš fan starog zlata, ali svidjelo mi se kako to sve izgleda skupa. Nosite li više srebro ili zlato?

Do čitanja! :*

Cydonia

Oglasi

Odgovori

