LOTD Lady in Purple

Volim ljubičastu. Baš je fensi. Ne volim Photoshop. Izluđuje me. Otprilike tako bih mogla sažeti današnji post. Uglavnom, donosim vam look kojeg sam nosila u petak, s malim zakašnjenjem, očito, dok današnji dan provodim u šmrcavici, balavim maramicama i grickajući Nestle Fitness pahuljice na suho. I da, pričam kao Darth Vader. Ma sjajno mi je danas.

Šizim s ovim PS-om. Nedavno sam naučila osnove baratanja, tek toliko da malo korigiram fotke, ali očito ništa od toga. To čudo na mom malom netbooku ne funkcionira dovoljno efikasno i brzo, tako da sam samo šopajući fotke iz ovog posta potrošila četiri sata. A čak i nisu znatno šopane! Samo kontrast i ostale kerefeke. Ovo ostalo je prenapredno i za mene i za moj jadni 1GB radne memorije. Previše mi vremena ode, kao da ga ne dangubim dovoljno odugovlačeći s ostalim poslom.

Na očima nosim Avon Quad ljubičasta sjenila (jel mi vjerujete da sam sjenila depotirala pa nemam pojma što je točno pisalo na kutijici) i Max Factor Eye Brightening maskaru za hazel oči. Ogrlica je Swarovski pahuljica, a lak Catrice 770 Put Lavender On Agenda.

Sat je također iz Avona, neka je Swarovski eksluziva bila u pitanju, prije cca godinu dana. Naušnice su od bojanog drveta, sasvim jednostavno i vrlo lagane. Nezgodno je to kod laganih naušnica što ni ne skužim kad mi ispadnu i onda mi bude krivo kad dođem doma i skužim da jedna fali. Ne volim gubiti stvari.

I jedna moja za kraj, s jednim jadnim, boležljivim smješkom.

Lice

  • EssenceSoft Touch mousse 01 Matt Sand
  • Essence 16h Stay All Day korektor 01 Natural Beige
  • Deborah Velvet blush 02 Rose

Oči

  • Max Factor Eye Brightening Tonal black Volumising Mascara Hazel Eyes
  • Avon Quad paleta sjenila (Purple Haze?)

Usne

  • Maybelline Colorsensational sjajilo 36 Stellar Ruby

Jeste li ljubitelj ljubičaste? (zgodna sintagma, jel’ da? 😀 ) Koliko vam se svidio ovakav look?
Do sljedećeg čitanja, puse od mene!
Cydonia

Oglasi

5 thoughts on “LOTD Lady in Purple

  1. Dugo sam razmišljala na kog me podsjećaš i napokon sam se sjetila, na Bernadette iz Teorije velikog praska i čak studiraš isto što i ona 😀

  2. Ne volim ljubičasti jer mi ne stoji, ali tebi je super…jako si lijepa i takva boležljiva…a što se tiče laka za nokte- ljubav na prvi pogled…jel to nešto novije? ili kojim slučajem LE?

Odgovori

