Splurge or save? Splurge!

U svim tim silnim pričicama o štednji, kad je kozmetika u pitanju, nekada je ipak opavdano istrošiti se. Kako smo prošli put komentirali na čemu je besmisleno trošiti hrpe i hrpe novaca, u ovom će postu biti govora o tome kada vas ipak ne mora gristi savjest ako si pošteno olakšate novčanik (ili ćete barem mirnije moći spavati).

Tekući puder i puder u pjeni

Danas imamo cijeli diverzitet podloga između kakvih možemo birati: masna koža, masna do mješovita, normalna do osjetljiva, svijetli ton, rozi podton, hladni podton, zrela koža, srednje do jako prekrivanje itd itd.; mogli bismo tako u nedogled. Upravo je zato put do savršenog pudera mukotrpan, no zaista vrijedi jednom kada dođete do cilja i mirni ste s biranjem do kraja života. Ili dok ga barem ne prestanu proizvoditi 😛 U svakom slučaju, ima ih za svaki džep, iako su dosta često oni najjeftiniji (Essence, for example) nedovoljno dobri za većinu populacije, stoga se valja okrenuti malo skupljim brendovima. Prvo bih preporučila da pogledate Bourjois, L’Oreal, Max Factor i Artdeco proizvode (ne nužno tim redom, iako ja jako volim Bourjois), a ako ništa ne nađete među njima, onda tek krenite na high-end brendove, poput Chanela, Diora, Lancomea i slično. Poanta je ovog redoslijeda da se krene od nešto jeftinijih pa, ako ne nađete ništa što vam odgovara, onda tek mirne duše možete trošiti u Irisu i Douglasu (iako sam sigurna da ćete naći savršeni puder i prije nego prijeđete polovicu testera onih drogerijskog ranga, no kako vam drago). Možda sumnjate u ovu metodu, ali reći ću vam samo da Bourjois i Chanel dolaze od istog proizvođača i da su u prinicpu ista stvar, samo druga ambalaža i drugo ime, a samim time i druga cijena. Da zaključim, čak i ako se stvarno budete istrošili na puder, neka vam ne bude krivo jer, ako je kvalitetan, stvarno vrijedi dati više novca za savršen ten, umjesto da vam se očito skuplja po borama i naglašava suhu kožu.

Dugotrajni ruževi

Svi bi ruževi, ako se mene pita, trebali biti ili dugotrajni ili povučeni iz prodaje. Ruž nije ruž ako se izliže pri prvom gutljaju vode ili razmrljava po zubima dugo nakon nanošenja! Često ih znam vidjeti u dm-u po 90 kuna, a funkcioniraju kao balzam za usne s bojom višnje. Totalno razočarenje. Zato trenutno šparam za Ilamasquine; nešto tako genijalno i tako trajno još nisam vidjela! Toliko izbora imaju da je to strašno, samo se zavučem pred testere i ne izlazim 😀 Nedavno sam imala prilike nositi Salacious na usnama kao probu prije kupnje i stvarno se uopće ne skida i ne razlijeva po usnama, a čak mi ih nije ni isušivao (što me iznenadilo). Poskupili su 20 kuna i sad koštaju 160, no svakako mislim da se isplate. Ako vam je to ipak puno, mogu predložiti jeftiniju zamjenu: Avonovi Colordisiac ruževi su mala čuda; isto dugotrajna, ali se ipak razlikuju za mrvu od Ilamasquinih. Trenutno imam cijelu kolekciju Colordisiac i stvarno traju cijeli dan na usnama s olovkom ispod, no, povremeni perfekcionist kakav jesam, ponekad ga tijekom dana moram popraviti, čisto za svaki slučaj :Đ

Puderi u prahu s (jačim) prekrivanjem

Ako vam treba samo fiksacija i eventualno matiranje, drogerijski će proizvodi biti sasvim dovoljni. Ipak, ako ste od onih koji žude istovremeno i za jačim prekrivanjem (u slučaju da vam sam tekući puder nije dovoljno prekrio ili ga ne nosite), morat ćete najčešće posegnuti za nešto skupljim stvarčicama. Nemam nijedan brend ili proizvod za istaknuti, no Variola preporuča Chanelov puder u prahu koji košta oko 300 kuna, no uz svakodnevnu uporabu traje cca godinu i po. Dobra investicija, slažete li se?

Bronzeri

Ako ga koristite ili ste tek u Indiana Jones misiji potrage za svetim gralom, onda znate koliko to može biti mukotrpno. Redovito su prežuti, bacaju na narančasto, brašnasto izgledaju, imaju prevelike šljokice… Ukratko, rijetki su valjani. Osobno mi je najlogičnije (a to i najviše preferiram) da budu mat, bez ikakvih šljokica. Ne znam ni zašto proizvođači uopće stavljati te šljokice u njih, i to masovno. Zar im nije svrha stvoriti iluziju sjene? Ispravite me ako griješim, ali šljokice idu na mjesta koja želimo istaknuti i povećati pa tako nikada nećete konturirati obraze highlighterom, zar ne? (Ako ga i stavljate na obraze, to onda nije konturiranje jer ide na vrhove jagodica, da se razumijemo). Sve u svemu, još nisam našla savršeni. Trenutno imam jedan koji baca na žuto, a drugi je sa shimmerom. Koristim ih ponekad, u posebnim prilikama, no to nije to. Zato ću, jednom kada nađem mat svijetlo smeđi bronzer neutralnog podtona, bez žaljenja izdvojiti i veću svotu, ako je to potrebno.

Da se ponovim iz prethodnog posta, ako i inače volite trošiti, nemam ništa protiv. Ovo su čisto moja mišljenja i prijedlozi gdje možete ušparati nešto novca, a gdje nije grijeh baciti se u trošak. Uvijek je najbolje prvo pogledati ima li čeg vrlo sličnog, ako ne i istog, za manje novca, osim ako vam je jako bitno da vas s poklopca crne kutijice gledaju dva slova C.

Mislite li da sam u pravu? Ili se ne slažete sa mnom oko nečega? Na što vi najviše trošite? Recite mi to u komentaru! 🙂

Cydonia

Oglasi

10 thoughts on “Splurge or save? Splurge!

  1. Puder i maskara….za to uvijek izdvojim poveću svotu…maskara 200kn i puder 300 ili više…ali to nanosim svaki dan i to na meni najbitnije dijelove, lice i oči….za to ne štedim…ali na ružu ili rumenilu ponekad znam štedjeti…i jel ono zadnje mac bronzer!?

  2. Slažem se za puder, a meni je bitna i maskara. 🙂 Što se bronzera tiče, predlažem ti TooFaced bronzer, imaju svijetlu i tamniju verziju. Mat su i stvarno se čine ok. Ja već 100 godina planiram kupiti taj bronzer! 😛 E da, i parfemi! U to se definitivno isplati investirati.

    • Maskare su kod mene ispod 100 kuna, ne dajem troznamenkaste svote za nešto što se mijenja svaka 3-4 mjeseca 😀 I naravno da su parfemi vrijedni izdvajanja novca, samo njih nisam ubrajala u kozmetiku pa ih nisam uvrstila. A i nisam se sjetila :Đ
      Ah two faced, ne kupuje mi se preko neta, a nemam koga poslati van da mi kupi :/

      • Nisam ni ja nikad imala maskaru skuplju od 100 i nešto kn, ali probala sam neke i stvarno sam bila oduševljena i razlika od jeftinijih je bila očita. Ne mora bit da je svaka skupa maskara dobra (ko ni svaki skupi proizvod općenito), ali ima ih famoznih koje vrijede te novce! 😀 Joj da, zaboravila sam da TooFaced više nema kod nas.. -.- Navodno će se opet Sephora otvoriti. Fingers crossed! 🙂

  3. Izdvajam veću svotu novaca samo za puder,rumenilo i maskaru. Ostalo (sjenilo, tuš, ruž) mi je potrošna roba i ne stavljam svakodnevno.

  4. Joj ja sam sad otkrila tvoj blog i bacila se na citanje… Sto se bronzera tice i ja se slazem, trenutno nemam ni jedan koji nije ili narandzast ili pun sljokica (?) i stvarno mi nisu jasne njihove funkcije u bronzeru…
    Naaajvise mi se svidja Guerlain 4 seasons bronzer, tako je divno mat 😀 i moze se lepo nijansirati… Posle ovog posta definitvno sam na korak blize da osiromasim svoj novcanik.. 😀

Odgovori

