Splurge or save? Save!

Znate onu nedoumicu: “Vrijedi li to toliko ili je preskupo?” E pa mislim da je ovdje svaki savjet dobrodošao, pogotovo u ovim famoznim kriznim vremenima, a i kada nas bombardiraju reklame odasvud (na što nekad znam biti alergična, ali dobro). Osobno se uvijek držim smjernica iz ovog posta, pogotovo jer ćete primjetiti da kod mene vlalda “studentski budžet režim” ilitiga šparaj gdje možeš. Osim ako nešto upikiram i ne dam se od toga odgovoriti. Ili je nešto na akciji. Ili u rupi između predavanja odletim do Kozma. Uglavnom 😀

Mlijeko za tijelo, gelovi za tuširanje

Stvarno vas molim, samo nemojte davati preko 40 kuna za običan gel za tuširanje od 200 ml! Znam da je ambalaža jako lijepa i da na njoj piše “Hugo Boss” ili nešto peto, ali stvarno, jel vrijedi toliko? Okej, ako fino miriši, to razumijem, i sama sam slaba na njuškanje parfema 🙂 No ozbiljno, ako kupujete nešto samo zbog reklama i jer piše da sadrži matičnu mliječ i proteine svile koji će se čarobno ugraditi u vaš organizam preko kože jednominutnim kontaktom… Well, onda nemam riječi. Ali zbilja, obično Balea mlijeko ili gel za tuširanje sasvim će jednako, ako ne i bolje, odraditi taj isti posao za 9 kuna. I čiribu-čiriba, ostane vam još 20 kuna za kavu ili, ne znam, dvomjesečnu zalihu gelova :Đ I da, ovo Nuxe čudo za tuširanje od 200 ml, znate koliko košta na netu? 18 dolara. Čemu?

Regeneratori i maske za kosu

Varijacija na temu, ali ipak varijacija. Kao prvo, reći ću vam da ja uopće ne koristim regenerator. Zašto? Jer je on ustvari “razvodnjena” maska za kosu. Ili možete reći da je maska koncentrirani regenerator, kako vam drago. Poanta je: čemu koristiti lošiji proizvod kad imate triput bolji za sličnu cijenu? Ili još bolje, ako koristite i jedno i drugo, moj je savjet da odbacite regenerator (barem onaj koji se ispire). Ne samo da džabe trošite novce, nego i bespotrebno opterećujete kosu i dobivate kontraefekt. Nimalo seksi. Iz ovog bih jedino izuzela leave-in regeneratore koji pomažu u raščešljavanju zapetljane, bujne, frčkave kose. Ako ne možete živjeti bez njega, to je ok. I da, ne trebaju vam uberskupe maske i proizvodi za kosu (osim ako imate medicinskih problema s vlasištem, ali to je druga priča), samo treba pronaći šampon drogerijskog ranga  koji vam ne stvara perut i ne masti kosu. Voila, ušparali ste dodatno minimalno 10-ak kuna. (Kažem minimalno, cifre se mogu poprilično popeti ako ste voljni razmisliti o ovome.)

Lakovi za nokte, odstranjivač laka, vatice

Zbilja zbilja zbilja nema razloga za korištenje skupe, a vrlo potrošne robe. Recimo vatice i “aceton” su vrlo potrošni, zar ne? Ako se mene pita, koristim naizmjence neki talijanski odstranjivač s kalcijem za 3,5 kune i Essence za desetak kuna. Kakvi božji propilisi unutra? Glavno da ga skida relativno brzo i da nema unutra dimetilketona (acetona, jel). I da, lakovi od 160 kuna? Really? I ovak’ i onak’ će mi se okrhnuti s nokta nakon prvog pranja kosem pa ga manično idem skidati i lakirati novim jer ne podnosim neuredne nokte. Ako vam se baš ta neka trendi boja s runway piste jaaaako sviđa, pričekajte tjedan-dva da ga Essence ili Catrice ubace u svoju ponudu. Ne znam, meni je draže imati 8 različitih lakova po 20 kuna nego jednog za 160. Ispravite me ako griješim 😀 Glavno da imate jedan dobar bazni lak i/ili top coat (najbolje jedan univerzalni prozirni), sve ostalo je manje bitno.

Hidratantni ruževi

Ako trebate jedan ovakav i niste ugovorom vezani za određeni proizvod, molim vas da si sačuvate stotinjak kuna i kupite nešto manje razvikano. Ako vam treba neki dugotrajni, ok, to podržavam da malo više izdvojite ako treba, ali za hidratantni si radije stavite  meku olovku za usne i preko njega neko (opet jeftinije) sjajilo. Ili labelo. Ili kupite balzame za usne u boji, to bi bilo najbolje, a čak i lip tint sjajila dolaze u obzir. Sve u svemu, zbilja rijetko koji hidratantni ruž traje neko dostojno vrijeme na usnama, redovito nedovoljno da opravda svoju cijenu. To im je u prirodi, jednostavno skliznu dok si rekao keks. Doslovce dobiju svojih pet minuta slave.

Nadam se, kao prvo, da nisam nikoga uvrijedila ovim postom. Ako imate novaca i volite trošiti na skupe fensi stvari jer vas to veseli, samo dajte. Samo govorim svoje mišljenje, a to je da zbilja nema smisla vjerovati u priče i pričice da jedan gel za tuširanje doista popravlja DNA ili ne znam šta sve ne jer to ne radi. Radije uštedite nešto novca i počastite sebe i najbliže. I da, prije svake kupnje, ako ste i dalje nesigurni, obavezno prošvrljajte netom i potražite mišljenja i recenzije drugih o istom proizvodu jer, tko zna, možda će vas matična mliječ ipak učiniti lijepom poput kraljice (zgodan slogan za reklamu, zar ne?) Za neke se stvari slažem da vrijedi potrošiti nešto više novca, no oni su ipak tema nekog drugog posta.

Slažete li se sa mnom? Koliko ste voljni odvojiti novca za jedan lak ili hidratantni ruž? Mislite li da biste mogli trošiti manje na određenu kozmetiku ili vam odgovara trenutno stanje? Bonus pitanje: pretjerujem li s postovima od (ovaj ima točno) 846 riječi?

Oglasi

22 thoughts on “Splurge or save? Save!

  1. Prvo, ne pretjeruješ s duljinom posta. Pišeš na zanimljiv način da mi je čak prekratak 🙂
    Što se tiče lakova, acetona, gelova za tuširanje, slažem se upotpunosti da je nepotrebno davati puno novaca za njih jer se sve svodi na isto. Čak i taj miris koji toliko privuče se osjeća jedino tijekom tuširanja na većini ili neposredno nakon. Ja ionako uvijek stavljam parfem pa mi je taj miris sasvim nepotreban.

    • Oh well, ovaj je blog trebao biti zamišljen, između ostalog, da budem slobodna stavljati nešto kraće članke, tipa samo LOTD i slično, kad ono ja se jedva zaustavim ispod 900 riječi :Đ
      Ma da, miriši sam dok se natrljam njime, a poslije ispere voda i gel i miris. Ionako malo bolji parfemi drže puuuuuuuuuuuuuuuuno više ❤

  2. ma super ti je post 🙂
    za lak sam najviše dala 40 kuna i mogu ti reć da sam bila zadovoljnija sa essenceovim za 10 nego s tim za 40, što se acetona tiče, bitno je da skida lak, ne obazirem se previše na to ima li u njemu 15 različitih ulja za njegu noktiju, za to imam kremu 🙂 slažem se sa @Marianna za gelove za tuširanje

    • Ja se ne sjećam jesam ikad dala više od 30. Ustvari možda ne i više od 20. A jesam škrtica 😀
      Apsolutno, ulja i neke te sastojke ni ne doživim. Jedino je taj talijanski odstranjivač eto s kalcijem (navodno, i to pitanje koliko) samo zato jer su bili običan i taj s kalcijem za birati, a oboje koštaju isto pa zašto ne bih uzela taj “bolji” 😀

      • ma sram te bilo 😉
        meni se znalo dogodit da rozi košta više od plavoga makar su od istog proizvođača i jednake količine, valjda je caka u ulju ili nečemu..uvijek sam uzela jeftiniji.. imam afroditinu anti age kremu koja miriše po grožđu, doduše neke odmah asocira na vino 3:) i super mi je i za ruke i za nokte, imala sam i odstranjivač laka, isto njihov s istim mirisom, bio mi je super, ali ne znam mu cijenu, dobila sam ga s kremom u paketu za božić

      • Studoši :Đ
        Mislim da znam o kojem paketu pričaš, moja frendica si ga je skoro kupila prije manje od godine, ali je na kraju odustala i uzela samo aceton. A kod tih mirisnih acetona, to cijela soba do idućeg lakiranja miriši po aromi odstranjivača 😆

  3. Prekratka si 🙂
    Osobno, za neke stvari bi izdovjila za veću svotu novaca, za neke ipak nebi. Sve ovisi šta kupujem. Ipak i moj studentski đep ima limit 😀

    • Zato će očito biti i drugi dio ovog posta, gdje bih se ja istrošila, pogotovo da imam džep bez dna 😀 (zapravo onda bi se svagdje istrošila i čemu onda uopće ovi postovi :lol:)
      Ima i diskutabilnih komada kozmetike, recimo maskara može i ne mora biti skupa 🙂

  4. slazem se u potpunosti! Reklama, ambalaza, razvikanost sviju nas bar nakratko privuku al trudim se da ne pokleknem pred tim 😀 i meni savrseno dobro odgovara baleino mlijeko za tusiranje od 750ml koje sam platila 15ak kuna, ne mislim da ista propustam ako nisam uzela najnoviji sa ekstraktom bisera, osim sto sam sebi ustedila pare za nesto bolje. super clanak , a mene zanima da li bi ti napravila neki clanak o organizaciji sobe ili ormara ! :*

  5. Totalno se slažem sa svime!! Mislila sam da sam jedina koja kupuje najjeftinije vatice. 😛 Jedino za lak, slažem se da ne treba kupovati preskupi, ali meni je Essie stvarno idealan iako je skup jer mi fakat traje više od tjedan dana, a to mi je spas kad nemam vremena lakirati nokte. 😀 Al da, sa svime ostalime se i više nego slažem 😀

  6. Meni svi odu brzo, i skupi i jeftini, stoga zašto trošiti novce 😀 Al eto, Essie još nisam imala prilike probadi pa ono, nadam se da ćednom budem i da mogu osobno posvjedočiti tome 🙂

  7. a jesi me pogodila sa ovim regeneratorima…imam ih jedno pet na kadi i još masku…da, bolje je maska…sad kad potrošim, kupit ću samo ovu masku koju si predstavila u predhodnom postu… hvala na savjetima. 🙂

  8. e i ja sam kad sam dosla do kraja posta bila onak : a to je sve :\ 😀 lijepo pises, drago mi je da si pokrenila i vlastiti blogic, samo tak ^^

  9. ovakav način razmišljanja se može primjeniti na apsolutno sve.
    Iskreno mislim da je sve stvar perspektive, mogućnosti i prioriteta.
    Nekome je izrazito važno imati sredstvo za tuširanje koje će kožu držati čistom i hidratiziranom te je spremna i sposobna platiti takvo što za svoju kožu i 200ak kuna po bočici. ista osoba nikad neće ni koristiti ruž za usne i trošak od 40ak kuna do 250kn za Rimmel ili Chanel ruž pada u vodu.

    Moja šogorica je jedna šik cura. Iz dobrostojeće obitelji, puno radi i dobro zarađuje. Ima 2-3 fine torbe, uvijek kvalitetne i skupe cipele i odjecu. Prije je kupovala Chanel šminku, pa kad je došla Illamasqua u Zagreb – pa od tamo ima puder, tuš, maskara, 1 rumenilo i 2 ruža. Dakle cura je onaj osnovni tip. Par stvari – sve high end i točka.

    S druge stvrane, šiša se i farba kod neke cure koja joj dođe doma i tako moja šogi uvijek ima izrast i nikad nije zadovoljna frizurom. Ipak nikad ne ode kod nekog sposobnijeg frizera jer joj je to “bacanje novaca”. Meni je njezino ponašanje neopisivo smiješno. Kada već toliko pazi na svoj dojam odjećom i dodatcima, ne znam čemu zastoj na kosi.
    Ali eto – njezin novčanik, njezino lice, njezina kosa.

    Ja bi prije imala povoljniju šminku – tipa Revlon, ArtDeco i Rimmel, pa otišla na i šišanje kako spada jednom mjesečno, ali moji prioriteti, mogućnosti i načela su drugačija od njezinih.

Odgovori

